Gå til innhold

Kvinner er heldige, de trenger ikke løfte en finger for sin mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann må alltid jobbe hardt for sin kvinne, en kvinne trenger ikke gjøre noe for sin mann.

En mann må alltid forsvare sin kvinne, en kvinne trenger ikke løfte en finger hvis en annen kvinne angriper hennes mann. I stedet kan hun stå og se på mens den andre kvinnen slår løs på hennes mann og han kan ikke løfte en finger for det er feigt av en mann å slå en kvinne.

En mann må alltid se til at hans kvinne er fornøyd. En kvinne trenger ikke bry seg med hvordan hennes mann har det.

Kvinner har det lett.

Anonymkode: 9a0c4...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, er selv mann og slitsomt å dele av all visdommen min på KG. Men det er vel det som er den hvite manns byrde. 

Anonymkode: f5c3a...c55

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vet du meg hva. Det handler faktisk mye om gi og ta her. Det settes store krav til kvinnen, hun skal holde orden, være ryddig og ikke minst være mamma. Den viktigste rollen som kvinne er å være omsorgsfull og forståelsesfull, ikke bare for sin mann men også for alle andre. Er du ikke det virker du arrogant og er ett dårlig koneemne. Det forventes at kvinner tar hånd om seg selv, negler, hud, hår, sminke, den konstante hårfjerning, riktig undertøy og pene klær. Hvis kvinner sier ifra om noe de synes er galt er de overdramatiske. Mange kvinner i mange land lider under kjønnsdiskriminering og undertrykkelse. Kvinner har det IKKE enklere enn menn!!!

Endret av Cammm
  • Liker 1
Skrevet

Det var du som startet tråden om at menn som ikke beskytter sin kvinne ikke er mann? Og alle de andre trådene om hva menn må gjøre for å være mann? Ganske sikker på at det ikke var mye enighet med deg der :P Så HI er så klart bare din mening.

Anonymkode: 5dc05...58d

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var du som startet tråden om at menn som ikke beskytter sin kvinne ikke er mann? Og alle de andre trådene om hva menn må gjøre for å være mann? Ganske sikker på at det ikke var mye enighet med deg der :P Så HI er så klart bare din mening.

Var nok ikke meg det gitt 😉

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann må alltid jobbe hardt for sin kvinne, en kvinne trenger ikke gjøre noe for sin mann.

En mann må alltid forsvare sin kvinne, en kvinne trenger ikke løfte en finger hvis en annen kvinne angriper hennes mann. I stedet kan hun stå og se på mens den andre kvinnen slår løs på hennes mann og han kan ikke løfte en finger for det er feigt av en mann å slå en kvinne.

En mann må alltid se til at hans kvinne er fornøyd. En kvinne trenger ikke bry seg med hvordan hennes mann har det.

Kvinner har det lett.

I tillegg så slipper jeg å levere og hente i bhg, handle mat og lage middag. Slipper også å lage frokost i helgene. Joda, kvinner har det lett (i hvert fall jeg).

Anonymkode: 1a0e9...d7d

Skrevet
1 minute ago, Cammm said:

Var nok ikke meg det gitt 😉

Det var ikke deg det ble siktet til :)  Hadde sitert deg om det var det :P 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke deg det ble siktet til :)  Hadde sitert deg om det var det :P 

Åå... 🙈 Ok

Skrevet

Haha! Da hadde jeg vært singel for lengst. Mannen har heldigvis selvrespekt. 

Anonymkode: d3e53...ffa

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har det lett.

Som mann selv så syns jeg du ser litt svart hvitt på det. Et forhold må man både gi og ta og begge gi 100 prosent. Men jeg er delvis enig med deg også.

Kvinner varter så og si aldri opp mannen. Mens mannen må holde kvinnen fornøyd med overraskelser, gaver og fine tjenester. Det eneste mannen får igjen er sex og det er noe man burde forventet uansett. Sjeldent kvinnen åpner lommeboken for son mann, lager middag til ham eller gjør ting kun for ham og for å holde ham fornøyd. Det går ALLTID kun en vei. Og det er mannen som varter opp kvinnen

Bedre å være singel😁

Anonymkode: 0838d...fe3

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Som mann selv så syns jeg du ser litt svart hvitt på det. Et forhold må man både gi og ta og begge gi 100 prosent. Men jeg er delvis enig med deg også.

Kvinner varter så og si aldri opp mannen. Mens mannen må holde kvinnen fornøyd med overraskelser, gaver og fine tjenester. Det eneste mannen får igjen er sex og det er noe man burde forventet uansett. Sjeldent kvinnen åpner lommeboken for son mann, lager middag til ham eller gjør ting kun for ham og for å holde ham fornøyd. Det går ALLTID kun en vei. Og det er mannen som varter opp kvinnen

Bedre å være singel😁

Anonymkode: 0838d...fe3

Og du ser IKKE svart/hvitt på det?

Anonymkode: 0a2d8...1cf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...