Sunstone Skrevet 7. oktober 2017 #1 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har mye og dårlig erfaring med menn. Akkurat nå vil jeg bare gi opp prosjektet kjæreste. Jeg føler jeg gir for masse av meg selv hele tiden, men det er bare sånn jeg er. Jeg er ikke en person som holder tilbake når jeg skal bli kjent med noen. Også blir jeg så fort forelsket. Nå har jeg akkurat blitt ferdig med en mann som jeg har drevet med i 4 mnd. Han var ikke klar og ønsket ikke ha dårlig samvittighet eller såre meg. Og jeg ville dessuten ta avstand når jeg ikke fikk noe gjensidig. Men for meg var han perfekt. Vi hadde den perfekte kjemien på alle måter og jeg savner han hele tiden. Jeg klarer bare ikke forstå at så mange "mindre pene" får seg kjærester i hytt og pine mens jeg har vært singel i 5 år. Og jeg ser på meg selv som en attraktiv og ordentlig dame med både hus og bil. Gir jeg FOR mye av meg selv? Jeg er SÅ lei av å være singel noen som kjenner seg igjen? Følte jeg bare måtte skrive det en plass! 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg kjenner deg ikke, men kan en del damer er for lite kresne når det kommer til partner. Er man for lite kresen så ender man med noen man ikke passer med og da er sjansen stor for at det ryker. Anonymkode: 0f0fe...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Treffer du via Tinder? Jeg mener at sjansen for å treffe noen er større irl. Tinder virker mer bare som et spill.. Anonymkode: 20de9...5ec
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Sunstone skrev: Jeg klarer bare ikke forstå at så mange "mindre pene" får seg kjærester i hytt og pine mens jeg har vært singel i 5 år. Og jeg ser på meg selv som en attraktiv og ordentlig dame med både hus og bil. Fordi det ikke kun handler om utseende og penger på bok, men også personlighet og hvordan vi er mot andre folk, særlig den der ballansen med å være grei med andre uten å la seg overkjøre. Hva med å spørre venninner hvordan de fant seg type? Kanskje noen har tips til deg. Anonymkode: f61fd...b62 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Det er nok ikke noe galt med deg og du er sikkert en fantastisk kjæreste som gir mye til den andre. Dette handler nok ikke om deg og dine kvaliteter, men menn og deres holdninger til kvinner: at de ikke vil gå inn i forhold fordi de får det de trenger fra kvinner uten å gi noe tilbake. Han har sikkert hatt det kjempebehagelig med deg i 4 mnd nå. Uten at du kunne forvente noe fra han.. Det eneste du kan gjøre, er å spørre helt fra start hva noen vil med deg og be dem ryke og reise i stedet for å gi det en sjanse om en person ymter frempå om piss som "ikke klar for et forhold" eller lignende. Anonymkode: 717b6...784 3
Sunstone Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Treffer du via Tinder? Jeg mener at sjansen for å treffe noen er større irl. Tinder virker mer bare som et spill.. Anonymkode: 20de9...5ec Ja både og. Er ikke det største markedet her jeg bor så er ikke så lett å treffe folk heller.
Sunstone Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det ikke kun handler om utseende og penger på bok, men også personlighet og hvordan vi er mot andre folk, særlig den der ballansen med å være grei med andre uten å la seg overkjøre. Hva med å spørre venninner hvordan de fant seg type? Kanskje noen har tips til deg. Anonymkode: f61fd...b62 Ja det er jeg jo såklart klar over. Derfor jeg skrev at jeg er en normal snill dame. Jeg vet at jeg er høflig og har gode kvaliteter og samtidig verdsetter de samme kvalitetene hos menn. Feks ærlighet, åpenhet, selvtillit, selvironi, ydmykhet, empati osv. Men det er jo det ytre som trekker oppmerksomhet. Og jeg kan bare ikke fatte at mennesker JEG ser på som rare og ikke like sosialt oppegående får seg kjærester hele tiden. 2
Sunstone Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ikke noe galt med deg og du er sikkert en fantastisk kjæreste som gir mye til den andre. Dette handler nok ikke om deg og dine kvaliteter, men menn og deres holdninger til kvinner: at de ikke vil gå inn i forhold fordi de får det de trenger fra kvinner uten å gi noe tilbake. Han har sikkert hatt det kjempebehagelig med deg i 4 mnd nå. Uten at du kunne forvente noe fra han.. Det eneste du kan gjøre, er å spørre helt fra start hva noen vil med deg og be dem ryke og reise i stedet for å gi det en sjanse om en person ymter frempå om piss som "ikke klar for et forhold" eller lignende. Anonymkode: 717b6...784 Ja jeg må nesten begynne med det nå. Men jeg hadde jo et håp med han her da. Har det enda selvom vi nå har null kontakt (etter litt ønske). Jeg får altfor fort forhåpninger og blir altfor fort skuffet. Jeg tror det er et problem for meg! Det skal ingenting til før jeg får forhåpninger og ser positive tegn i alt. 2
Sunstone Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner deg ikke, men kan en del damer er for lite kresne når det kommer til partner. Er man for lite kresen så ender man med noen man ikke passer med og da er sjansen stor for at det ryker. Anonymkode: 0f0fe...4f9 Mulig jeg er altfor kresen også. Men jeg gir fort opp når jeg ikke finner noen som vil ha meg tilbake like mye som jeg vil ha dem 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 1 minute ago, Sunstone said: Mulig jeg er altfor kresen også. Men jeg gir fort opp når jeg ikke finner noen som vil ha meg tilbake like mye som jeg vil ha dem Ja, som jeg skrev så kjenner jeg deg ikke så jeg bare kastet ut et forslag. Anonymkode: 0f0fe...4f9
Sunstone Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, som jeg skrev så kjenner jeg deg ikke så jeg bare kastet ut et forslag. Anonymkode: 0f0fe...4f9 Ja hyggelig med svar uansett!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #12 Skrevet 7. oktober 2017 Har akkurat samme problemet..tenker at jeg faller for feil menn! Jeg klaffer best med morsomme,sjarmerende og de som er litt ung til sinns..derav vanskelig å treffe noen som er klar for å slå seg til ro..alle mine dater varer i ca.4 mnd og vi har det sinnsykt morsomt og kjemien er til å ta å føle på,før de plutselig får panikk for at jeg automatisk tror vi er kjærester eller noe😏 Anonymkode: 246c0...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #13 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har akkurat samme problemet..tenker at jeg faller for feil menn! Jeg klaffer best med morsomme,sjarmerende og de som er litt ung til sinns..derav vanskelig å treffe noen som er klar for å slå seg til ro..alle mine dater varer i ca.4 mnd og vi har det sinnsykt morsomt og kjemien er til å ta å føle på,før de plutselig får panikk for at jeg automatisk tror vi er kjærester eller noe😏 Anonymkode: 246c0...2d1 Dette kunne vært meg! hva er det med den 4-månedersgrensa!??? Jeg trives også godt med en avslappa greie, men så får de plutselig panikk. Lurer noen ganger på om det er fordi DE vil være kjærester og at ikke jeg tar insj... Anonymkode: f1354...51c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kunne vært meg! hva er det med den 4-månedersgrensa!??? Jeg trives også godt med en avslappa greie, men så får de plutselig panikk. Lurer noen ganger på om det er fordi DE vil være kjærester og at ikke jeg tar insj... Anonymkode: f1354...51c Jeg hadde også en avslappa greie med en fin fyr,han var nettopp kommet utav et langt samboerskap å ville ta ting rolig,noe jeg har stor forståelse for..ikke bra å hoppe rett i et nytt forhold! Heller ta seg litt tid til å bli godt kjent å bare ha det gøy sammen! Men nå har han totalt panikk..orker ikke!🙄 Anonymkode: 246c0...2d1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kunne vært meg! hva er det med den 4-månedersgrensa!??? Jeg trives også godt med en avslappa greie, men så får de plutselig panikk. Lurer noen ganger på om det er fordi DE vil være kjærester og at ikke jeg tar insj... Anonymkode: f1354...51c Samme med meg!☹️ Anonymkode: e4fed...7df
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 Dere som nevner 4 måneder som en grense, har det ikke slått dere at disse mennene kun ser på dere som uforpliktende sex og kos og at dere aldri ville blitt kjærester uansett? Denne løgnen dere forteller dere selv om at dere også kun vil ha noe uforpliktende er jo bare teit - man forstår jo godt at dere egentlig håper på noe mer. Uansett, man kan ikke få en mann på kroken ved å være sexpartner for ham. En mann venter ikke 4 måneder med å bestemme seg hvis han virkelig liker deg. Ærlig talt. Anonymkode: afc1f...ca7 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 Disse mennene som dere skriver om her bruker bare kvinner for sex, til de er lei, eller det blir for mye mas om et forhold. Vanskelig å "luke" dem vekk også, fordi de "seiler under falsk flagg". De sier de er interessert i et forhold, og dater i vei, men de vil bare ha sex og ikke noe annet. De er noen uærlige og kyniske drittsekker! Anonymkode: f407c...101 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 Føler med deg. Jeg har blitt avvist av to menn det siste året, og det svir, selv om det ikke var noe forhold på noen måte. Men de virket helt oppslukt av meg på første/andre møte, men etter det var det bare null interesse. Da føler man seg ikke noe særlig. Jeg synes også det er rart med alle de mindre attraktive og litt slitsomme personene, som allikevel får kjæreste. Men det kommer vel an på hvor kresen man er. Det er jo mange jeg kunne fått som jeg ikke vil ha. Anonymkode: 77265...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som nevner 4 måneder som en grense, har det ikke slått dere at disse mennene kun ser på dere som uforpliktende sex og kos og at dere aldri ville blitt kjærester uansett? Denne løgnen dere forteller dere selv om at dere også kun vil ha noe uforpliktende er jo bare teit - man forstår jo godt at dere egentlig håper på noe mer. Uansett, man kan ikke få en mann på kroken ved å være sexpartner for ham. En mann venter ikke 4 måneder med å bestemme seg hvis han virkelig liker deg. Ærlig talt. Anonymkode: afc1f...ca7 Da syns jeg menn kan begynne å bli mer ærlige om hva de vil, og slutte å ødelegge damer psykisk med drittsekkoppførselen sin. For dette blir en ond sirkel: når man gang på gang blir såret, så tror man at alle menn er svin. De fleste menn som dater sier også de riktige tingene til å begynne med, at de vil ha et forhold, at de liker deg, driver med typisk kjæresteoppførsel. Det er ikke så lett å luke dem ut da. Siden menn bare spiller skuespill. Å endre mening/miste interessen er helt fair det, men da er det vanlig folkeskikk å si fra. Ikke bare drive med ghosting eller holde damer for narr! Anonymkode: 305d8...56f 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #20 Skrevet 7. oktober 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Føler med deg. Jeg har blitt avvist av to menn det siste året, og det svir, selv om det ikke var noe forhold på noen måte. Men de virket helt oppslukt av meg på første/andre møte, men etter det var det bare null interesse. Da føler man seg ikke noe særlig. Jeg synes også det er rart med alle de mindre attraktive og litt slitsomme personene, som allikevel får kjæreste. Men det kommer vel an på hvor kresen man er. Det er jo mange jeg kunne fått som jeg ikke vil ha. Anonymkode: 77265...2c1 Dette er vel forklaringen. Når man går for de attraktive er det konkurranse om dem. Sjansen for å bli valgt når de har flere å velge i er ikke den høyeste. Anonymkode: 9c627...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå