Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Jeg vil gjerne lage meg en sengegavel for dobbeltseng trukket i skinn-aktig materiale. Noen som har noen tips? Helst noe som ser ut som "stoffet" på en lekker brun skinnsofa..
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Selger de ut stoffet? Jeg vil jo gjøre "tapetseringen" selv (noe annet har jeg i alle fall ikke råd til). Og jeg renger med at møbeltapetsererene kjøper stoffet et sted i fra som er billigere enn det de evt selger det ut for.. Det er det stedet jeg vil finne. Men takk for ditt forsøk på å hjelpe
*Shira* Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Kanskje du kan finne noe på www.stoffogstil.no og www.sgs.as :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har selvfølgelig alt sjekket der.. (spør ikke her om ting jeg kunne ha funnet på et lite internet-søk selv.. )
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Hei! Jeg har ett tips til deg:) Du kan prøve å få kjøpt en brukt skinnsofa e.l feks. på finn.no. Da kan du bruke skinnet i ryggen til hodegavl:)
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Om du har en møbelfabrikk nær deg, som meg på sunnmøre:P så kan du kjøpe ekte skinn med dem, de kaster ofte skinn med arr og lignende. Eller du kan kjøpe skai hos mange tekstilbutikker. Eller best (og billigst) for å kjøpe skai: www.ebay.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå