AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 hallo! Lurer litt på hvor mye dere steller dere før en date? Tenker 2, 3 eller 4 date.. Hvis dere møtes en hverdag på kvelden, dusjer dere og legger ny sminke eller drar dere rett fra jobb/skole? Stresser dere med å vise dere usminka første gang for daten? Føler jeg kanskje er litt spess på det, for føler meg ufresh etter en lang dag på jobb og vil gjerne dusje og freshe opp sminken før en date på kvelden etter jobb, men det er kanskje litt overkill? Anonymkode: 80e5e...b93
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg synes heller det er litt rart å dra rett fra jobb/skole uten å freshe seg opp før en date. Anonymkode: 42f4c...e0c 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har aldri reist rett fra jobb og til date.. Føler at jeg ihvertfall må få tatt meg en dusj før jeg reiser på date.. Anonymkode: f6f41...63b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Når slutter dere med dette da? kan jo ikke alltid være fresh i date-prosessen Anonymkode: 80e5e...b93
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Det kommer helt an på hva man skal. Om man har avtalt å gå ut og spise rett etter jobb, så ordner jeg det med å ta med litt sminke og våtservietter+deodorant på jobb. Null problem. Men jeg har kontorjobb da. Hadde jeg feks jobbet i barnehage hadde jeg nok dratt hjem og dusjet/skiftet først. Jeg prøver alltid å være velstelt og ren/velduftende, så det er ikke noe stress. Møtes vi på kvelden så dusjer jeg og sminker meg ja. Og tenker nok litt ekstra på hva jeg tar på meg. Med han jeg dater nå så var 4. date en heldags tur i skogen, da møtte jeg opp usminket med håret i hestehale. (sminke på sånn type tur blir bare helt feil, vi gikk over 3 mil.) I går var vi ute og padlet kajakk, da er det også litt unaturlig å møte opp med mye sminke... Og når man har overnattingsdate så fjerner jeg jo sminken når vi legger oss. Stresser svært lite med det der altså. Dater sporty typer som ikke har noe problem med naturlige jenter, heller tvert om får jeg si. Dermed er ikke dette noe jeg slutter med heller. For det er slik jeg er hele tiden. Pynter meg når det er naturlig, er sporty når det er naturlig, og er ikke typen som dasser rundt ustelt hjemme heller, selv når jeg er alene. Anonymkode: a9c9c...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Dusjer og sminker meg med vanlig sminke Jeg dusjer aldri på morgenen uansett. Foretrekker å gjøre det på kvelden. Anonymkode: dc6ff...45f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Drar hjem, dusjer, tar på ny deo og parfyme, sminker meg, tørker og styler håret, legger ny neglelakk, pusser tennene godt og bruker munnvann og bruker litt tid på å bestemme hva jeg skal ha på meg. Dette gjør jeg alltid. Handler om å føle seg vel. Unntaket var en date jeg hadde i lunsjen, men da også gjorde jeg ekstra effort om morgenen. Har kontorjobb. Anonymkode: 8fe98...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå