AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Hei Har tenkt å studere farmasi til høsten, men mangler kjemi 2 (3. klasse kjemi). Rekker jeg å ta dette før neste høst? Altså hvis jeg melder meg opp som privatist til faget etter jul, kan jeg likevel søke på studiet før jeg har gjort kjemi ferdig? Er det noe man i så fall ettersender samordnaopptak? Lenge siden jeg har studert, så husker ikke helt hvordan dette fungerer. Skal sette meg inn i systemet, men hadde blitt takknemlig for kjapt svar ang dette! :-) Anonymkode: 1075f...0fe
bobleplast_ Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Du kan ta eksamen denne høsten eller til våren.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Det er jo klart. Alle som går VG3 vil jo også få karakteren sin når du får den, og de skal jo selvsagt kvalifisere for opptak den påfølgende høsten. 6 minutter siden, bobleplast_ skrev: Du kan ta eksamen denne høsten eller til våren. Fristen for denne høsten har jo gått ut. Anonymkode: 18c8c...a37
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Ja det sier kanskje seg selv mtp vgs-studenter. Tusen takk for svar i alle fall:-) Anonymkode: 1075f...0fe
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Ja, du ettersender karakterene innen 1.juli 2018. (hvis det er den datoen neste år også). Lykke til! Anonymkode: 865cc...345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå