Gå til innhold

Hva er sjansen for at minst en annen kvinne liker den samme mannen du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg synes er ubehagelig å tenke på. Hvis du føler noe for noen, eller ser en mann som virkelig får frem følelser i deg, som i at han kunne jeg tenkt meg som kjæreste...
Ville uansett følt sjalusien til andre kvinner om jeg skulle innledet noe åpenbart til en..

Anonymkode: 7416e...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eks-kjæreste var sykelig, sykelig sjalu. Det er et herk!

Jobb med det før du går inn i et forhold

Anonymkode: e1bd5...dec

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg aldri tenkt på. 

Anonymkode: ea6aa...ae5

Skrevet

Jeg er ikke verdens beste person, så om forelskelsen min finner en annen så er det kanskje det beste for han og da er jeg glad på hans vegne. 

Anonymkode: c4953...872

Skrevet

Jeg synes jo kjærsten min er helt enestående, så jeg går jo ut fra at alle andre vil ha han også. Mulig jeg er litt subjektiv... 

Anonymkode: cf120...779

Skrevet

Tør liksom aldri å gå inn i et forhold med noen. Ikke fordi mannen jeg liker er så fryktelig populær, men fordi jeg likevel vil føle andre kvinners sjalusi. Kanskje er den innbilt. Men hvis jeg er evig singel og han er singel, og vi blir sammen/begynner å date, så vil andre plutselig ta opp konkurransen. Stemmer det at det er vanlig?

Skrevet

Dette er vel å overtenke det? 

Personlig blir jeg ikke forelska uten at jeg kjenner at det er gjensidig, og håper og tror mange er som meg, altså er det ikke en problemstilling jeg bruker noe tid på. Verden er ikke en eneste stor konkurranse, heller. 

Ene eksen min hadde ei jente som sendte meldinger noen ganger i starten, men han viste dem alltid til meg, og var åpen med henne om å ha møtt meg. 

Greia med forhold skal jo være at man velger hverandre (også om man ikke har andre valgmuligheter akkurat i øyeblikket), det er jo selve essensen. Det oss to, ikke du og jeg og alle mulige andre beilere. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tør liksom aldri å gå inn i et forhold med noen. Ikke fordi mannen jeg liker er så fryktelig populær, men fordi jeg likevel vil føle andre kvinners sjalusi. Kanskje er den innbilt. Men hvis jeg er evig singel og han er singel, og vi blir sammen/begynner å date, så vil andre plutselig ta opp konkurransen. Stemmer det at det er vanlig?

Får du hjelp med dette? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er vitenskapelig bevist at kvinner sikler etter menn som er i forhold, og da spesielt gifte menn.

Anonymkode: 9bb14...a67

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du hjelp med dette? 

Hvorfor skal jeg få hjelp med det? Får ikke hjelp med noen ting.

Skrevet
14 minutter siden, bortebra skrev:

Dette er vel å overtenke det? 

Personlig blir jeg ikke forelska uten at jeg kjenner at det er gjensidig, og håper og tror mange er som meg, altså er det ikke en problemstilling jeg bruker noe tid på. Verden er ikke en eneste stor konkurranse, heller. 

Ene eksen min hadde ei jente som sendte meldinger noen ganger i starten, men han viste dem alltid til meg, og var åpen med henne om å ha møtt meg. 

Greia med forhold skal jo være at man velger hverandre (også om man ikke har andre valgmuligheter akkurat i øyeblikket), det er jo selve essensen. Det oss to, ikke du og jeg og alle mulige andre beilere. 

Hvordan føler du det?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan føler du det?

Tja. Noen ganger så enkelt som vedkommende sier det, eller så sier handlingene det for vedkommende. Jeg klarer ikke holde på fascinasjon hvis jeg føler det er ensidig fra meg; da mangler det noe der, og jeg lar det ligge. Needless to say, kanskje; jeg er ikke så begeistret for spill og påtatt tilbakeholdenhet. Da mister jeg interessen. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg få hjelp med det? Får ikke hjelp med noen ting.

Har du tenkt til å gå singel resten for livet da på grunn av noe som kan jobbes med? Eller har du tenkt til å dra med deg lasten inn i et forhold? 

Skrevet
9 minutter siden, bortebra skrev:

Tja. Noen ganger så enkelt som vedkommende sier det, eller så sier handlingene det for vedkommende. Jeg klarer ikke holde på fascinasjon hvis jeg føler det er ensidig fra meg; da mangler det noe der, og jeg lar det ligge. Needless to say, kanskje; jeg er ikke så begeistret for spill og påtatt tilbakeholdenhet. Da mister jeg interessen. 

Vel, jeg skjulte mine følelser. Er kanskje i ferd med å miste dem sakte men sikkert fordi jeg aldri tilbringer tid med personen. Men jeg har grått mye for dette. Følte det var noe der fra hans side, men vi kom jo ikke så langt at vi skrev "glad i deg" og alt dette da. Men godnatt og det at vi i det hele tatt hadde kontakt. Jeg avslo møter med han. Men kanskje jeg mister følelsene nå nettopp fordi han også går videre? Jeg er på en måte villig til å holde på følelsene, på en annen side kan jeg like gjerne glemme fyren fordi jeg har valgt å ikke gå videre og fordi han da mest sannsylig går videre. Noe som bare vil gjøre meg såret.
Gjensidig glemming av hverandre og da kanskje? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg skjulte mine følelser. Er kanskje i ferd med å miste dem sakte men sikkert fordi jeg aldri tilbringer tid med personen. Men jeg har grått mye for dette. Følte det var noe der fra hans side, men vi kom jo ikke så langt at vi skrev "glad i deg" og alt dette da. Men godnatt og det at vi i det hele tatt hadde kontakt. Jeg avslo møter med han. Men kanskje jeg mister følelsene nå nettopp fordi han også går videre? Jeg er på en måte villig til å holde på følelsene, på en annen side kan jeg like gjerne glemme fyren fordi jeg har valgt å ikke gå videre og fordi han da mest sannsylig går videre. Noe som bare vil gjøre meg såret.
Gjensidig glemming av hverandre og da kanskje? 

Hvorfor avslo du møter da? Fordi du var redd andre var interesserte? Sliter du med selvtillit, er det det? 

Gjest JudasPriest
Skrevet (endret)

,

Endret av JudasPriest
,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...