Gå til innhold

Pakken min er ankommet terminal her jeg bor. Når er den sannsynligvis på postkontoret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo. Har fått tilsendt en pakke med sporing, denne ble sendt torsdag og det står på sporingen at den er ankommet terminal her i Oslo. Når vil den sannsynligvis være fremme på mitt lokale postkontor (post i butikk)? 

Lurer veldig siden jeg så gjerne skulle ha hatt med meg det jeg får tilsendt, på noe jeg skal mandag kl 10. Og posten åpner kl 08:00 ;) må isåfall ha pakken i hendene mine senest kl 08:30. 

Anonymkode: 2dcbe...33d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente, må isåfall ha pakken i hendene mine senest kl 09:30. Selvsagt. 

Skrevet

Du kan være heldig å få den mandag. Men om du får den så tidlig avhenger av om postkontoret ditt (evt post i butikk) får pakkene tidlig nok og får scannet dem. 

Anonymkode: 7032a...d68

Skrevet

Det hjelper ikke at du MÅ ha pakken senest 9.30, dette er det ingen som har noen kontroll over 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke at du MÅ ha pakken senest 9.30, dette er det ingen som har noen kontroll over 

Hva mener du med dette? Jeg har jo ikke skrevet noe sted at jeg verken MÅ ha den eller at jeg har tenkt til å mase på noen for å få den innen da. Jeg stiller jo spørsmålet her fordi jeg lurer på om noen vet om det kan hende at den kommer innen da. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det kommer du ikke til å få. Det er ikke så tidlige utkjøringer til butikkene. 

Anonymkode: 2c92c...abb

Skrevet

Hos meg ankommer pakken terminalen rundt 7-9 og ankommer postkontoret rundt 13-14!

Skrevet

Nei, det kommer du ikke til å få. Det er ikke så tidlige utkjøringer til butikkene. 

Ok, takk for svar! Da slipper jeg å håpe på at det skjer :)

Skrevet

De får pakkene en stund før de sender melding om at de har fått den. En gang jeg trengte noe raskt gikk jeg innom før jeg fikk hentemelding for jeg var rimelig sikker på at de allerede hadde fått inn pakken, så da jeg spurte om den gikk det helt fint og de fant den frem til meg. Men da er man nok ansett som rimelig kjip for de som jobber der. Det er jo mulig å gå innom å spørre, hvis de er greie eller har mulighet til å gjøre dette så gjør de det kanskje, og kanskje ikke. :) 

Anonymkode: aed33...1bb

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, GulSol skrev:

Hos meg ankommer pakken terminalen rundt 7-9 og ankommer postkontoret rundt 13-14!

Jeg ser også i historikken på sporingsappen min at de fleste pakkene har ankommet til de tidspunktene du nevner her. Men hva med når pakken min nå allerede er ankommet terminal? Det får meg jo til å håpe at den vil ankomme postkontoret fortere. Men kanskje det bare ble slik fordi de hadde tekniske problemer før helgen, og derfor ikke fikk registrert pakkene på terminal raskt nok til å kunne kjøre de ut til postkontorene... Hvem vet :P 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De får pakkene en stund før de sender melding om at de har fått den. En gang jeg trengte noe raskt gikk jeg innom før jeg fikk hentemelding for jeg var rimelig sikker på at de allerede hadde fått inn pakken, så da jeg spurte om den gikk det helt fint og de fant den frem til meg. Men da er man nok ansett som rimelig kjip for de som jobber der. Det er jo mulig å gå innom å spørre, hvis de er greie eller har mulighet til å gjøre dette så gjør de det kanskje, og kanskje ikke. :) 

Hmm kanskje jeg kan ringe de når de åpner i morgen tidlig, og spørre om de kan gjøre dette, siden de hadde tekniske problemer før helga? Hvis de ikke har mulighet så respekterer jeg jo det, men det kan vel ikke skade å spørre. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor kommer har pakkene mine stort sett alltid ankommet postkontoret mellom 7 og 8 (postkontoret åpner ikke før halv 9). Men mulig det er annerledes i oslo.. 

Anonymkode: 32551...1dc

• Liker 1
Skrevet

Det varierer nok, og er avhengig av hvor på ruten din post i butikk ligger.

Her jeg bor så ligger min nærmeste post i butikk antageligvis sist på ruten når de kjører ut. Det betyr at hadde det vært en pakke til meg så ville den kommet til min post i butikk på mandag ettermiddag.

Anonymkode: 34710...345

• Liker 1
Skrevet

Det varierer nok, og er avhengig av hvor på ruten din post i butikk ligger.

Her jeg bor så ligger min nærmeste post i butikk antageligvis sist på ruten når de kjører ut. Det betyr at hadde det vært en pakke til meg så ville den kommet til min post i butikk på mandag ettermiddag.

Anonymkode: 34710...345

Ok, takk for svar :) 

Tror det beste er å ringe i morgen tidlig og høre. De er vel kanskje litt ekstra hjelpsomme når de vet at det har vært tekniske problemer med Posten. De pleier å være skikkelig greie der sånn ellers også. 

Skrevet

Jeg leste "Pikken min har ankommet...". Ja, det er tørketid.

Anonymkode: 554c0...6a9

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pakkene dukker jo opp automatisk i sporingsappen når de blir registrert i butikken. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med dette? Jeg har jo ikke skrevet noe sted at jeg verken MÅ ha den eller at jeg har tenkt til å mase på noen for å få den innen da. Jeg stiller jo spørsmålet her fordi jeg lurer på om noen vet om det kan hende at den kommer innen da. 

Eh jo 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh jo 

Nei. Jeg skrev at hvis den skal komme i tide så må jeg isåfall ha den innen kl 09:30. Ikke at jeg MÅ ha den innen sånn og sånn tid og at noen derfor må påvirke dette. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Oslo. Har fått tilsendt en pakke med sporing, denne ble sendt torsdag og det står på sporingen at den er ankommet terminal her i Oslo. Når vil den sannsynligvis være fremme på mitt lokale postkontor (post i butikk)? 

Lurer veldig siden jeg så gjerne skulle ha hatt med meg det jeg får tilsendt, på noe jeg skal mandag kl 10. Og posten åpner kl 08:00 ;) må isåfall ha pakken i hendene mine senest kl 08:30. 

Pakkene ankommer på ettermiddagen på min post i butikk. Jeg vet ikke hvordan det er på ditt utleveringssted.

Anonymkode: 263d6...066

Skrevet

Da burde du ha betalt for ekspress...

Anonymkode: 40f2b...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...