Gå til innhold

Forslag til sunne valg på farten eller på cafe/bakeri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å få tak i billig og sunn mat på cafe. Er det noen her som har noen forslag? Vet de selger grove scones noen steder, men synes ikke det smaker noe særlig. På Baker Hansen selger de grove rundstykker med brunost eller gulost, men jeg kunne tenke meg med ost og skinke for eksempel. Da blir det kanskje en annen pris hvis jeg krever det.

Det jeg kan komme på av sunn snacks i farten er gulrøtter, bananer og sukkererter, samt smoothies og yoghurt uten sukker. Noen som har flere forslag?

Anonymkode: 7b288...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis godt til måltidene, så trenger du ikke å tenke på "sunn snacks".

Hvis du går på kafé såpass sjelden at det blir litt stas, kan du spise akkurat det du har lyst på.

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Pringle skrev:

Spis godt til måltidene, så trenger du ikke å tenke på "sunn snacks".

Hvis du går på kafé såpass sjelden at det blir litt stas, kan du spise akkurat det du har lyst på.

Ikke alle som ønsker å spise på samme måte som deg, og dermed ønsker sunn snacks.

Anonymkode: 74d24...875

• Liker 3
Skrevet

Tenker du på sunn snacks på cafe eller hjemme? Jeg og mine venner pleier alltid å dele en dessert på cafe, da man kan kjøpe den feteste deiligste tingen, men man koser seg litt og deler den så blir ikke mye kcal. Om vi er sultne går vi heller på et sted med sunn mat. 

Sunn snacks hjemme: Hummus med grønnsaker, metter veldig og er godt. Hummus tar 2 sek å lage, og grønnsaker tar 2 sek å kutte opp. 

Hvis jeg er fysen på noe salt elsker jeg snack a jacks, lite kcal og digg. Dette er om  du bare vil spise noe, ikke for å bli mett. 

Jeg prøver å unngå ting med peanøttsmør, da jeg kjenner meg selv og tar alltid for mye peanøttsmør, er altfor godt. Men om du er en som klarer det, er det veldig godt med stangselleri eller eple. 

Ellers så er frosne bær med stavmikser superdigg. Med litt chiafrø på og en bit mørk skjokolade du kutter opp :)

Bare pass på mengden av alt!! x 

Anonymkode: 07058...b12

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...