Gå til innhold

"Slik går det når dere bare går etter menn som behandler dere som dritt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er gjerne svar jeg ser går igjen her om en kvinne klager på at hun går på en smell med "feil" menn hele tiden. Men disse mennene, som føler at de fortjener den kvinnen de vil ha fordi de er så snille, ER de så bra da? De blir snille fordi de ikke har sjans på så mange, tror jeg.

Men det jeg føler, er at disse mennene gjerne blir de mest eiesyke om de begynner å date en dame? Er vitne til en , som pøset på med gaver til dama si. Han ble for mye og hun måtte "rømme" fort som fy...

En annen såkalt "uattraktiv"mann, over 30 nå har drevet av og på med en kvinne. Men når jeg har vært hyggelig og imøtekommende, har jeg følt stalkingen hans. Han går tydeligvis over profilen min og liker gamle bilder. Det jeg mener er at, det må da være en grunn til at kvinner flest ikke går etter disse mennene? Mener dere kvinner, at dette er menn det er lurt å satse på? 

Anonymkode: 36458...f04

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er gjerne svar jeg ser går igjen her om en kvinne klager på at hun går på en smell med "feil" menn hele tiden. Men disse mennene, som føler at de fortjener den kvinnen de vil ha fordi de er så snille, ER de så bra da? De blir snille fordi de ikke har sjans på så mange, tror jeg.

Men det jeg føler, er at disse mennene gjerne blir de mest eiesyke om de begynner å date en dame? Er vitne til en , som pøset på med gaver til dama si. Han ble for mye og hun måtte "rømme" fort som fy...

En annen såkalt "uattraktiv"mann, over 30 nå har drevet av og på med en kvinne. Men når jeg har vært hyggelig og imøtekommende, har jeg følt stalkingen hans. Han går tydeligvis over profilen min og liker gamle bilder. Det jeg mener er at, det må da være en grunn til at kvinner flest ikke går etter disse mennene? Mener dere kvinner, at dette er menn det er lurt å satse på? 

"Er snille for at de ikke har sjanse på så mange"

Få se om jeg forstår premissene dine?

1. En snill mann har ikke sjanse på mange
2. Noen menn er drittsekker og slår
3. De som er drittsekker og slår har derfor sjanse på mange

Anonymkode: ac4de...d6d

• Liker 3
Skrevet

Hvem vil noensinne si at de beste rådene får man fra menn som henger på kvinneguiden?  Eller du bør spørre om forholdsråd fra de som sutrer over at ingen vil ha dem. 

Anonymkode: 3b625...502

• Liker 2
Skrevet

Det finnes jo de menn som går på smell når det kommer til damer og. Mange av dem velger å bli sammen med sjalu,overhysteriske kvinner som skal "snakke sammen" hele tiden. Det er litt i samme gata.

Når det kommer til såkalte snille menn  så er det de som faktisk er MINST snille. De fremhever en egenskap som er selvsagt. De mener de fortjener medalje for å være ordentlige eller noe..?

Dessuten er de bare falske,de er "snille"for å oppnå noe og da er du IKKE snill.En som er ekte gentleman,han er det mot absolutt alle,ikke bare de pene kvinnene som han håper på å få noe av.

Så har du mange menn som viser romantisk interesse FØR dama får sjansen til å få følelser. Alle kvinner liker romantikk,men KUN med de som de faktisk er tiltrukket av.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Er snille for at de ikke har sjanse på så mange"

Få se om jeg forstår premissene dine?

1. En snill mann har ikke sjanse på mange
2. Noen menn er drittsekker og slår
3. De som er drittsekker og slår har derfor sjanse på mange

Jeg hadde aldri begynt å date en jeg visste var voldelig. Jeg tror snille menn har sjanse jo. 

Men utifra hva som skrives her, tiltrekkes kvinner voldelige menn og playere. I mitt tilfelle er det ikke sant, men skulle tro set var normalen når man leser her. Kanskje skrives trådene av bitre menn da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde aldri begynt å date en jeg visste var voldelig. Jeg tror snille menn har sjanse jo. 

Men utifra hva som skrives her, tiltrekkes kvinner voldelige menn og playere. I mitt tilfelle er det ikke sant, men skulle tro set var normalen når man leser her. Kanskje skrives trådene av bitre menn da. 

Ah, så jeg misforsto premissene i innlegget ditt? Takk for at du sa i fra! Hva mener du da når du skriver:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De blir snille fordi de ikke har sjans på så mange, tror jeg.

?

Det stemmer jo ikke med din nye påstand at:

"Kvinnelogikk"?

• Liker 2
Skrevet

De ufyselige mennene er gjerne flinke til å sjarmere og gå etter hva de vil ha. Det hjelper ikke å være snill når du sitter og observerer fra lang avstand. Man må nesten ta initiativ hvis man forventer å bli sett. 

Anonymkode: 7799f...6f1

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble sammen med en såkalt ikke super attraktiv fyr, i senere tid skjønt at han er litt misogynist og sikkert vært i vennefella mang en gang. Jeg falt for han blandt annet fordi jeg trodde han var en av de "snille, rolige, stabile".

Men gjett hva! Han viste seg å være en drittsekk nettopp pga dårlig selvbilde og bitterhet over ting han aldri har oppnådd i livet. 

Anonymkode: bcd5a...063

• Liker 10
Skrevet (endret)

Vi kan alle være enige om at hvis man leker dumme leker vinner man teite premier.

Endret av MajorasMaske
Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Kvinner kommuniserer utad at de vil ha snille menn. Menn tenker derfor at de må være snille for å kunne date damer. Når menn da er snille, men til stadighet blir avvist blir de frustrerte fordi det de blir fortalt ikke stemmer. Det hele topper seg når de ser flere eksempler på at kvinner er sammen med menn som ikke er snille. Det er ingen som sier at det ikke hjelper å være snill dersom damen ikke er tiltrukket. Dette gjør at mennene blir frustrerte og bittre fordi de opplever at kvinner ikke er ærlige om hva de vil ha. Samtidig så er det vanskelig å forstå hvorfor noen ønsker å være sammen med noen som behandler en dårlig. 

Jeg har sett mange frustrerte menn som blir eiersyke. Det kommer som følge av flere avvisninger samt full forvirring fordi de ikke forstår hva kvinner ser etter. Noe som ikke er så rart siden det ikke blir kommunisert tydelig.

Anonymkode: 738da...7fb

• Liker 1
Skrevet

Denne "eiersyken" kommer fra usikkerhet av å ha blitt oversett av kvinner hele livet sitt

men ja, de er gjerne ekstra snille for å få damer. Fordi de har blitt fortalt av moren sin at de skal være snille, og de blir oppmuntret av venninner som sier"du er veldig hyggelig og snill men jeg setter pris på deg som venn og vil ikke ødelegge det! :) Bare fortsett å være snill og grei så finner du nok noen!! :):):) "

• Liker 2
Skrevet

Enkelt og greit mener jeg at man skal ha i bakhodet at man er selv fellesnevneren i sine egne relasjoner. Og at det finnes mange mennesker der ute i gode og stabile forhold. Om du ikke evner å få til et godt forhold, eller om datingerfaringene dine er særdeles negative, så handler det faktisk også om deg.

Dette gjelder selvsagt alle mennene som klager over å bli "valgt bort". Det gjelder også kvinner som klager over menn.

• Liker 3
Skrevet

Problemet til de snille mennene som ikke havner i forhold, er jo at de må bli fortalt hva kvinner vil ha.

Anonymkode: 8fdca...1bd

Skrevet

Om en går på en smell hele tiden, som det skrives i åpningsposten, så tror jeg nok man må ta en kikk på seg selv og de valgene en selv gjør. Det gjelder begge kjønn. 

Skrevet

Det skal vel godt gjøres at ikke en "snill" mann har noen ufyselige sider han også, akkurat som en badboy sikkert kan være mammas gullunge. 

Det finnes sikkert flere definisjoner på snill. Holder det å være ærlig og redelig, og beskjeden på egne vegne, eller snakker vi om de degger sånn for kjæresten, at det ikke virker som om de har et eget liv? Jeg tror det er tøft å finne mannfolk som er tvers i gjennom gode i sin omgang med andre mennesker, og som samtidig har meninger, og hevder seg sterkt nok til at han er en spennende partner. 

Anonymkode: a0dc1...751

Skrevet
På 7.10.2017 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Nei altså det sier mye om selvbildet om man løper etter noen som behandler en som luft og dritt. Man både får og blir behandlet som,det man aksepterer og søker. 

En partner skal være speilbildet av deg selv og din verdi. 

Anonymkode: db71d...3c6

• Liker 1
Skrevet
På 7.10.2017 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Jeg ble sammen med en såkalt ikke super attraktiv fyr, i senere tid skjønt at han er litt misogynist og sikkert vært i vennefella mang en gang. Jeg falt for han blandt annet fordi jeg trodde han var en av de "snille, rolige, stabile".

Men gjett hva! Han viste seg å være en drittsekk nettopp pga dårlig selvbilde og bitterhet over ting han aldri har oppnådd i livet. 

Anonymkode: bcd5a...063

Been there - done that!.... 

Anonymkode: e61d6...9f8

• Liker 1
Skrevet
På Saturday, October 07, 2017 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Kvinner kommuniserer utad at de vil ha snille menn. Menn tenker derfor at de må være snille for å kunne date damer. Når menn da er snille, men til stadighet blir avvist blir de frustrerte fordi det de blir fortalt ikke stemmer. Det hele topper seg når de ser flere eksempler på at kvinner er sammen med menn som ikke er snille. Det er ingen som sier at det ikke hjelper å være snill dersom damen ikke er tiltrukket. 

Anonymkode: 738da...7fb

Jeg vil da påstå at om man må tenke at man skal være snill, så er man ikke det. Er jo ikke så komplisert; bare VÆR et godt menneske. Gjør godt for alle, ikke bare potensielle partnere. 

Det var det jeg falt for hos mannen min i hvert fall. Og den takknemligheten jeg kjenner hver dag over hans fantastiske sjenerøsitet og godhet, er overveldende ♡ 

Anonymkode: de2f5...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...