la Flaca Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Eller det er ikke nødvendigvis bare fuskepels jeg ser etter, men sånne syntetiske langhåra stoffer i alle mulige farger. Aner noen her inne hvor man får kjøpt det? Jeg tenkte nemlig å kle en hundeseng med det for at den skulle bli et litt penere møbel, men jeg kan ikke huske å ha sett noe sånt i vanlige stoffbutikker... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #2 Del Skrevet 21. januar 2005 Stoff-kjelleren i Ås og "Stoff og stil" i Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #3 Del Skrevet 21. januar 2005 På nettet, hos SGS tekstil (eller noe sånt) har de det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. januar 2005 #4 Del Skrevet 21. januar 2005 flere av stoffbutikkene på grønland har massevis. i forskjellige farger og mønstre, fra "naturtro" til rarere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 21. januar 2005 Jippiiii! Tusen takk for svar jenter! (trodde det var så sært at ingen kjente til no sånt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå