AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg er mann og sitter og blar gjennom på Tinder, sveiper lett bort 100 jenter før jeg kanskje ser en jeg synes er pen og det er ikke sånn wow-pen, men bare pen nok til at jeg hadde prøvd å få match med henne. Og det er kanskje fordi jeg hele tiden kan sammenligne med jenter jeg har sett på internett hvor jentene har perfekt sminke, bildene er redigert, osv. Lurer på om flere har det sånn? Nå bryr jeg meg ikke kun om utseende ved valg av partner. Er ikke en gang spesielt kresen der. Det er bare at det skal mye til før jeg tenker at en jente er pen pga utseende. Anonymkode: 02991...318
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Så må man huske på og at selfies, som det er mange av på internett, virkelig ikke ser likedan ut i virkeligheten. Anonymkode: a4b94...f60 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Føler jeg har blitt mer kresen på personlighet (slik man fremstår online) jeg. Kan få en del matcher på nytt sted eller om det er lenge siden jeg har vært innom, men 95% har en så ræva dårlig/lite interessant kommunikasjonsstil/ting å snakke om at det er bare til å grine av. Anonymkode: acf72...2df 3
Elaine Marley Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Nei, men forholder meg mest til menn i virkeligheten. Har ikke prøvd meg på noe nettdating enda, men det er i hvert fall mange flotte menn der ute. Men jeg har nok også blitt mer kresen på personlighet egentlig eller kanskje bare mer bevisst på hva som er viktig for meg. 1
applestories Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Det er ytterst sjelden jeg klassifiserer noen som uinteressant på grunn av utseendet. Mulig det har noe med at de fleste ikke legger ut de verste bildene av seg selv på nett. Jeg ser alltid på ansikt og ikke på kropp; det må være en tiltrekning der, men det har ikke noe å si om resten av verden finner ham tiltrekkende. Det må bare være "noe" der. Når det er sagt har nok internett gjort meg mer kritisk til kvinners utseende. Man skjønner jo at de man ser på film, TV, i reklamer er valgt av mer enn en grunn. Men så ser man en gjeng ungdomsskoleelever og tenker at "så vakre var vi ikke vi", og begynner så å spørre seg selv hvordan det egentlig står til med egen realitetsoppfatning. Endret 8. oktober 2017 av applestories
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 sveipe lett bort 100 jenter? er det ikke mange pene damer på Tinder? Anonymkode: ca563...90f
Nettinettet Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Visste du at de 8 første du ser på Tinder når du først logger deg inn vurderer du på en annen måte enn de resterende? Hjernen vår sliter med å ta inn over oss for mange valg og når valgmulighetene blir store slutter vi å virkelig se på valgene vi tar. Derfor sveiper man bare forbi uten å legge noen form for følelse i det. Jeg opplever at veldig mange tror de kan få noe bedre enn de faktiska kan, og at de kritiserer andre som dårlige på noe, selv om de kanskje ikke er så mye bedre på andre ting selv. Det er så lett å bare være negativ og finne små ting man bruker som unnskyldning for at man ikke matcher med noen, selv om man burde ta seg tid til å sette seg inn i hvem menneske bak profilen er. Vi er blitt alt for kresne og det hjelper ikke at noen av oss ikke er det, når resten er. Skal man ikke få ha krav? Selvfølgelig skal man det, men men skal ikke forvente å få enormt bra hvis man ikke er enormt bra selv. Både kvinner og menn har en tendens til å skulle ha ditt og datt men har liten forståelse for at de faktisk ikke har så mye å levere selv. 10
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 18 hours ago, AnonymBruker said: Føler jeg har blitt mer kresen på personlighet (slik man fremstår online) jeg. Kan få en del matcher på nytt sted eller om det er lenge siden jeg har vært innom, men 95% har en så ræva dårlig/lite interessant kommunikasjonsstil/ting å snakke om at det er bare til å grine av. Anonymkode: acf72...2df Der er jeg sånn både og. Jeg tenker også som oftest at de er kjedelige, uinteressante, osv. Men kan finne på å møte dem likevel. For jeg synes ikke kommentarene på tinder sier så mye om hvordan man er i virkeligheten. 4 hours ago, Nettinettet said: Visste du at de 8 første du ser på Tinder når du først logger deg inn vurderer du på en annen måte enn de resterende? Hjernen vår sliter med å ta inn over oss for mange valg og når valgmulighetene blir store slutter vi å virkelig se på valgene vi tar. Derfor sveiper man bare forbi uten å legge noen form for følelse i det. Jeg opplever at veldig mange tror de kan få noe bedre enn de faktiska kan, og at de kritiserer andre som dårlige på noe, selv om de kanskje ikke er så mye bedre på andre ting selv. Det er så lett å bare være negativ og finne små ting man bruker som unnskyldning for at man ikke matcher med noen, selv om man burde ta seg tid til å sette seg inn i hvem menneske bak profilen er. Vi er blitt alt for kresne og det hjelper ikke at noen av oss ikke er det, når resten er. Skal man ikke få ha krav? Selvfølgelig skal man det, men men skal ikke forvente å få enormt bra hvis man ikke er enormt bra selv. Både kvinner og menn har en tendens til å skulle ha ditt og datt men har liten forståelse for at de faktisk ikke har så mye å levere selv. Ja, jeg tror også man ender opp med for mange valgmuligheter på tinder. Stemmer i hvert fall for meg. 13 hours ago, AnonymBruker said: sveipe lett bort 100 jenter? er det ikke mange pene damer på Tinder? Anonymkode: ca563...90f Jeg synes det er langt mellom de pene jentene på tinder, men det vil vel sikkert også variere etter hvor man bor, alder, osv. TS Anonymkode: 02991...318
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg tror ikke det. Jeg har fått beskjed av venner om at jeg går etter samme type menn som jeg gjorde da jeg ikke brukte nettdating Men da jeg brukte tinder var det første jeg så på profilteksten. Jeg så så klart på utseende også, men først profiltekst Anonymkode: 2cbd3...fbc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 Nei. Jeg var aldri på Tinder, da, men var på Møteplassen og Sukker i flere år før jeg møtte han som nå er mannen min. Jeg syntes personene selv, og ikke utseendet, var det verste med flertallet der. Jeg føler ikke jeg var mer kresen på nettet enn irl. Men så var jeg dame på jakt etter mann, da, kanskje det er annerledes for menn som jakter på damer. For damer har jo unektelig mer å spille på utseendemessig, med sminke og push-up-bh'er og whatnot. Anonymkode: 9a3fb...935
Sykkelkopp Skrevet 9. oktober 2017 #11 Skrevet 9. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er langt mellom de pene jentene på tinder, men det vil vel sikkert også variere etter hvor man bor, alder, osv. TS Anonymkode: 02991...318 Tinder viser deg stort sett jenter basert på din egen ELO rating. Dvs jenter på ditt eget nivå
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #12 Skrevet 9. oktober 2017 2 minutes ago, Sykkelkopp said: Tinder viser deg stort sett jenter basert på din egen ELO rating. Dvs jenter på ditt eget nivå Jeg vet ikke hvordan Tinder fungerer, men godt mulig det er som du sier at jeg ikke er kjekk nok til å se de peneste damene. Selv trodde jeg at jeg fikk se alle damene, men som sagt jeg har aldri sjekket hvordan det fungerer. Ikke at det er så farlig for meg, jeg finner jo enkelte damer jeg synes er pene og jeg får jo match med en del av dem så da er jeg jo egentlig fornøyd. TS Anonymkode: 02991...318
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Skrevet 9. oktober 2017 Tror tinder bidrar til at man blir mer kritisk ja, det er alltid gøy å se om man finner noen som er litt kjekkere fks. Det gjør at man ikke setter pris på det man har da man vet at det mest sannsynlig finnes noe bedre tre bildet til høyre liksom Anonymkode: 09534...2a3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #14 Skrevet 9. oktober 2017 Faktisk reagerer jeg helt motsatt av deg. Når jeg er på Tinder eller Instagram og ser oversminka, overredigerte jenter og kvinner, blir naturlige kvinner og jenter enda mer behagelig å bevitne rundt meg. Anonymkode: df9cf...67f 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #15 Skrevet 9. oktober 2017 8 timer siden, Nettinettet skrev: Visste du at de 8 første du ser på Tinder når du først logger deg inn vurderer du på en annen måte enn de resterende? Hjernen vår sliter med å ta inn over oss for mange valg og når valgmulighetene blir store slutter vi å virkelig se på valgene vi tar. Derfor sveiper man bare forbi uten å legge noen form for følelse i det. Jeg opplever at veldig mange tror de kan få noe bedre enn de faktiska kan, og at de kritiserer andre som dårlige på noe, selv om de kanskje ikke er så mye bedre på andre ting selv. Det er så lett å bare være negativ og finne små ting man bruker som unnskyldning for at man ikke matcher med noen, selv om man burde ta seg tid til å sette seg inn i hvem menneske bak profilen er. Vi er blitt alt for kresne og det hjelper ikke at noen av oss ikke er det, når resten er. Skal man ikke få ha krav? Selvfølgelig skal man det, men men skal ikke forvente å få enormt bra hvis man ikke er enormt bra selv. Både kvinner og menn har en tendens til å skulle ha ditt og datt men har liten forståelse for at de faktisk ikke har så mye å levere selv. Er du fortsatt singel? Bare lurer. Anonymkode: 34934...b12 1
Gjest C.Tramell Skrevet 9. oktober 2017 #16 Skrevet 9. oktober 2017 Sjokkerende lesning. Jeg har lært på KG at menn aldri sveiper bort en eneste kvinne men likevel aldri får match fordi kvinnene er så kresne, og så må de leve uten sex og forbli barnløse og bitre til evig tid. Har jeg blitt narret?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #17 Skrevet 9. oktober 2017 1 minute ago, C.Tramell said: Sjokkerende lesning. Jeg har lært på KG at menn aldri sveiper bort en eneste kvinne men likevel aldri får match fordi kvinnene er så kresne, og så må de leve uten sex og forbli barnløse og bitre til evig tid. Har jeg blitt narret? Alle menn er nok ikke like. TS Anonymkode: 02991...318 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #18 Skrevet 9. oktober 2017 20 minutter siden, C.Tramell skrev: Sjokkerende lesning. Jeg har lært på KG at menn aldri sveiper bort en eneste kvinne men likevel aldri får match fordi kvinnene er så kresne, og så må de leve uten sex og forbli barnløse og bitre til evig tid. Har jeg blitt narret? Det er nok bare menn i din ende av skalaen som aldri sveiper bort noen i desperasjon. Det er mange av mennene som er bedre enn det. Anonymkode: 34934...b12
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #19 Skrevet 9. oktober 2017 Nei, jeg har alltid brydd meg om utseendet. Og de fleste mennene i min aldersgruppe - i 40-årene - har ikke særlig bra utseende, så det er ikke tvil når de skal sveipes til høyre. Anonymkode: 25550...90a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #20 Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle menn er nok ikke like. TS Anonymkode: 02991...318 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare menn i din ende av skalaen som aldri sveiper bort noen i desperasjon. Det er mange av mennene som er bedre enn det. Anonymkode: 34934...b12 Sarkasmen gikk dere hus forbi ser jeg. Anonymkode: 3e205...eee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå