AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Vil jeg merke god forskjell på å bytte fra iPhonen til samsungen? Det er vel egentlig dag og natt i forskjell på de telefonene? Har noen erfaring om s8? Anonymkode: 41fe5...35f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 iPhone 5 og Galaxy s5 hadde jeg samtidig, Galaxyen var tregest. Hakkete når man spilte candy crush 😜 Og knotete menyer og oppsett. Anonymkode: d83e9...680
Gjest boblebrist Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg gikk fra iPhone 7 til Samsung s8+. Det er litt mer knot, men til gjengjeld mange flere muligheter. Kameraet er også langt bedre synes jeg. Samme med batteritiden.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg synes kamera var til dels dårligere på Samsung, batterikapasitet noenlunde det samme om jeg passer på å kjøre batteriapp som stenger unødige prosesser. Ellers daler det forferdelig fort! Anonymkode: d83e9...680
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes kamera var til dels dårligere på Samsung, batterikapasitet noenlunde det samme om jeg passer på å kjøre batteriapp som stenger unødige prosesser. Ellers daler det forferdelig fort! Anonymkode: d83e9...680 Men da snakker du om Samsung s5 og ikke s8? Ikke kjemperelevant da det er tre modeller siden. Anonymkode: 1284b...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå