Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er kvinner så frosne av seg? Er det fordi de er late og følgelig ikke har et like godt blodomløp som vi menn har?

Anonymkode: b69c8...95c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok noe med hvor fettet ligger på kroppen. Menn sitt fett er vel mer jevnt fordelt over hele kroppen, mens vi får gjerne mer fett noen steder, og mindre fett andre steder.

Skrevet

:sFun_sleeping:

Anonymkode: 86e3f...e40

• Liker 1
Skrevet

Kan bare svare for meg selv, jeg har lite fett på kroppen.

Anonymkode: 4d2b4...f01

Skrevet

Hvorfor plager det deg, TS?

Har du dratt på deg en kvinne som plager deg ved at hun fryser så kvitt deg med henne. Da slipper du plages med at hun fryser, og hun slipper plages med at du plages over at hun fryser.

Easy fix.

Anonymkode: a1468...d14

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange av disse trådene skal du opprette? Er vel du som har tråden om irrasjonelle kvinner ++ også.

Dette tar deg faktisk 2 minutter og google, og du trenger ikke å poste det her bare for å spamme ned siden.

Dette begynner å virke som ensidig meningspåvirkning om hvor lite du liker kvinner. 

• Liker 2
Skrevet

Kvinner og menn bevarer varme ulikt. Søk på vitenskaplige artikler om du lurer. Husker ikke mer enn at kvinner i større grad lagrer varme i bryst/ overkropp- området. Lenge siden jeg så discovery channel

Anonymkode: 01525...f87

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner og menn bevarer varme ulikt. Søk på vitenskaplige artikler om du lurer. Husker ikke mer enn at kvinner i større grad lagrer varme i bryst/ overkropp- området. Lenge siden jeg så discovery channel

Anonymkode: 01525...f87

Så rart, jeg pleier synes de er ganske varme i underlivet.

Anonymkode: 49a84...e81

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er kvinner så frosne av seg? Er det fordi de er late og følgelig ikke har et like godt blodomløp som vi menn har?

Anonymkode: b69c8...95c

Jeg tror det er fordi kjøttkaker faktisk smaker bedre enn kjøttboller, men du har kanskje forskning som hevder noe annet?

Skrevet

Menn har større fysikk og mer blodvolum enn oss kvinner. Og som flere her nevner, har kvinner i snitt mindre underhudsfett enn menn. Derfor er menn mer polstret enn kvinner til å takle kulden.

Anonymkode: b0e88...fb6

Gjest JudasPriest
Skrevet (endret)

,

Endret av JudasPriest
X
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Kvinner tåler ikke kulde dårlig, men kvinner fryser lettere enn menn fordi kvinner må beholde varmen i kjernen av kroppen; altså rundt vitale organer, i større grad enn menn på grunn av at kvinner er skapt for å kunne bære frem et barn. Når man fryser så produserer man varme (noe jeg virkelig håper du vet) og derfor handler det ikke om at man tåler mindre kulde, men at man i større grad blir kald i ekstremitetene når man er kvinne fordi man ikke trenger ekstremitetene for å overleve eller for at et foster skal overleve. 

Beklager for at jeg ødela enda en av dine uintelligente, sinte kvinnehat-tråder, men du har jo så mange av de og lager nye hver dag så det spiller vel ikke så stor rolle for deg uansett ;)

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. 

Dark Angelina, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...