AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #1 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hei Jeg har fått dilla på bokhvete og sobanudler. Men nå har jeg lett og lett gjennom butikkene, og selv i min lokale østeuropeiske matbutikk har de ikke mel av bokhvete (tror jeg. Damen i butikken og jeg slet med polsk-norsk oversettelse av bokhvete, så helt sikker er jeg jammen ikke. ). Jeg vet de har bokhvete i diverse glutenfrie bakemixer, men det jeg leter etter er rent 100% bokhvetemel. Så er det noen her som bruker kjøpe slikt og vet hvor det er å få kjøpt? Helst ikke til overpris. Håper at noen av dere som spiser glutenfritt har peil, for dette er jo verdens supreste glutenfrie mel. Anonymkode: 57a0f...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Del Skrevet 7. oktober 2017 https://www.google.no/search?client=safari&rls=en&q=kjøpe+bokhvetemel&ie=UTF-8&oe=UTF-8&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=gzLYWaLrE8Sq8wet4I_AAw&gws_rd=ssl Anonymkode: 8c947...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Del Skrevet 7. oktober 2017 Har sett det på Kiwi og helsekost. Anonymkode: c0760...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Del Skrevet 7. oktober 2017 Helsekost, og Meny eller Mega. Anonymkode: 2800b...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Del Skrevet 7. oktober 2017 Life og sunkost. Anonymkode: b2f28...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå