AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Ja, tidlig ute men han er så vanskelig:P De siste årene har jeg gitt ham prøve-abonnement på et blad innen hans interesseområde, bøker(lesehest), bokstøtter, øl-kurv, spekemat, julemat-kurv, klær, hjemmelagde bokmerker... Jeg aner ikke hva jeg skal finne på lengre! Gavekort er ikke vits for han glemmer å bruke det(over 70). Han er i forholdsvis god fysisk form for alderen, går litt tur i marka, men ikke overnattingsturer lengre. Hva han har av turklær aner jeg ikke, men tror det står bedre stelt til med dem enn hverdagsklær. Ellers har jeg ikke bodd hjemme på 10 år så jeg har ikke peiling lengre på hva han har og ikke har. Anonymkode: f38e2...674
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Min far er litt eldre enn din, og til ham har jeg begynt å kjøpe sokker som ikke strammer rundt leggen. Kjøpte først til meg selv (for å finne ut om disse var noe jeg kunne kjøpe til andre), og var så fornøyd at jeg kjøpte et lite lass til min gamle far. De ble så populære, og var så gode, at i år ønsker han seg et nytt lite lass med ullsokker. Jeg kjøpte dem her. Om det kan være en gaveide for deg også så er det bare hyggelig. Jeg har ingen eierinteresser i selskapet som lager og selger sokkene. Fant dem ved en tilfeldighet og ved å spørre en fotpleier. Anonymkode: f7862...b87
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg ville kjøpt en bok og et pledd, eller en bok og konfekt. Anonymkode: 6c386...874
Anna Maria Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg bestilte akkurat et par gensere til min far på zalando i kveld i julegave. Det trenger de jo alltid påfyll av.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Har samme problem selv hvert år. Vil sp gjerne gi ham noe fantastisk, men mannen har jo alt. ikke ønsker han seg noe heller. Ingen hobbyer.. da blirre snart konfekt altså. Anonymkode: 78397...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå