AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Når jenter/damer snakker om hvordan de oppnår orgasme, sier dere at dere ronker eller er dette et ord som gjelder bare menn? Hva er det mest brukte og riktige ordet for en "kvinnelig ronk"? Og hvilket ord brukes mest i muntlig tale? Jeg synes det er godt å kunne sette ord på tanker og lyster når jeg er sammen med en mann, derfor spørsmålet😊.. Anonymkode: 466a3...4c3
Gjest JudasPriest Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) , Endret 12. oktober 2017 av JudasPriest ,
Arabella Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg sier onanere. (Det heter ikke ronke, men runke.) 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Tenk å være så opptatt av runking, og kalle det "ronke"Anonymkode: 44cad...8a1 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 Takk Arabella😊, selvfølgelig heter det runke. Det jeg egentlig lurer på er "hva sier du hvis du f.eks. har lyst til å onanere sammen med partneren😊, uten at høres klinisk ut. Ikke så lett å forklare helt hva jeg mener, håper uansett på innspill om hvordan man på en uhøytidelig måte kan kommunisere med hverandre...formidle ønsker, fantasier og tanker.... TS Anonymkode: 466a3...4c3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Fingre. Runke forbinder jeg med menn. Anonymkode: 4d60f...94e 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg egentlig lurer på er "hva sier du hvis du f.eks. har lyst til å onanere sammen med partneren😊, uten at høres klinisk ut. Anonymkode: 466a3...4c3 Må man si noe da, kan man ikke bare vise hva man vil med kroppsspråk? Eller så kan du si noe som "jeg har lyst til å se at du tar på deg selv, at du runker deg selv." Anonymkode: 1fd73...3c3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #11 Skrevet 7. oktober 2017 Dama mi sier runke Anonymkode: e6754...09a
Arabella Skrevet 7. oktober 2017 #12 Skrevet 7. oktober 2017 2 timer siden, Maju Mjau skrev: Sier fappe, fordi jeg er ung og hipp. Haha, du tar vel dicken i assen samtidig også, da.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #13 Skrevet 7. oktober 2017 Meg selv fingrer jeg, kjæresten runker jeg. Anonymkode: 913dd...60e
Sphynx Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, Arabella skrev: Haha, du tar vel dicken i assen samtidig også, da. Yas, alle unge og hippe gjør jo det
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg sier at jeg fikser meg. Bruker ikke onanere og slike ord. Anonymkode: e1b8c...3b7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg sier onanere. Fingre for meg betyr å stikke fingrene inn i skjeden, og noe man eventuelt gjør i tillegg til å gni på klitten. Har imidlertid lest på Jodel at mange onanerer nettopp ved å pule seg selv med fingrene, men jeg klarer ikke helt å skjønne den greia. Anonymkode: e8e6d...8de
Sphynx Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier onanere. Fingre for meg betyr å stikke fingrene inn i skjeden, og noe man eventuelt gjør i tillegg til å gni på klitten. Har imidlertid lest på Jodel at mange onanerer nettopp ved å pule seg selv med fingrene, men jeg klarer ikke helt å skjønne den greia. Anonymkode: e8e6d...8de Tror mange på jodel er unge og ikke hippe. De vet nok ikke hvordan man skal ta på seg selv. Jeg skjønte aldri hvordan det skulle være digg å fingre. For meg var det bare å stikke fingre inn lissom. Derfor synes jeg også å si fingre høres feil ut.
Arabella Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier at jeg fikser meg. Bruker ikke onanere og slike ord. Anonymkode: e1b8c...3b7 Da får plutselig disse setningene en ny betydning: "Kommer du snart?" "Ja, må bare fikse meg ferdig". 1
Sphynx Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Da får plutselig disse setningene en ny betydning: "Kommer du snart?" "Ja, må bare fikse meg ferdig". HAHAHAH døde litt
Arabella Skrevet 7. oktober 2017 #20 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Maju Mjau skrev: Tror mange på jodel er unge og ikke hippe. De vet nok ikke hvordan man skal ta på seg selv. Jeg skjønte aldri hvordan det skulle være digg å fingre. For meg var det bare å stikke fingre inn lissom. Derfor synes jeg også å si fingre høres feil ut. Det å fingre i seksuell betydning har jeg aldri skjønt. For meg er det noe småbarn gjør, fingrer og klår på alt mulig. Fingring er formålsløst, onani er målrettet om man kan si det slik. Endret 7. oktober 2017 av Arabella 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå