Gå til innhold

Hva tenker du om folk som handler på Jysk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du at da må de være fattige? Jeg var innom en Jysk her om dagen og det var mye stygt og billig.

Anonymkode: c8ffb...75c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at de får mye bra for en billig penge. Er mye annet enn design der.

Anonymkode: d070b...7a1

• Liker 9
Skrevet

Hva jeg tenker om dem? Ikke noe dårligere eller bedre enn om folk handler på Glassmagasinet eller en dyr interiørbutikk. Hvorfor skulle man tenkt noe negativt om dem..? Man har da ikke noe med andres smak å gjøre.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du at da må de være fattige? Jeg var innom en Jysk her om dagen og det var mye stygt og billig.

Så stygt henger sammen med billig tror du?  

Jeg har sett utallige design av kjente merker som ikke er fint. Prisen er likevel ikke billig. 

Tenker ingenting om folk ut i fra hva og hvor de handler, men tenker mitt om din holdning. 

• Liker 15
Skrevet

Tenker værre ting om sånne som deg.. 

Anonymkode: a4e2f...392

• Liker 27
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er hensikten med å rakke ned på en så stor kjede som Jysk? 

Jysk har ikke bare billigere produkter, men kvalitetsvarer som Høie og andre merker til en lavere pris enn for eksempel Skeidar. Hva og hvor folk velger å kjøpe ting de trenger spiller da kainekasserolle? Ikke alle er smålige i sine valg av butikk kjeder eller varer de trenger. Jeg har stor formue og handler mye på Jysk når de har det jeg ønsker eller trenger. 

Anonymkode: 2c585...32b

• Liker 9
Skrevet

Jysk har mye fint, syns jeg, og jeg er over snittet opptatt av interiør. Man må bare finne de rette produktene der.

Anonymkode: 15b74...5ca

• Liker 6
Skrevet

Tenker ingenting om dem. De å få handle akkurat der de ønsker selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at de sikkert skal kjøpe noe der. Hva ellers skal jeg tenke?

• Liker 10
Skrevet

Hva er galt med jysk ? :o 

Anonymkode: 690fb...d87

• Liker 3
Skrevet

Jeg henger mye heller med folk som handler på Jysk enn med folk som dømmer andre etter hvilken jævla butikk de kjøper møbler i. Ta deg en tur til Afrika og finn ut hva som faktisk betyr noe.

• Liker 7
Skrevet

Tenker ikke noe om de. Har jeg noe med det?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

kainekasserolle

:klo:

Anonymkode: 60b37...7dd

• Liker 2
Skrevet

Skal tro hva folk tenker om deg ts. Du var jo inne i butikken.

Anonymkode: ab881...efa

• Liker 11
Gjest Froning
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så nå føler du for å dømme alle som går dit?

Lenge leve mindreverdighetskomplekser.

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Tenker ingenting. Men tenker noe om sånne som deg, og det er ikke positivt.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Spørs hva som kjøpes. Personlig ville jeg aldri kjøpt "møbler" på jysk. Ellers har jeg kjøpt metervare, håndklær, puter osv der før. 

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Kan finne mye fint der. Det mange ikke tenker på at i "billigbutikker"lan en finne mye en kan lakkere eller male selv etter personlig smak. Og likevel komme veldig billig ut av det. Jeg er ikke fattig,men langtfra rik! Jeg har det sånn passe. Liker likevel å handle billig. Det er jo dumt å ikke gjøre! Det jeg bruker en del penger på når jeg handler er sengetøy og gardiner. Der må jeg ha god kvalitet,men det kjøper jeg ikke mer enn ca en gang i året.

Gjest NotNaomi
Skrevet
5 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Tenker ingenting. Men tenker noe om sånne som deg, og det er ikke positivt.

Hehe.

Skrevet

Tenker ikke noe spesielt om folk som handler på JYSK :vetikke: handler selv i både billige og dyre butikker, og pris har ikke alltid betydning for hverken kvalitet eller utseende. Men personlig synes jeg ikke de har så mye fint på JYSK. Jeg handler derimot på IKEA med jevne mellomrom og er fornøyd med tingene jeg har kjøpt der :) 

Anonymkode: c8069...c68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...