AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #21 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg tenker at det er helt vanlige folk. Syns ikke det er noe galt med JYSK. Kjøpte seng der selv fordi de var bedre og billigere enn IKEA sine. Kanskje jeg tenker at JYSK er for oss som bor litt langt unna IKEA og ikke vil bruke tusenvis av kroner på møbler. Anonymkode: 6b699...0fa 2
Gjest Coolaid Skrevet 7. oktober 2017 #22 Skrevet 7. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker du at da må de være fattige? Jeg var innom en Jysk her om dagen og det var mye stygt og billig. Anonymkode: c8ffb...75c Tenker ingenting. Personlig så liker jeg ikke Jysk. Syns det er dårlig kvalitet på en god del ting. De har sikkert mye bra også. Ville valgt ikea i stedet, de har verdens beste retur ordning. Men hvorfor er det negativt om noe er billig? Hva mener du med å skrive billig, egentlig?
HalldirV2 Skrevet 7. oktober 2017 #23 Skrevet 7. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker du at da må de være fattige? Jeg var innom en Jysk her om dagen og det var mye stygt og billig. Anonymkode: c8ffb...75c At de er fornuftige. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #24 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg tenker ingen ting. Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet, og kjøpte en tv-benk på jysk som både var fin og av god kvalitet til 2400kr. En nesten prikk lik tv-benk på Skeidar kostet 6000kr. Det er jo mye bedre å ha 4000kr til overs til andre ting, når tingene er fin og av god kvalitet. Anonymkode: 86a51...188 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #25 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg må si at jeg synes Ikea selger mer "ræl" enn Jysk. Studenter og andre som hamstrer møbler og andre ting fra Ikea får meg til å rynke på nesen. Anonymkode: 2c585...32b 3
Cyndaquil Skrevet 7. oktober 2017 #26 Skrevet 7. oktober 2017 Kjøpte Høie eng der til 15.000. Ja skillelig billigbutikk . For ei du er som dømmer folk utfra hvor de handler. Håper Du havner på luksusfellen 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #27 Skrevet 7. oktober 2017 Nei, det tenker jeg ikke. Selv har vi noen stoler fra jysk som er kopi av de populære designstolene mange interiørgærninger har. De har noe tacky og noe bra, som de fleste andre butikker. Men tenker aldri nedsettende om noen basert på hvor de handler. Herlighet! Anonymkode: 2eb31...919
lisevajyay Skrevet 7. oktober 2017 #28 Skrevet 7. oktober 2017 Tenker vel at de som har behov handler der, fint at billige butikker finnes hva skal folk gjøre hvis det er hull på lakenet og de ikke har 500,- å bruke på et laken? Da er det greit at det finnes steder som selger laken til 30 kroner. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #29 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, lisevajyay skrev: Tenker vel at de som har behov handler der, fint at billige butikker finnes hva skal folk gjøre hvis det er hull på lakenet og de ikke har 500,- å bruke på et laken? Da er det greit at det finnes steder som selger laken til 30 kroner. De har jo forskjellig kvalitet da. basic, plus og gold. Jeg handler alltid gold og er strålende fornøyd Anonymkode: 0bc26...4ee 1
Djungelvrål Skrevet 7. oktober 2017 #30 Skrevet 7. oktober 2017 Kjøpte nettopp 4 av disse til å ha som ekstrastoler rundt spisestua. https://jysk.no/stue/stoler/spisestoler/stol-jonstrup-gra-eikefarget Syns de var et kupp. Nøytrale i farge og helt greie å sitte på. Handler ikke så mye der ellers, syns også de har endel ræl.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #31 Skrevet 8. oktober 2017 Åh giiiid a meg! Klarte ikke dy meg 😂 Veldig nysgjerrig på personligheten din TS da det virker som du dømmer folk ut i fra hvor de handler. Hadde jeg vært deg hadde jeg satt meg noen personlige mål for å endre tankegang og væremåte. Synes personlig Jysk er en veldig grei butikk! Her har du møbler og ting til både en rimelig og dyr penge. Noe dårliger3 kvalitet, men også masse bra! Har kjøpt spisestuestolene mine her som jeg har matchet til et dyrere spisebord og fått kommentarer fra interiør-riktige bekjentskaper (de bruker mye penger på dette) som har rost meg skikkelig uten å vite hvor de var fra. Men det flotte her er at jeg vet de ikke kunne brydd seg mindre om de visste det var fra Jysk. Ikke alle mennesker som gidder å bruke unødvendig penger på dyre møbler, men som kanskje vil bruke pengene sine på f.eks. reiser og å oppleve verden. Leve i nuet. Kanskje noe for deg TS? Det virker som du trenger noe å annet å bruke tiden på enn å dømme folk ut i fra hvor de handler🙈 Anonymkode: a5fc8...44c 2
Gjest Priyanka Skrevet 8. oktober 2017 #32 Skrevet 8. oktober 2017 Hender vel ikke så ofte at jeg handler på Jysk, men innrømmer at jeg har vært innom Kid og har innredet gjesterommet med IKEA. Tror nok Jysk har greie sengetøy til hytter etc.
Salka Skrevet 8. oktober 2017 #33 Skrevet 8. oktober 2017 Er det du som har laget Cubus-tråden også ts? Tenker ingenting om folk som handler på jysk. Ser ikke noe galt i å handle der. Folk må få handle hvor de vil og der de har råd. Jeg har aldri handlet på jysk før, men de har sikkert både skatter og ræl de også, akkurat som alle andre butikker. Billig trenger ikke bety dårlig og dyrt trenger ikke å bety bra. 2
Arkana Skrevet 9. oktober 2017 #34 Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Jeg tenker ingenting. Det er en butikk. Jeg har handlet sengetøy der selv, spesielt til barna, rett og slett fordi det var der vi fant det de ville ha. (Jeg har ingenting å utsette på kvaliteten heller, de holder akkurat like bra som de dyrere sengesettene vi har.) Skulle jeg latt være å kjøpe det fordi det var billig og sånne som deg kan tenke at jeg er fattig da? Og om noen handler på Jysk nettopp fordi de er fattige, hva så? Fattige trenger møbler og sengetøy de også. Det er mulig du har nok av penger, men innlegget ditt vitner om at du mangler ett eller annet vesentlig som man dessverre ikke kan få for penger. Endret 9. oktober 2017 av Arkana 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #35 Skrevet 9. oktober 2017 Tenker at de trenger møbler eller andre ting som kan kjøpes der. Jeg kjøpte kleshengere der nettopp. Helt greie kleshengere! Anonymkode: d7450...744 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #36 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg tenker overhodet ikke noe spesielt. Vi har samlet inntekt på 1,5 mill, og har møbler både fra jysk, ikea, bolia, og bohus. I alle prisklasser. Jeg ser ikke poenget i å bruke en formue på et kjøkkenbord, når man får et helt fint og velfungerende et på jysk til en femtedel av prisen. Vi har hatt jysk-kjøkkenbordet vårt i over 10 år nå, og er strålende fornøyd med det. Anonymkode: 93fb6...52f 1
Ullvott Skrevet 9. oktober 2017 #37 Skrevet 9. oktober 2017 Hva tenker du om folk som lager «hva tenker du om folk som handler på ...»-tråder? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #38 Skrevet 9. oktober 2017 Nå er det nok! Folk som handler på Jysk er hedersmennesker! Anonymkode: 0b199...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #39 Skrevet 10. oktober 2017 Det kommer helt an på hva det er, men som jeg nylig nevnte i en annen tråd her så synes de billigste tingene fra Jysk ofte har dårligere kvalitet enn f.eks. IKEA. Det vil si at stoler gjerne blir løse og slarkete i ryggen og bena, fakeskinnet sprekker på møbler som har det, madrasser, puter og andre tekstiler mister spensten fortere osv. Kontorstoler kommer jeg aldri til å kjøpe på Jysk igjen. Men det går fint å kjøpe litt solide ting som f.eks. en TV-benk, et bord, hyller og andre ting som er ganske "statiske" og ikke blir utsatt for mye belastning slik som en stol eller kommode med slarkete skuffer. Jeg synes Ikea har mye høyere kvalitet på de billige tingene, og deres billige ting kan fint konkurrere på pris mot billigvarene på Jysk. Så jeg tenker ikke noe sånn direkte nedlatende om folk som handler på Jysk, men jeg tenker mitt når folk har handlet den billigste driten de fant, når Ikea sannsynligvis har tilsvarende til omtrent samme pris men med mye høyere kvalitet. Da tenker jeg at folk har prøvd å spare penger på feil måte. Jeg har enda til gode å bli skuffet over et IKEA-produkt jeg har kjøpt. Jeg tror de som har dårlige erfaringer ofte gjør den feilen at de tar for hardt i og ødelegger sponen når de skrur. Skrur man "akkurat passe" så blir møblene solide og bra. Hvis man må demontere for å flytte de, så passer man bare på at skruene går inn i nøyaktig samme gjengespor når man monterer opp igjen, så varer det lenge. For meg virker kvalitetskontrollen veldig bra på IKEA, at de på en måte har testet møblene 500.000 ganger i en maskin for å se etter svakheter, mens Jysk bare tar inn det billigste skrotet fra Kina uten noe kvalitetssikring. Anonymkode: 7c528...22b
skruf Skrevet 10. oktober 2017 #40 Skrevet 10. oktober 2017 Er det noe gæærnt å handle på jysk da? Jeg bruker ikke jysk noe særlig, men det er pga jysk her vi bor har ansatte med elendig kundeservice. Man må nesten jakte på de ansatte for å få hjelp. Og når jeg står i 30min ved kassen for å betale uten at noen betjener kassen selv om de ansatte ser det er kø så koker det i toppen. Men det er ikke kjeden jysk som er dårlig, bare butikken her. Var nettopp innom jysk i en annen by for å kjøpe ny dyne og pute da de hadde dyne-dager. Kjøpte Høie ekstra varm dundyne og pute til en veldig billig penge, superfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå