Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei, jeg er gravid og er i 6 uken, har ikke gått til legen ennda, men spesielt idag jeg har vondt på høyre siden av magen, den blir veldig varm og vondt, er dette normalt ? :(  Burde jeg dra til legevakt ? Har noen hatt dette ? Eller er det slik i begynnelsen av graviditeten ?

Anonymkode: 582b0...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen!

Anonymkode: 10d4e...1df

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra til legen!

Anonymkode: 10d4e...1df

Men legen er ikke åpent  nå ? Og har lest en del at det er noen andre som har følt det samme i uke 6 :(

Skrevet

Kan være graviditet utenfor livmor, dra til legevakt sporenstraks da dette i verste fall kan være dødelig. Min bedre halvdel ble hasteoperert pga av dette, og er absolutt ikke noe å spøke med.

Anonymkode: 64d90...a15

• Liker 4
Skrevet

Det er vel legevakt der du bor? Bedre å ta turen enn å gamble på at det ikke er noe. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være graviditet utenfor livmor, dra til legevakt sporenstraks da dette i verste fall kan være dødelig. Min bedre halvdel ble hasteoperert pga av dette, og er absolutt ikke noe å spøke med.

Hadde hun feber eller fikk hun blod ?

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte legevakt, jeg skulle ditt så ringte de meg igjen og sa at legen har sakt at det ikke er så farlig men kom heller imorra etter kl 09 :( 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun feber eller fikk hun blod ?

Hun fikk vondt på den ene siden av magen og blødde. Jeg vet ikke om hun hadde faktisk feber, men hun var varm og uvel. Dette skjedde på Ikea, så vi dro rett til legevakt. Der ble hun undersøkt og operert samme dagen.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun fikk vondt på den ene siden av magen og blødde. Jeg vet ikke om hun hadde faktisk feber, men hun var varm og uvel. Dette skjedde på Ikea, så vi dro rett til legevakt. Der ble hun undersøkt og operert samme dagen.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Hvordan går det med deg? :hjerte:

Skrevet

Om smertene blir verre så må du selvsagt ringe legevakten igjen. Ellers så er div vondter ganske så vanlig i et svangerskap, særlig i starten. 

Anonymkode: 7b77b...da2

Skrevet
2 timer siden, Alvea skrev:

Hvordan går det med deg? :hjerte:

Tusen hjertelig takk for at du spør❤️ringte legevakt igår og legen sa at det ikke er farlig du kan komme imorra men når jeg stod opp på morningen så hadde jeg ikke så vondt lenger men skal ringe til legen min imorra og bestille time ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...