Gjest Privatisten Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei! Jeg har meldt meg opp som privatist i norsk, og er ikke tilknyttet noen skole. Må skrive særemne, og lurer på om noen vet om noen "oppskrift" på dette, altså en bok eller nettside som viser hva som skal tas med i særemnet. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 21. januar 2005 #2 Del Skrevet 21. januar 2005 Her er det ein link som heiter særemne: http://www.skoleforum.com/ Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 22. januar 2005 #3 Del Skrevet 22. januar 2005 www.propaganda.net --> skole og jobb (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. januar 2005 #4 Del Skrevet 25. januar 2005 Gjør også et lite søk på "særemne" her inne, det har vært massevis av tråder med tips, både til emner og hvordan selve oppgaven kan/bør skrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 25. januar 2005 #5 Del Skrevet 25. januar 2005 Du trenger ikke skrive særemne som privatist, kun framføre det muntlig. I mitt tilfelle trengte jeg knapt det engang, de sa det ikke var vanlig å bruke mye tid på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 27. januar 2005 #6 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er sikkert forskjellig, men da jeg tok eksamen telte særemne 1/3 av den muntlige delen. Heldigvis for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 27. januar 2005 #7 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er sikkert forskjellig, men da jeg tok eksamen telte særemne 1/3 av den muntlige delen. Heldigvis for meg Det var det jeg også fikk beskjed om. Ble helt paff jeg! hadde forberedt særemnet kjempegodt, men de var knapt interesserte. 30 sekunder snakket jeg kanskje om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå