AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Denne mannen ville kun ha penger tilbake for en dårlig hårklipp hvor mange i usa har en penger tilbake garanti om man ikke er fornøyd. Men denne kvinnen måtte blande seg inn uten grunn Er dette pga ustabile kvinnelige hormoner? Jeg trodde når man kom så langt opp i alder at ting roet seg ned Eller er dette helt tilfeldig og har med personeligheten hennes å gjøre? Og nei ...nå diskuterer vi denne dama. Ikke kom med "men han mannen gjore sånn og sånn så da var det fortjent" Ikke rettferdigjør hennes irasjonelle oppførsel heller, for dette var bak mål og uten grunn Anonymkode: 2a8a8...556 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 er du ikke lei snart? Anonymkode: 5a17d...e49 4
Chiyo Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Menn dreper, voldtar, og slår kvinner over hele verden. De nektet oss like rettigheter kjempelenge og behandlet oss som et umyndig barn. Menn står bak ALLE kriger. Hvem er det som historisk fremstår som mer irrasjonell og ustabil? 9
T-Rex Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Mennesker er ikke rasjonelle alltid. Sånn er det bare. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne mannen ville kun ha penger tilbake for en dårlig hårklipp hvor mange i usa har en penger tilbake garanti om man ikke er fornøyd. Men denne kvinnen måtte blande seg inn uten grunn Er dette pga ustabile kvinnelige hormoner? Jeg trodde når man kom så langt opp i alder at ting roet seg ned Eller er dette helt tilfeldig og har med personeligheten hennes å gjøre? Og nei ...nå diskuterer vi denne dama. Ikke kom med "men han mannen gjore sånn og sånn så da var det fortjent" Ikke rettferdigjør hennes irasjonelle oppførsel heller, for dette var bak mål og uten grunn Anonymkode: 2a8a8...556 Man kan ikke diskutere kvinnen uten å nevne mannen. Begge er oppskaket. Situasjonen har en historie. De ble filmet på en dårlig dag. No Big Deal. Finn deg en hobby. Anonymkode: 29fa2...375 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg tror det er det at kvinner har det alt for for godt og derfor ikke tåler bittelitt motgang. Ikke en gang at noen sier mot dem, er uenige med dem. Det er jo bare til å se på her inne hvor crazy damene blir når noen er uenige med dem. Anonymkode: f4b4a...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 10 minutter siden, T-Rex skrev: Mennesker er ikke rasjonelle alltid. Sånn er det bare. Ja. Sant det. Men var ikke dette litt "over the top" Anonymkode: 2a8a8...556 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke diskutere kvinnen uten å nevne mannen. Begge er oppskaket. Situasjonen har en historie. De ble filmet på en dårlig dag. No Big Deal. Finn deg en hobby. Anonymkode: 29fa2...375 En dårlig dag? Skal man skylde på det? Anonymkode: 2a8a8...556
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 15 minutter siden, Chiyo skrev: Menn dreper, voldtar, og slår kvinner over hele verden. De nektet oss like rettigheter kjempelenge og behandlet oss som et umyndig barn. Menn står bak ALLE kriger. Hvem er det som historisk fremstår som mer irrasjonell og ustabil? Akk jeg viste dette kom. Alltid skal vi bytte fokuset over på mannen når kvinnen er i sentrum og er koblet til noe negativt😂 Krig og forferdeligheter koblet til religion, ressurser og konflikter ville det vært uten menn i verden også. Noen kriger er helt nødvendige. Kvinner slår også og dreper også . De er bare ikke like flink til det fordi de har behov for våpen eller være feig for å drepe en mann. I noen steder i verden har dere ikke like rettigheter nei. Men det kan jo også være koblet til at dere reagerer slik som på dette klippet. Ustabil og irrasjonell at de ikke vil la dere slippe til. Slike land henger som ofte litt langt bak samfunnsmessig også Sånn der debunket deg. Nå hva synest du om klippet? Anonymkode: 2a8a8...556 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er det at kvinner har det alt for for godt og derfor ikke tåler bittelitt motgang. Ikke en gang at noen sier mot dem, er uenige med dem. Det er jo bare til å se på her inne hvor crazy damene blir når noen er uenige med dem. Anonymkode: f4b4a...5f5 Eh..så seriøst at du linker til en (1) amerikansk dame og lanserer «dere damer». 😅😂😂😂🙄 Anonymkode: 29fa2...375 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #11 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå hva synest du om klippet? Anonymkode: 2a8a8...556 Greit nok. Shit happens. Anonymkode: 29fa2...375 1
Sinsiew Skrevet 7. oktober 2017 #12 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg er irrasjonell og ustabil til tider fordi jeg må forholde meg til slike som deg.. 1
Sinsiew Skrevet 7. oktober 2017 #13 Skrevet 7. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er det at kvinner har det alt for for godt og derfor ikke tåler bittelitt motgang. Ikke en gang at noen sier mot dem, er uenige med dem. Det er jo bare til å se på her inne hvor crazy damene blir når noen er uenige med dem. Anonymkode: f4b4a...5f5 i forhold til menn her inne som kommer med trusler om drap og voldtekt når man sier imot de, mener du? 1
HalldirV2 Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 Begynner å bli temmelig lei av alle disse trådene som hevder kvinner er ditt og datt, menn er ditt og datt. Når det er skrevet, så synes jeg videoen var helt hysterisk, som i stor underholdningsverdi...og nei, jeg bagatelliserer ikke hva dette gale kvinnemennesket gjorde. Hun er opplagt hakke gal, og jeg er glad jeg aldri har møtt ei lignende kjerring.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 Kvinnelig oppførsel i et nøtteskall. Anonymkode: e8485...a5a
pantertante Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 39 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg tror det er det at kvinner har det alt for for godt og derfor ikke tåler bittelitt motgang. Ikke en gang at noen sier mot dem, er uenige med dem. Det er jo bare til å se på her inne hvor crazy damene blir når noen er uenige med dem. Anonymkode: f4b4a...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 1 time siden, Sinsiew skrev: i forhold til menn her inne som kommer med trusler om drap og voldtekt når man sier imot de, mener du? Da må du ha sagt noe ganske alvorlig. Jeg har aldri opplevd det. Anonymkode: f4b4a...5f5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eh..så seriøst at du linker til en (1) amerikansk dame og lanserer «dere damer». 😅😂😂😂🙄 Anonymkode: 29fa2...375 Anonymkode: f4b4a...5f5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eh..så seriøst at du linker til en (1) amerikansk dame og lanserer «dere damer». 😅😂😂😂🙄 Anonymkode: 29fa2...375 Anonymkode: f4b4a...5f5
Sinsiew Skrevet 7. oktober 2017 #20 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du ha sagt noe ganske alvorlig. Jeg har aldri opplevd det. Anonymkode: f4b4a...5f5 Nuvel. Alvorlig og alvorlig. Det er rart hva folk kan klikke over, kan jeg fortelle deg Fikk beskjed om at jeg fortjente å brenne i helvette siden jeg poengterte at "horer" tross alt er kvinner som tar betalt for sex, ikke kvinner som har et one night stand, og at å bedrive hor og være hore i realiteten er to ganske forskjellige ting historisk. Eller så vet jeg om andre som har fått mindre hyggelige svar etter å ha takket nei til sextreff over PM. Mange sjarmerende mennesker der ute, av begge kjønn Også er det jo ganske lite logisk denne tankegangen folk her inne har om at "om ikke jeg har opplevd det, så har ingen andre det heller". Litt snevert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå