Gå til innhold

Prøve seg på kompisens ex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen til exen driver og råflørter for tiden. Er ikke det litt imot bro-coden? 

Det har vært slutt i snart et år med exen, og jeg liker kompisen hans veldig godt. Han er hyggelig, har god humor, og ser veldig bra ut. Men det at det kan bli et utrivelig konfliktnivå hvis exen skulle finne det ut. Det er barn med i bildet, så jeg må forholde meg til ham åkke som. 

Anonymkode: 9547a...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer garantert til å kutte kontakten og be om å holde det hemmelig om dere evt ender i sengs og kåtskapen går ut av systemet hans..

Anonymkode: 179fc...9cd

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompisen til exen driver og råflørter for tiden. Er ikke det litt imot bro-coden? 

Det har vært slutt i snart et år med exen, og jeg liker kompisen hans veldig godt. Han er hyggelig, har god humor, og ser veldig bra ut. Men det at det kan bli et utrivelig konfliktnivå hvis exen skulle finne det ut. Det er barn med i bildet, så jeg må forholde meg til ham åkke som. 

Anonymkode: 9547a...7d0

Er det kun de 3 tingene du ser etter i en mann?

Når han er en mann som ikke respekterer sin kamerat, er det stor sjanse for at han har manglende respekt for andre mennesker også (inkl deg dersom dere havner i et forhold).

Anonymkode: 69f83...475

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når han er en mann som ikke respekterer sin kamerat, er det stor sjanse for at han har manglende respekt for andre mennesker også (inkl deg dersom dere havner i et forhold).

Hør, hør

Skrevet

Det er å leke med flammene, ja. Høres ut som et opplegg som kommer til å eksplodere i ansiktet til begge to etterhvert.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100% enig. Hadde ikke vært kompisen min mer om han ikke hadde klarert det ut med meg i forkant 

Skrevet

Å innvolvere seg i kompisen til en ex fører ingenting godt med seg, du burde backe ut.

Anonymkode: c57a1...619

Skrevet

Hvordan mener dere folk på småsteder skal få seg kjæreste? Alle kjenner alle +/- 5 år opp og ned i alder....har gått på skolen sammen osv. 

Virker veldig barnslig å kutte ut alle venner av ekser som mulig partner. Særlig om han har stor vennekrets!

Anonymkode: 3632b...a1f

Skrevet

Det kommer helt an på hvordan exen din er. Noen bryr seg ikke i det hele tatt om kompisen prøver seg, eller til og med blir sammen med, exdama.

Anonymkode: 79392...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...