AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg syns det er så morsomt å lage julekalender. Men, jeg har litt skranten økonomi så jeg trenger noe rimeligere enn øl-julekalender fra Gulating feks 😂 "Gavekort" er ingen vits her, de blir ikke brukt så det er bortkastet arbeid Anonymkode: 88efb...2b6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Det er til en mann på ca 30 by the way 😋 Anonymkode: 88efb...2b6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Har han med matpakke på jobb? Hva med noe ekstra til matpakken? Havregrøtposer, små sjokolader, pastiller, kjeks, juice osv. Liker han hobbyting som modellfly, lego, puslespill el.? Hva med å kjøpe ett sett å dele det opp i 24 smågaver? Bruksting som han trenger. Deo, sokker, tyggis, votter, barbersaker, shampo osv... Anonymkode: 0b068...8ae
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Vitser? Fordele husarbeidsoppgaver? Middagsoppskrifter? Kort med fine ord? Anonymkode: 2739d...ae7 1
happiest Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Opplevelser (tur med bål, kino, kafebesøk, museum, lage yndlingsmiddagen, frokost på sengen), godteri, en øl feks på helgedagene, sokker, boksere, hygieneartikler, massasje (av deg), ting til soverommet (glidemiddel, kondomer, olje), noe han samler på?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Julekalender til voksne mennesker? Anonymkode: 48a99...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julekalender til voksne mennesker? Anonymkode: 48a99...9e9 Blir aldri for gamle for morsomme julekalendere. Anonymkode: 88efb...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Hvis du er noe sted i en eller annen sammenheng hvor de deler ut gratis profileringsting, vareprøver e.l., så benytt anledningen! Enten det er en refleks, nøkkelring eller en kulepenn: alt er bedre enn ingen ting. Trål også sider som gjerrigknark.com for å se om det er mulighet for noen gratis vareprøver, men pass på at du ikke må betale masse i porto eller binder deg til dyre abonnementer som du må huske å avbestille. Anonymkode: 1686e...cf2
DrueSmoothie Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har pleid å lage gavekalender, med bare småting, sjokolade etc. Da blir det ikke så mange kronene for hver dag. I fjor søkte jeg litt på pintrest og fant litt morsomme ideer. Bla laget jeg Snømannsuppe (en neve små marshmallows, et par ss rett i koppen kakaopulver og en liten polkastang) Reinsdyrbæsj (en stor neve M&M`s el lign former for sjokolade i "klumper") LagDetSelvSnømann (3 store marsh,allows, noen tannpirkere for å sette sammen og armer og små sjokoladebiter til øyne/nese) Så laget jeg 2 av hver tror jeg. Til det trengte jeg cellofanposer, små, noen få kr på Søsteren Grense / Panduro etc, 1 pakke små marshmallows, 1 pakke vanlige Marshmallows, sjokolade av ymse, kan gjerne kjøpes i løsvekt. Det ble brått en del pakker for noen få kroner. Så pakker jeg inn resten med noen biter sjokolade, karameller, rester fra marshmallowsen, og så kjøpte jeg litt dyrere noen dager, da kjøpte jeg sånne miniflasker med bayleys etc (lørdagene). Hele kalenderen kom på ca 400 kr mener jeg huske, inkl cellofanposer, pakkepapir og alt jeg trengte Til Cellofanposene laget jeg etiketter på PC en som jeg printet ut. Pintrest.com har masse ideer :D 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Julekalender til voksne mennesker? Anonymkode: 48a99...9e9 Høres trist ut å være så voksen Anonymkode: 45b42...1e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå