AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 hei. er det vanlig å få bremsespor i trusa? hvor ofte isåfal? jeg får det noen ganger men bare når jeg bruker stringtruse. er det bare meg? jeg har såvidt turt å lufte det for noen venner, men de sier de ikke har det snakker de sant? Anonymkode: 5c8f0...8c2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Hvis du ikke får ut alt når du har vært på do, så kan det jo skje at noe ligger rett innenfor åpningen. Gå tilbake og tørk deg igjen noen minutter etter at du har vært på do. Jeg bruker ikke stringtruser, så jeg vet ikke Anonymkode: 5991f...815
Sphynx Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Du får nok ikke tømt deg nok, eventuelt har ikke riktig type avføring. Enten for myk eller for hard. Spis litt fiber 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Så lenge jeg spiser bra så kommer alt ut fint og jeg får ikke noe på papiret når jeg tørker meg en gang Mye fett, junk food, sukker kan muligens gjøre avføringen litt løs eller ikke "hel". Og innimellom spiser man kanskje noe magen sliter litt ekstra med, uten at det er krise Anonymkode: 88832...46f 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Du må ikke bruke stringtruse. Anonymkode: 88d27...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 Det er ikke normalt for meg. Men har du det, kan jeg garantere at også andre har det. Anonymkode: acf2e...45d 3
Lita_go Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 Det er ikke normalt før meg heller å jeg har brukt strong i 15år.... 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 Grunnen til at jeg aldri bruker string..Det mest uhygieniske plagg som finnes! Anonymkode: 05a58...049 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 Noen ganger merker jeg at jeg kan tørke og tørke, og det er fortsatt litt farge på papiret - da er det klart at med stringtruse vil det sette seg der også. Som nevnt over har det nok med hva man har spist - en helg med alkohol og usunn mat gjør at magen blir litt uforutsigbar, og jeg ville ikke brukt (eller følt for å bruke) stringtruse de neste par dagene. Jeg aner ikke hvor vanlig bremsespor er, men jeg bruker sjelden stringtruser nå for tiden. Det var ikke et stort problem da jeg gjorde det, men skjønner jo godt dersom venninnene dine ikke vil innrømme det. Anonymkode: 2a18c...d96 2
Måbarefåsiat... Skrevet 7. oktober 2017 #11 Skrevet 7. oktober 2017 16 minutes ago, AnonymBruker said: Grunnen til at jeg aldri bruker string..Det mest uhygieniske plagg som finnes! Anonymkode: 05a58...049 Ja... rompefarge bak og utflod foran. I tillegg er det ubehagelig - synes jeg da.
Gjest Frankenstein1 Skrevet 7. oktober 2017 #12 Skrevet 7. oktober 2017 Wow, av en eller annen grunn så jeg overskriften og leste "vanlig med peanøttsmør".
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #13 Skrevet 7. oktober 2017 Får det ofte selv. Men jeg har funnet ut at jeg har en liten utvendig hemoroide etter fødsel for snart to år siden. Så det vil si at jeg har flere hudfolder og jeg må tørke mer nøye. Hvis det er sånn avføring som aldri vil gå vekk bruker jeg ofte klut eller Våtservietter og vasker i alle retninger 🙈 ganske så irriterende, føler med deg! Anonymkode: 56445...de6 2
Nerine_ Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 Hvis du er plaget med avføring i trusa bør du iallefall bytte til en annen type truse, så slipper du tarmbakterier i hele underlivet.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg vasker alltid rumpa etter avføring, så har aldri noensinne bremsespor. Anonymkode: cb234...097
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 De av dere som får bemsespor i stringen, - bruker dere for små stringtruser? Vi andre får ikke bremsespor. Så noe må vi jo gjøre ulikt siden det er så stor forskjell. Anonymkode: e5d52...6d1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 Det kan være pga hemorroider f. eks. Har du sjekket deg for det? Uansett: Våtservietter vil jeg anbefale! Jeg bruker det alltid etter dobesøk uansett. Bruker mest hipster nå da, men aldri slitt med bremsespor tross at jeg har en kronisk magesykdom med mye diarè :-) Anonymkode: f20e4...664
gjest435 Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 tusen takk for svar alle sammen. jeg for det ikke en gang i måneden en gang. så det er vel normalt? eller? nå begynner jeg å lure her
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #19 Skrevet 8. oktober 2017 Nei bremsespor har jeg ikke, ingen andre i husstanden vår heller. Verken voksne eller barn.. Anonymkode: 40fec...abf
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #20 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg vasker meg alltid med våtservietter etter nr to, eller tar en dusj og skyller og vasker meg. Om du gjør dette, vil det ikke bli bremsespor i trusen. Du må ikke kaste våtservietter i doen da. De må du hive i søpla Anonymkode: 40f5b...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå