Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en øyenskygge å anbefale meg? Jeg er glad i jordfarger, og jeg kler best kalde toner. 

Og hvilke primere er gode? 

Anonymkode: 60b3d...694

Skrevet

YSL og Esteé Lauder har gode primer og concealere. Chanel, Lancôme og Esteè Lauder har de fineste og beste skyggene. 

Anonymkode: df8d8...0f1

Skrevet

Syntes både smashbox og too faced har gode primere. Når det gjelder øyeskygge, tenker du single eller i et palett? i single øyeskygger anbefaler jeg makeup geek sine skygger. Fantastisk pigmentasjon og blender lett. Ønsker du et palett derimot har Morphe mange forskjellige paletter, med kalde og varme farger, samt matt og shimmer-finish. De har alt til enhver smak. 

Anonymkode: 17c59...7a5

Skrevet

Bruker en primer fra Nyx  https://eleven.no/nyx-professional-makeup-waterproof-eye-shadow-primer,   Den er veldig bra og utrolig drøy, i tillegg skal det veldig lite produkt til for at skygge skal sitte finere og bedre.  Bruker en matt palett fra The Balm nå, gode og pigmenterte skygger i rød og bruntoner.  https://www.blush.no/product/887289/sminke/oeyne/oeyenskygge/the-balm-meet-matte-trimony# 

Skrevet

Takk for svar! Per nå bruker jeg Guerlain Écrin 6 Couleur 10 Rue Des Frances-Bourgeois. Jeg er ganske fornøyd med denne, men   jeg skulle gjerne ha hatt noe lignende i litt kaldere toner. Jeg noterer meg de merkene dere foreslår, så kan jeg kikke litt i diverse butikker. Er de ansatte behjelpelige eller foreslår de heller deres egne favoritter eller nyheter? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Per nå bruker jeg Guerlain Écrin 6 Couleur 10 Rue Des Frances-Bourgeois. Jeg er ganske fornøyd med denne, men   jeg skulle gjerne ha hatt noe lignende i litt kaldere toner. Jeg noterer meg de merkene dere foreslår, så kan jeg kikke litt i diverse butikker. Er de ansatte behjelpelige eller foreslår de heller deres egne favoritter eller nyheter? 

Jeg bestiller det meste på nett og følger endel beuatyguruer på youtube.  Har lært der at motemerker som chanel, ysl og lancome sjelden leverer når det kommer til kvalitet på øyeskygger ift. pris fordi man betaler mye for innpakning, markedsføring og merke.  Man kan ofte like gjerne satse på merker som makeuprevolution, nyx eller H&M og få bedre kvalitet.  Jeg får personalrabatt på Blush og bestiller endel derfra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...