Gå til innhold

Etter at vi chattet på facebook, ser jeg henne ikke online lenger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere i uken chattet jeg med en jente, som jeg kjenner nokså godt. Vi pratet helt normalt, og kan kanskje kalle det for flørting. Jeg er i alle fall veldig interessert, men frykter det er ensidig.

Men etter dette har jeg ikke sett henne online lenger, og hver eneste gang jeg logger inn står det et visst antall minutter siden hun var online. Men det rare er at det nesten alltid står 1m (1 minutt), og det kan ikke være at jeg tilfeldigvis aldri ser at hun er online.. Jeg kan kikke på en annen nettside, og så tilbake på facebook og så vipps, har det endret seg fra 5m til 1m..

Kan hun ha stengt chatten for bare meg, eller ville jeg da ikke sett navnet hennes på chatten i det hele tatt?

Det virker ikke logisk at hun skulle gjort det, siden vi snakker sammen mye og pga jobb ser hverandre hver dag i uka.

Prøver jeg å overtolke ting her?

Anonymkode: af08f...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun setter seg slik at ingen kan se at hun har logget seg inn hender jeg gjør det om jeg bare skal sjekke noe men ikke orker meldinger/chat. 

Anonymkode: 20bf7...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har slått av chatten. Det er det mange som gjør. 

Anonymkode: 38d5e...d9b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har slått av chatten. Det er det mange som gjør.

Men jeg så henne tidligere i uka da vi chattet. Da så jeg den grønne prikken på chatten som viser at man er online. Så håper ikke jeg er grunnen til at hun har slått den av. Hun kan ikke ha slått den av bare for meg, men at alle andre ser at hun er online.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun setter seg slik at ingen kan se at hun har logget seg inn hender jeg gjør det om jeg bare skal sjekke noe men ikke orker meldinger/chat.

Anonymkode: 20bf7...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg så henne tidligere i uka da vi chattet. Da så jeg den grønne prikken på chatten som viser at man er online. Så håper ikke jeg er grunnen til at hun har slått den av. Hun kan ikke ha slått den av bare for meg, men at alle andre ser at hun er online.

Hun kan ha slått den av bare på PC'en for eksempel, men har den som normalt på messenger-appen. 

Du overtenker dette til de grader. Alt det hun foretar seg handler altså ikke om deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send henne en hyggelig melding, så ser du fort om hun svarer deg eller ikke ;) Det er ingen andre enn henne som kan svare deg på hvorfor det er sånn. Det er ikke sikkert hun har gjort noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...