AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Har datet en fyr de to siste månedene, en som har mye av det jeg ser etter i en mann. Det er riktignok bare 6 måneder siden han og eksen gjorde det slutt. (Hun tok steget..) De hadde visst noen problemer/issues + avstand som gjorde at det ble slutt. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det, men kom til skade å lese noen meldinger de har sendt til hverandre. Han har skrevet til henne at hun alltid kommer til å bety mye for henne og og lignende. (Da det ble slutt) Han understreket også for henne gang på gang at hun var den eneste han hadde introdusert for sine familier og venner osv. (Før det ble slutt.) Han var visst fryktelig begeistret for / glad i denne jenta.. han har ikke hatt slik kontakt med henne etter at vi begynte å date riktignok, men dette svir likevel. Og ja, jeg veet at det jeg gjorde var idiotisk og ugreit, men jeg fikk litt ekkel magefølelse en gang han ble litt fjern da vi kom i snakk om hvorfor det ble slutt. Han ble liksom litt fraværende og "trist", selv om det ikke var åpenbart. Men dette svir likevel.. Det virker som han liker meg, men litt usikker på hvor seriøs han er. Har ikke hilst på familien enda.. Hva tenker dere? Kan jeg noen gang ta hennes plass? Hva mener han med at "du kommer alltid til å bety mye for meg" ? Er det bare en frase? hilsen kvinne 25 Anonymkode: d6a26...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg tenker at du burde kutte med ham nå før du sårer han når han finner ut at du ikke eier moral. 2 mnd inn i datingfasen og du snoker på meldingene hans? Altså, lange forhold med mistanker om utroskap etc kan jeg til nød forstå nogenlunde, men HER?! Herregud. Stram opp, det er ikke bare ulovlig, men ekstremt respektløst. Skam deg. Anonymkode: df7bb...9d8 11
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Man snoker ikke i andres meldinger, du burde skamme deg, fysj.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Just now, Blair Waldorf said: Man snoker ikke i andres meldinger, du burde skamme deg, fysj. 2 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at du burde kutte med ham nå før du sårer han når han finner ut at du ikke eier moral. 2 mnd inn i datingfasen og du snoker på meldingene hans? Altså, lange forhold med mistanker om utroskap etc kan jeg til nød forstå nogenlunde, men HER?! Herregud. Stram opp, det er ikke bare ulovlig, men ekstremt respektløst. Skam deg. Anonymkode: df7bb...9d8 Ja, og jeg skammer meg... derfor spør jeg her på et forum. Jeg fikk en utrolig ekkel følelse, og klarte ikke la være. Anonymkode: d6a26...e0e 1
bortebra Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Du beveger deg inn i et nokså ullent farvann. Du vet ikke noe om deres historie, og du burde sikkert ikke visst dette heller. Man kan alltid dra ut detaljer og ting skrevet 'in the heat of the moment' og analysere det, men i bunn og grunn sier dette lite om deres potensiale. Nå sammenligner du deg med ei som var der lenge, og du har vært tilstede i kort tid. Jeg skal ikke moralisere over det å lese andres meldinger, men noen kunne fort ha lest meldinger jeg har sendt til eksene mine, som ikke lenger føles like gyldige. Han har i alle fall ikke noe skal svare for. Jeg har ei venninne som stadig gjør dette også, og skaper konflikter i forholdet sitt fordi hun har snoket, og lest ting som aldri var ment for hennes øyne. Det er umulig å si om du noen gang kan ta hennes plass, men det er vel heller ikke noe mål? Det ble slutt? Du vil vel ta din egen plass i et eventuelt seriøst forhold? Skape noe nytt? 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Han fant seg ny dame etter bare 4mnd, ganske relativt hvor glad han var i henne da..men pokker: han høres sykt kynisk ut om han kun har introdusert én dame til venner og familie. Hadde vært mer bekymret for dét en eksen. Hun dumpa han. Hun vil ikke ha han og er ingen trussel for deg. Anonymkode: 224fc...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 10 minutes ago, AnonymBruker said: Han fant seg ny dame etter bare 4mnd, ganske relativt hvor glad han var i henne da..men pokker: han høres sykt kynisk ut om han kun har introdusert én dame til venner og familie. Hadde vært mer bekymret for dét en eksen. Hun dumpa han. Hun vil ikke ha han og er ingen trussel for deg. Anonymkode: 224fc...2c4 hva mener du med at han er kynisk? han virker veldig snill.. Anonymkode: d6a26...e0e
Blod Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Når man virkelig har elsket noen, så går ikke disse følelsene helt bort selv om forholdet ikke fungerte. Det kan ta lang tid før man får disse følelsene på avstand. Det betyr ikke at han ikke kan elske deg. Du kan aldri ta hennes plass - du tar din egen plass. Dere er forskjellige mennesker, ikke sammenlign deg med henne. Er det ikke bra at han viser omsorg? 14
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva mener du med at han er kynisk? han virker veldig snill.. Anonymkode: d6a26...e0e Snill? Nei, han høres ut som en person du bør være svært kritisk til, ut i fra det han skrev til henne. Menn som vegrer seg for å introdusere kjærester til familie og venner er svært ofte selvsentrerte narsissister som ser ned på damene de er med. Ville du vegret deg for å introdusere han til venner og familie f.eks? Folk holder ikke på sånn med mindre de innerst inne føler seg for god for den de er med og der det ikke faller dem inn som et issue engang at de selv skulle komme til kort, mens den andre skal veies og måles. Spyr av sånne menn. Anonymkode: 224fc...2c4 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 Skjønner ikke hvorfor noen overreagerer slik bare noen leser meldingene til partnern sin. Kunne virkelig ikke brydd meg om mannen snoket hos meg, med mindre jeg hadde noe jeg skammet meg over/skjulte noe. Ikke noe galt ts, og forstår godt at det stikker. Men du har nok selv vært forelsket før, og etter brudd så går det over. Ja du tar nok over plassen hennes, og han kommer nok til å elske deg like mye/mer, og introdusere deg for familien. Dette går helt fint <3 Anonymkode: be8ce...565 3
Gjest Mass Skrevet 7. oktober 2017 #11 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg kan ha følt og tenkt det samme etter en avslutning, men så, med tiden så rant sanden ut av timeglasset og jeg skjønte at det ikke var tilfelle.. man glemmer personen og minnene blir vage.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #12 Skrevet 7. oktober 2017 Når du leser meldinger som ikke er dine egne må du tåle å finne ting du ikke liker. Når det er sagt kan jeg tenke meg du er en rebound. Hvis du er redd for å selv få mye følelser for han, ville jeg rygget unna. Anonymkode: e6b6a...793 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #13 Skrevet 7. oktober 2017 Avslutt så han kan finne seg ei skikkelig dame. Anonymkode: e1396...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Avslutt så han kan finne seg ei skikkelig dame. Anonymkode: e1396...f3f Blir som å si at en "skikkelig mann" ikke sparer på meldinger fra ekser. Skikkelige menn tar hensyn til nåværende partner Anonymkode: be8ce...565 4
Gjest Minesveiper Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 Dette virker som et brudd han ikke ønsket. Når han skrev den meldingen ts hadde han nok fremdeles følelser for eksen sin.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: kom til skade å lese noen meldinger de har sendt til hverandre. Hvordan kommer man tilfeldigvis i skade for å lese noen private meldinger? Anonymkode: 08377...bdb 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snill? Nei, han høres ut som en person du bør være svært kritisk til, ut i fra det han skrev til henne. Menn som vegrer seg for å introdusere kjærester til familie og venner er svært ofte selvsentrerte narsissister som ser ned på damene de er med. Ville du vegret deg for å introdusere han til venner og familie f.eks? Folk holder ikke på sånn med mindre de innerst inne føler seg for god for den de er med og der det ikke faller dem inn som et issue engang at de selv skulle komme til kort, mens den andre skal veies og måles. Spyr av sånne menn. Anonymkode: 224fc...2c4 Herregud da, håper du tuller! Det er da ikke normalt å introdusere kjærester for familie før forholdet har blitt ordentlig seriøst. Anonymkode: deb27...8d2 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 Kunne aldri falt meg inn å lese private mld to mnd inn i en ny relasjon.. respektløst! Anonymkode: 72533...f73 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 Skulle nesten trodd du var nydama til eksen min... Stemmer med hvor lenge han har datet og med ca alder. Han sender meg slike meldinger med jevne mellomrom, jeg betyr utrolig mye for ham og han kommer alltid til å elske meg osv. Tror han har glemt ut hvilken respektløs dritt han var som var utro mot meg med eksen sin og angrer seg ihjel for at han ikke klarte å skjule det så godt at jeg oppdaget det. Han vet det aldri kan bli noe mer mellom oss, jeg har gått videre, men det har ikke han. Han er desperat, og tør ikke være alene. Du er trolig bare en rebound for ham. Ville vært veldig forsiktig med å innlede et forhold til en som ikke er ferdig med eksene sine, spesielt når du vet at han sender meldinger til henne. Anonymkode: e6550...66c 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #20 Skrevet 7. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud da, håper du tuller! Det er da ikke normalt å introdusere kjærester for familie før forholdet har blitt ordentlig seriøst. Anonymkode: deb27...8d2 Nei, jeg tuller ikke. Hva faen skal man med kjærester om det ikke er for å være seriøs? Jeg har aldri hatt en eneste "tullekjærester". Har jeg kjæreste, er jeg seriøs og ser en fremtid. Useriøse ting kaller jeg ikke for kjærester. De betyr ingenting. Men kjærester kan få treffe familien min når som helst de har lyst. Anonymkode: 224fc...2c4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå