AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Heisann, fikk min nye helsesekretær uniform i går, og den viser seg og være litt for stor. Den kan vaskes fra minimum 60 grader i vaskemaskin og opptil 90 grader eller noe. Og det er påkrevd. Mitt spørsmål her er om noen vet om det går an å krympe den litt i maskin? Noen i familien min nevnte det, men er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Tips? Anonymkode: 40055...890
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann, fikk min nye helsesekretær uniform i går, og den viser seg og være litt for stor. Den kan vaskes fra minimum 60 grader i vaskemaskin og opptil 90 grader eller noe. Og det er påkrevd. Mitt spørsmål her er om noen vet om det går an å krympe den litt i maskin? Noen i familien min nevnte det, men er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Tips? Anonymkode: 40055...890 Nei den vil ikke krympe på 90 graders vask, ettersom den skal vaskes på 60-90 grader til vanlig. Hvis det ikke står på vaskelappen at den vil krympe et visst antall % ved første gangs vask da... Jeg ville byttet den i rett str Anonymkode: 3b4d7...4df 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Hva er den laget av? Anonymkode: ebaf2...3af 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Er det ikke bedre å få en ny? Anonymkode: 6bb9b...73f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Få en ny. Du klarer ikke kontrollert krympe den. Vask den etter anvisningen, og se om den har krympet litt eller ikke. Om ikke, be om å få ny. Om du prøver å tranvskrympe den ved å kjøre den på mye høyere temperatur enn anbefalt, risikerer du at den blir alt for alt for liten, og gjerne at materialene blir ødelagt. Anonymkode: 54e74...c97
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #6 Skrevet 17. oktober 2017 På 9.10.2017 den 14.04, AnonymBruker skrev: Er det ikke bedre å få en ny? Anonymkode: 6bb9b...73f Nei, er bestilt fra Amerika og trenger den nå i grunn. Jeg bryr meg ikke så mye mer siden den ikke var dyr. Kjøper heller ny, det som er problemet er at de er skam dyre i Norge. Men det får bare gå Anonymkode: 114ad...c91
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #7 Skrevet 17. oktober 2017 På Saturday, October 07, 2017 den 12.56, AnonymBruker skrev: Heisann, fikk min nye helsesekretær uniform i går, og den viser seg og være litt for stor. Den kan vaskes fra minimum 60 grader i vaskemaskin og opptil 90 grader eller noe. Og det er påkrevd. Mitt spørsmål her er om noen vet om det går an å krympe den litt i maskin? Noen i familien min nevnte det, men er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Tips? Anonymkode: 40055...890 Uniformer til bruk i helsevesenet er beregnet til å tåle vask ved høy temperatur uten å krympe. Anonymkode: 8c4f8...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå