AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Er på jakt etter noen kule lange tubesokker som jeg kan bruke over strømpebukser og tights eventuelt. Nesten ikke mulig å få tak i her hjemme. Er så utrolig deilig å dra sokkene til knærne men så vanskelig å finne så lange sokker som er sporty. Har masse lange ullstrømper for vinteren men de er for varme nå. Mine gamle håndball champion sokker begynner å ha levd ett godt brukt liv så jeg trenger noen nye. Særlig filasokkene er utrolig kule. Finnes det slike i Norge? Klarer bare å finne dem i butikker i USA hvor alt er utsolgt. Anonymkode: 81a90...4d1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Sportsbutikker ? Anonymkode: 5b89d...434
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Nettet? Zalando feks? Anonymkode: 2f356...ddf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Finner dem ikke noen av disse stedene i alle fall. Bare korte sokker/ vanlige sokker der. Anonymkode: 81a90...4d1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 https://www.junkyard.no/strumpor-solid-knee-2-pack :-) Anonymkode: 2c417...f5a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Takker adidassokkene er bestillt men skulle fortsatt gjerne hatt filasokkene. Blir vel å lete på ebay som vanlig men har ikke funnet dem der enda. Anonymkode: 81a90...4d1
DrueSmoothie Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Hesteuststyrsbutikker har sånne lange strømper i fleng I ulike farger og mønstere og tykkelser. Vi ryttere bruker disse under ridestøvlene og det er "hverdagsantrekk" i stallene. Så det går jo an å kikke på en sånn butikk om du har det i nærheten Det er jo helt vanlige sokker, så de kan fint brukes uten stallklær Dog er de som regel enten tynne i stoffet som vanlige bomullssokker eller så er det ullstrømper. De har ikke samme typen strikkemåte som de sportssokkene du avbilder av fila / adidas / champion etc Ellers så kryr det jo av sånt på eBay da, som med alt annet 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Ikke meningen å være frekk, men har alltid lurt på hvorfor dere ryttere bruker så lange sokker? Da jeg red gjorde jeg det bare fordi alle andre gjorde det, men vet ikke om jeg skjønte hvorfor. Jeg synes det er veldig behagelig å dra sokkene opp og begynte med det mens jeg spilte håndball hvor jeg brukte to par over hverandre. Nå bruker jeg som sagt helst strømpebukse med litt tykkelse, gjerne ribbestrikk under. Noen ganger tights. Men ridestrømper er jo ikke så sporty som de jeg liker, de rutete er jo nesten litt gamle herresokker synes jeg. Har godt utvalg av lange ullstrømper til vinterbruk, mest vår og høst at jeg går slik, men greit å vite at det finnes ullstrømper i hestebutikkene også. Litt opp og ned på utvalget der også. Venninnene mine og jeg red med championsokkene til knærne den gang vi red. Ikke bestefarstrømpene Er det argyl eller noe slikt mønsteret heter? Anonymkode: 81a90...4d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå