AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Privatisteksamen. Hvor tidlig kan de komme? Jeg har opplevd 6. november, men ellers har de kommet i desember. Vet at dette varierer fra fylke til fylke. Jeg har ennå ikke fått noe skriv om datoer. Vanligvis er det blitt sagt 1 mnd før første eksamen(stemmer dette?). Noen her som vet? Anonymkode: 473e2...03c
Tyttebæra Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Muntlig eksamensdato får du vite 20.oktober på privatistweb :-) 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 7 minutter siden, Tyttebæra skrev: Muntlig eksamensdato får du vite 20.oktober på privatistweb :-) Åå, tusen takk! Men sjansen for at de første kommer i løpet av første uken av november er liten, regner jeg med? Litt nervøs, da jeg kommer til å være bortreist, nemlig. -TS Anonymkode: 473e2...03c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Har opplevd bare 17. Og 18. November selv men vet ikke hva som er tidligste da, kun de to jeg har tatt på vinteren. Krysser fingrene for deg i alle fall Anonymkode: da988...b28
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd bare 17. Og 18. November selv men vet ikke hva som er tidligste da, kun de to jeg har tatt på vinteren. Krysser fingrene for deg i alle fall Anonymkode: da988...b28 Tror det er høyst uvanlig, men tusen takk! Det må bare gå -TS Anonymkode: 473e2...03c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 18 minutter siden, Tyttebæra skrev: Muntlig eksamensdato får du vite 20.oktober på privatistweb :-) Noen som vet når man får vite det på muntlige eksamener på universitetet? Anonymkode: 33df7...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå