Gå til innhold

Hvis du har flyskrekk, ikke se denne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et fly mistet nylig hele sin motor helt ut av det blå. Ingen forvarsler, den bare falt av flyet helt uten videre! Derfor flyr ikke jeg. Et fly består av over en million deler. Men hvis bare en av de delene mangler så kan flyet ikke lenger fly.

Anonymkode: a9d8e...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er hele ATC-samtalen med flyet.

Skrevet

"Et fly mistet nylig hele sin motor helt ut av det blå. Ingen forvarsler, den bare falt av flyet helt uten videre! Derfor flyr ikke jeg. Et fly består av over en million deler. Men hvis bare en av de delene mangler så kan flyet ikke lenger fly".

Så flyet styrtet da eller...?

Anonymkode: 20860...1cf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Et fly mistet nylig hele sin motor helt ut av det blå. Ingen forvarsler, den bare falt av flyet helt uten videre! Derfor flyr ikke jeg. Et fly består av over en million deler. Men hvis bare en av de delene mangler så kan flyet ikke lenger fly".

Så flyet styrtet da eller...?

Som det fremkommer av videon så gjorde flyet nesten det!

Skrevet

:klo:

Det der er jo et klassisk eksempel på hvor mye som skal til for at det går galt, Ts. 

Det gikk jo helt fint med både fly og innhold. 

Det flyet som ble styrtet av piloten i alpene, derimot. Det er ordentlig ekkelt. :redd: 

Anonymkode: 3f0b4...7e1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

...

Anonymkode: e7e4c...9bb

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kunne ikke fly lengre om en del av den millionen deler forsvant, sa du.

Til din opplysning kan jeg fortelle deg at over 100000 deler kan fjernes uten at det har noen betydning:fnise:

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Et fly mistet nylig hele sin motor helt ut av det blå. Ingen forvarsler, den bare falt av flyet helt uten videre! Derfor flyr ikke jeg. Et fly består av over en million deler. Men hvis bare en av de delene mangler så kan flyet ikke lenger fly.

Det er jo motsatt. Fly klarer seg jo forbausende bra selv om den ene motoren blir ødelagt. 

Anonymkode: b8d91...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...