AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Det nærmer seg jul, lurer på om noen har erfaringer med erotisk adventskalender? Hvilken har dere prøvd, og er det verdt pengene? Anonymkode: 8e2d5...23d
Sphynx Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har prøvd, ja. Synes det er moro, er ikke sore greiene man får. Er man litt erfaren med leketøy, så er det sjeldent mye nytt. Men det er jo kjempekoselig da :D
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Det trenger da ikke koste noe. Lag lapper hvor du beskriver hva du kan gjøre for mottakeren den kvelden hvis han /hun ønsker det. Vær vågal og grafisk i beskrivelsene. Anonymkode: e00e5...ee5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Hvor får man kjøpt det? Anonymkode: 281f0...d50
Sphynx Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får man kjøpt det? Anonymkode: 281f0...d50 De fleste erotiske butikkene jeg vet om har vel en form for det
MaxxMekker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Sikkert gøy! Det nærmeste jeg har kommet er et erotisk gavekort/klippekort på diverse ytelser. Så gikk giveren hen og fikk seg fast følge før kortet gikk ut på dato 😁 1
Heart7086 Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 Vi kjøpte den dyreste et år fra nytelse.no(mener det var derfra, men mange andre har nok og! Kondomeriet sitt var dårlig det året vi kjøpte den, men det er leeenge siden) Gode produkter i pakken, og god valuta for pengene, gavekort 24 des på nettbutikken på 250,-(var egentlig ikke så dumt, siden vi uansett hadde lyst å bestille noe derfra😉)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå