AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Der det diskuteres mye rart. Alt fra spill, TV serier/filmer, juss, data osv. Er du der inne? Anonymkode: 3a47b...1fb
Gjest Rosetelys Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Nei, jeg syns oppsettet er rotete. En del av diskusjonene der er interessante, men jeg orker ikke være der pga hvordan forumene og underforumene er satt opp.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Rosetelys skrev: Nei, jeg syns oppsettet er rotete. En del av diskusjonene der er interessante, men jeg orker ikke være der pga hvordan forumene og underforumene er satt opp. Og forum utseende er så utdatert. Æsj Anonymkode: 3a47b...1fb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Fjaser litt på diskusjon.no. Er mest det jeg bruker forumer til. Anonymkode: 7431b...9f1
TMB Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Jeg er mer på Diskusjon.no enn her. Føler at Diskusjon er et mye mer seriøst forum. Her spyttes det ut trolletråd etter trolletråd, og 90% av alle innlegg på forumet er skrevet som anonym. Føler også at majoriteten av medlemmene her er hjemmeværende NAV-brukere som åpenbart ikke gjør noe annet enn å sitte på forumet. Litt som kommentarfelt på tabloidavisene egentlig. Endret 7. oktober 2017 av TMB 2
herzeleid Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Liker diskusjon.no. Diskusjonene har ofte et veldig mye høyere nivå enn det vi ser her inne noe jeg tror har mye å gjøre med moderering og fravær av anonym funksjon der det ikke trengs. På diskusjon.no slipper vi mange av de vage reglene, som forbudet mot "spekulering", og tråder og innlegg blir i mindre grad slettet fordi noen føler seg støtt. Til gjengjeld er det høyere krav til åpningsposter og trådtitler som gjør at vi slipper mange av de meningsløse trådene vi ser på kvinneguiden. Derfor slipper man tråder som "har du opplevd å..." noe jeg tror er bra.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #7 Skrevet 7. oktober 2017 Mange av de som skriver på KG er dessverre pinlig dumme, der er Diskusjon klart bedre. På den annen side har KG et bredere spektrum av bidragsytere; på Diskusjon er det litt for mange kverulantiske unggutter som maser om sine tvangstanker. Begge er dog bedre enn VGD, som har en evig krig gående mellom to leire, uten plass for andre. Anonymkode: c7f6a...b02
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #8 Skrevet 7. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange av de som skriver på KG er dessverre pinlig dumme, der er Diskusjon klart bedre. På den annen side har KG et bredere spektrum av bidragsytere; på Diskusjon er det litt for mange kverulantiske unggutter som maser om sine tvangstanker. Begge er dog bedre enn VGD, som har en evig krig gående mellom to leire, uten plass for andre. Anonymkode: c7f6a...b02 Feil. Anonymkode: 3a47b...1fb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg mener at de som frekventerer diskusjon.no stort sett oppfører seg langt mer voksent enn hos Kvinneguiden... Anonymkode: ce428...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå