AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Hei Skal prøve å fatte meg i korthet, men lover ingenting 25 sept. var det endelig vår tur til å gjennomføre første forsøk med inseminasjon. I ca en uke nå har jeg vært litt småuggen, hol til margen og hatt mensmurringer. Jeg er såpass realistisk at jeg vet jeg neppe kan kjenne graviditets symptomer så tidlig, men samtidig lurer jeg jo på om det er en mulighet? Jeg har aldri murringer eller annet ubehag før mens. I dag oppdaga jeg litt rosa "vann" på papiret etter dagens første dotur. En time etter var det noen brune flekker i trusa. Resten av dagen merka jeg ingenting, men tidligere i kveld var det en liten rosa flekk på papiret igjen, ganske svak rosa. Skulle hatt mensen for 3 dager siden ifølge kalenderen, men den har gjerne kommet både en uke før og etter den er forventet tidligere, i tillegg fikk jeg jo hormonbehandling før forsøket og regner med det også kan klusse litt med syklusen. Skal ta hcg blodprøve på mandag, men dagene går så vanvittig sent! Jeg og samboer har valgt å ta blodprøve først før en test hjemme. Bare for å være sånn noenlunde sikre på å ikke teste for tidlig. Jeg har ikke direkte vondt i magen, det stikker litt av og til og kjennes ellers ut som veldig svake menssmerter. Jeg forventer ikke at det er full klaff, aldri vært gravid før og dette er første forsøk, vet det sjelden går bra første gang. Men jeg klarer ikke slutte å gruble. Er det overhode mulig at jeg er gravid eller er sannsynligheten større for at "symptomene" skyldes andre ting? Har hatt et ekstremt godteri behov siste uka for å legge til det også, jeg er ikke særlig glad i søtsaker..men nå har jeg virkelig stappa innpå :O Ble langt dette, beklager det. Er ny både her og i prøvegamet Anonymkode: 318db...48f
Rosmerta Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Huff, den ventinga! Bare i normal prøving her, men straks over på prøverør regner jeg med. Hater fasen fra rundt EL til man faktisk kan vite... Du får hente frem all tålmodigheten du har! Og man vet jo aldri, kanskje er det din tur denne gangen? Sender deg en klem, og veldig lykke til på mandag! Håper det går veien :-)
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Det er umulig å si. Symptomene dine kan godt være graviditet, men de kan like gjerne ikke være det. Jeg hadde fryktelige menssmerter og murringer halvannen uke før siste mens. Det var så ille at jeg tenkte dette virkelig kunne være tegn på graviditet - og jeg er ikke en som jakter på symptomer. Men, så var det bare mensen og smerter utenom det vanlige denne måneden. Mitt tips: Ta test på IKM. Det er ditt sikreste kort. Anonymkode: c6608...8b8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Det er vanskelig å si, spesielt siden du har tatt inseminasjon og har brukt hormoner. Begge deler kan gi litt symptomer. Men du kan nok teste nå om du er nyskjerrig. Anonymkode: c2773...739
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Takk for svar Sukk, er mye venting med dette her, men selvfølgelig verdt det om resultatet blir et lite mirakel Dessverre ser det ut til at det bare er mensen som er på vei, blør ikke mye, kun noen dråper, men det er vel begynnende mens. Utrolig kjedelig, men vi har jo akkurat begynt, så det er jo fremdeles håp da. Neste blir nok prøverør. Har ønsket barn så lenge nå og vil jo så gjerne det skal klaffe med en gang Vet uansett ingenting sikkert før i morgen, om vi får svar i løpet av dagen da, men er forberedt på et negativt svar. Krysser fingre for at andre prøvere lykkes da og håper etterhvert det blir vår tur også Anonymkode: 318db...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå