himmeloghav Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg synes det er vanskelig å få til trening regelmessig dvs. flere ganger i uken. Det har lett for å bli skippertak hvor jeg trener lenge (1-2 timer) kanskje 2 ganger i uken, men jeg mistenker at den måten å trene på bryter meg ned istendenfor opp siden jeg blir så sliten dagen etter og ikke føler at jeg får mer energi? Hva føler dere at gir mest energi? Trene maks en time og flere ganger i uken? Så det var to personlige trenere (Helle Bornstein og Cornelius som anbefalte det).
Pringle Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg er slank og kan ikke si at jeg trener. Jeg er bedagelig anlagt, så jeg gjør helst bare det jeg har lyst til, og bare det jeg må. Så jeg går, danser, jobber og leker. Jeg føler meg full av energi.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg går 20 minutter til jobb. Anonymkode: b6f82...b05
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Slank, nesten tynn. Trener ikke, men går tur med hund flere ganger om dagen. Tror heller ikke skippertakstrening er bra for kroppen. Anonymkode: 4b221...de3
s0la Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Slank/tynn her. Trener svært sjelden. Har mine perioder der jeg trener mer enn ellers! Holder på med yoga nå og da, og det roer meg ned + gir meg energi. Ellers går jeg en del i løpet av dagen, da jeg har en jobb som krever at jeg står/går/holder meg aktiv.. hele arbeidsdagen. Spiser normalt, eller kanskje litt mindre. Hadde man kunne latt være å spise og holde seg sunn og frisk, så ville jeg gjort det. Har lett for å glemme mat, og kan gå uten hele dagen hvis jeg glemmer meg av. Men prøver å spise så godt jeg kan. Er rett og slett ikke så matglad. Vet ikke hvorfor! Musikk, yoga og gåturer gir meg energi.
Leo Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Trening er selvfølgelig bra for både kropp og sjel, men det har uhyre liten betydning både for om man går ned i vekt og blir der. Skal man trene mye og regelmessig så må det være fordi man liker det. Ut over det så må man velge en treningsform man trives med og det er mye annet enn å løfte vekter eller løpe på tredemølle på et treningsstudio som kan karakteriseres som trening. Det som gir meg stor glede, og høyere puls, er turer i ulendt terreng med hundene mine. Jeg blir selvfølgelig ikke i så god form av det at jeg kan løpe maraton, men det gir glede, energi og brukbar hverdagsform. Jeg har rett og slett ikke bruk for sixpack eller å kunne løpe flere mil. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Sykler til jobb så sant det ikke er snø, 50 min hver vei. Trener svømming i en svømmeklubb 1-2 ganger i uken 1-2 timer hver gang. Treningsstudio 2-3 ganger per uke, 1,5 timer hver gang Max en dag uten trening per uke. Liker å trene ofte og heller 1-2 timer hver gang. Anonymkode: 76dc9...3f6
vintage Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg er slank, men trener ikke. Derimot er jeg i jevn aktivitet gjennom dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Slank og fit. Trener 4x i uka, en time hver gang (har et program jeg følger fra PT). Spiser sunt, teller ikke kalorier. Prøver å gå 10.000 skritt hver dag. Å overtrene/skippertak gir ingenting, samt det å overtrene vil til slutt ikke gi noe utbytte (pga. mangel på restitusjon). Anonymkode: 86a0f...141 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #10 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg er slank og har hatt treningspause siden mai. Ser null forskjell på kroppen. Men når jeg trener prøver jeg å trene 3-4 ganger i uka, med en kombinasjon av cardio og styrke. Kjører ofte 1x4 eller 2x4 etterfulgt av supersett på bein, armer, rygg og mage. Det tar ca 45 minutter Anonymkode: 1b1c3...c9f
himmeloghav Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er slank og har hatt treningspause siden mai. Ser null forskjell på kroppen. Men når jeg trener prøver jeg å trene 3-4 ganger i uka, med en kombinasjon av cardio og styrke. Kjører ofte 1x4 eller 2x4 etterfulgt av supersett på bein, armer, rygg og mage. Det tar ca 45 minutter Anonymkode: 1b1c3...c9f Hva mener du med 1x4 og 2x4?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå