Gå til innhold

One night stand under mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? :fnise: Hormonene går helt i surr her :fnise:  og tilfeldigvis skal jeg også ut på byen i dag, som jeg ikke gjør ofte.. 
Tviler egentlig på at noen menn (jeg er i 20-årene) er så gira på det? Når bør man eventuelt si i fra? Noen med erfaringer? :fnise:

Anonymkode: 9b0e0...d87

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra når det er tydelig at han vil ha sex. Tviler på at så mange menn i 20-årene er gira på det, men det kommer jo sikkert også litt an på hvor mye du blør. Husk kondom, i hvert fall. 

Anonymkode: 7c45b...f8a

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tenker du skal la det ligge, tviler på at mannfolk er så ivrige på akkurat det der med ei fremmed dame.

Skrevet

Skylder du egentlig en fyr du ikke kjenner som bare vil pule og forsvinner neste dag noe som helst? Go for it, og ta hans seng.

Anonymkode: 75039...c86

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde et ons i fylla - med mensen..har ALDRI sex med mensen.. Blodig og kleint. Men, etter det har vi møttes igjen for sex sikkert 50 ganger...så så ille var det visst ikke...

Anonymkode: 4b67e...f56

Skrevet

Ville latt være. Trenger ikke å eventuelt blø ihjel hans seng bare fordi du er kåt. Bruk fingeren eller vibrator heller. 

Anonymkode: 016e5...db4

Skrevet

Jeg hadde med ei jente hjem en gang. Hun sa hun hadde mensen, vi koset hele natten og ble sammen et par måneder etterpå. Sånn kan det også gå :) 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg hadde ONS med en dame med mensen på en hvit sofa en gang.... Det skapte litt forviklinger.

Gjest GiftMann38
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Skylder du egentlig en fyr du ikke kjenner som bare vil pule og forsvinner neste dag noe som helst? Go for it, og ta hans seng.

Anonymkode: 75039...c86

Eventuelt så kan hun oppføre seg som et normalt menneske med vanlig folkeskikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...