AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Kjæresten og meg har to katter: En pyse og en tøffing. Kjæresten min måtte operere kneet og gå med krykker. Da meldte tøffen seg helt ut. Denne katten elsket å kose med mannen min, da han ble ha handikappet, var det helt slutt. Han kommer aldri inn. Pysekatten bryr seg ikke. Katten har alltid likt å være ute, men nå kommer han aldri inn. Aldri. Jeg tar ut mat til ham og jeg bærer han inn når jeg ser han. Da spiser han godt. Nå som han ser meg viker han unna, for han vet jeg tar ham med inn. Tar jeg han inn, vil han ut etter 10-30 sekund. Da skriker han til han får gå ut. Kjæresten min har aldri vært slem mot pus, mannen min var pusen sin edelstein. Nå vil ikke katten ha noe med noen av oss å gjøre. Jeg har kjent denne katten siden den ble født og den har aldri hatt dårlige opplevelser med krykker. Jeg er rett og slett bekymra for pusen min. Noen som vet hva vi kan gjøre? Mannen min ble operert i juli, så jeg tror ikke katten vil forbedre seg. Anonymkode: 47155...a90
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 4 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Hæ?? Katten vil ikke være inne og dette skjedde da mannen opererte seg og begynte med krykker. Kort oppsummert Anonymkode: 47155...a90 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Få tak i catnip på sprayflaske å bruk det på krykkene. Da assosieres de plutselig med noe digg Anonymkode: 4d99e...533 3
Gjest Cocosa Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Kan han ha blitt slått sv fremmede ute? 😔
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katten vil ikke være inne og dette skjedde da mannen opererte seg og begynte med krykker. Kort oppsummert Anonymkode: 47155...a90 Kanskje katten har blitt slått etter med krykker?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Kanskje katten har blitt slått etter med krykker? Evt noe som ligner. Kjepp feks Anonymkode: 4d99e...533 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 Noe jeg glemte å nevne; krykkene blir sjeldent brukt hjemme lengre, da kneet har blitt bedre. Katten nekter fortsatt å komme inn Anonymkode: 47155...a90
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 Katter er sære dyr og de liker ikke forandringer. Katten min hatet meg i flere dager etter en operasjon. Mest sannsynligvis medisinene og lukten som gjorde det. Jeg stinket sykehus. Katten hater meg når jeg har drukket alkohol også. Han spøler på gulvet og flykter rommet. Jeg ser ikke på han eller sier noe. Allikevel så oppfører han seg som om at jeg har sparket han Katter er sære dyr og de liker absolutt ikke forandringer. Verken hos eier eller hjemmet. Anonymkode: d3316...226 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Skrevet 8. oktober 2017 Kanskje katten deres har adoptert seg nye eiere? Er ikke sikkert det er på grunn av krykkene. Anonymkode: ee18b...019 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #12 Skrevet 9. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje katten deres har adoptert seg nye eiere? Er ikke sikkert det er på grunn av krykkene. Anonymkode: ee18b...019 Her jeg bor er det så mange som ikke kastrerer katten sin og får haugevis av katter, de som vil ha katt får av dem. Tror ikke noen vil ha en voksen hannkatt som de vet har eiere(Han er chippet, kastrert og normalvektig-ikke avmagret som løskatter ofte er). Når han er i andre etasje(der mannen ikke er) er han seg selv igjen. Ungene kan skrike, støvsuge, ha putekrig osv rett ved siden av og han leer ikke én muskel. Men med en gang han ser mannen med krykker, da blir han redd! Anonymkode: 47155...a90
Gjest JudasPriest Skrevet 9. oktober 2017 #13 Skrevet 9. oktober 2017 (endret) , Endret 12. oktober 2017 av JudasPriest ,
Leo Skrevet 9. oktober 2017 #14 Skrevet 9. oktober 2017 På 07.10.2017 den 20.47, AnonymBruker skrev: Katter er sære dyr og de liker ikke forandringer. Katten min hatet meg i flere dager etter en operasjon. Mest sannsynligvis medisinene og lukten som gjorde det. Jeg stinket sykehus. Katten hater meg når jeg har drukket alkohol også. Han spøler på gulvet og flykter rommet. Jeg ser ikke på han eller sier noe. Allikevel så oppfører han seg som om at jeg har sparket han Katter er sære dyr og de liker absolutt ikke forandringer. Verken hos eier eller hjemmet. Anonymkode: d3316...226 Jepp! Noen katter reagerer voldsomt på endringer i omgivelsene og anser menneskene de bor hos som en del av dem. Jeg har en katt som ikke bryr seg nevneverdig og en annen som hater alt som ligner forandring. For eksempel har jeg en nær slektning som har blitt avhengig av krykker permanent og det tok godt over ett år før sistnevnte katt turte å nærme seg igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #15 Skrevet 28. oktober 2017 Ts her. Han er fremdeles helt umulig. Han er faktisk blitt verre. Ser jeg ham ute, løper han sin vei slik at jeg ikke får tak i ham. Samma det om jeg har godteri til han eller noe. Skal jeg spørre en veterinær om dette er normalt eller skal jeg bare prøve å få tak i ham? Jeg er så bekymret Anonymkode: 47155...a90
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #16 Skrevet 28. oktober 2017 Om du får han inn, ikke slipp han ut igjen selv om han maser. Forsøk å gi han våtfor eller kattesnop til han roer seg ned. Han må lære at det er trygt i huset. Krykkene burde helst ligge stille slik at han kan se at de ikke er farlige Anonymkode: 253ff...2fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå