AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hei, jeg fullførte vekterkurs trinn 1 sommer, trinn 2 (som er praksis) har jeg også fullført. Jeg fikk jobb i et stort vekterfirma, et relativt kort oppdrag i 100% stilling. Per i dag har jeg ikke jobb i firmaet, men jeg er fremdeles registrert og jeg har sagt at jeg kan ta vakter på kort varsel. Trinn 3 har jeg ennå ikke tatt (koster kr 8500), jeg har fått høre fra flere vektere at trinn 3 får man betalt av firmaet man er ansatt i og det står også på firmaets hjemmeside at de hjelper deg med å få gjennomført trinn 3 om du er ansatt. Jeg er ganske fortvilet nå; jeg har sendt flere mailer til mine kontaktpersoner i firmaet ang kurset, men ingen svarer. Jeg er villig til å betale kurset fra egen lomme, men de er stappfulle og det går ikke an å melde seg opp. Får jeg ikke tatt kurset før jul, mister jeg både trinn 1 og 2 pga nye regler fra nyttår. (Vekterkurset blir lengre og annerledes) Noen vektere som har tips til hvordan jeg kan gå frem for å få dette kurset? Ble dere innkalt til trinn 3, eller måtte dere kjempe med nebb og klør for å få det? Skjønner ikke helt hva som kreves, da jeg tok trinn 1, sa de at trinn 3 fikk vi av firmaet. Seriøse svar settes pris på. Anonymkode: 100d5...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå