Gå til innhold

Jeg tror kanskje livet på jorden er helvete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi, ting er så utettferdig. Og ønsker har oftr et hinder..

livet på jorden er helvete fordi;

- vi i vesten syter over kjærlighetssorg, at vi ikke har råd til å kjøpe dyre merkeklær eller dra på dyre ferier som de med god økonomi. Mens i ansre steder flykter de fra krig, barn blir foreldreløse og de vet ikke om de overlever til neste dag. Samme om dem som sulter,

- de fleste skal bare eksistere. Jeg vet ikke helt om jeg lever , lenger. 

- jobben, der vi skal tilbringe mesteparten av vårt liv, er som regel kjedelige ting. 

- har du ikke hjernen som samfunnet ønsker, altså, en ikke-studiehjerne så blir du en slave for de som har det. Du havnet i lavtlønnede dårlige jobber, som vil gå på helsa løs og du får mindre muøigheter til å leve.

- enkelte forelskelser er forbudt. De kan hindres av at en person er gift eller tilhører en annen religion. 

- vi har også tiden mot oss. Vi eldes. Jeg skjønner ikke hvorfor utseendet bare kan stoppe i 20 årene. Men nei, uødvendige rynker må komme og skadene på kroppen kommer etter hvert.

Anonymkode: 42004...1e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rynkene kommer fordi huden mister elastisitet ettersom den blir eldre og som alt annet blir maskineriet utslitt etter en stund. Det gjelder både maskiner og kroppen. Slitasje på kroppen er det lite en kan gjøre noe med.

Du har fått kun ett liv og istedet for å se svart på det og ikke leve, burde du feire livet ved å leve det. 

Det er for sent å angre når du ligger på dødsleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...