Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har gjort sexsuelt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 1.11.2017 den 8.58, AnonymBruker skrev:

Pulte brudgommen i bryllupet hans. Skal sies at vi hadde et "forhold" før han giftet seg også.

Anonymkode: 0738d...e83

Stygt gjort 

Anonymkode: 6511a...4ba

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slikket av en katt i klitoris når eg var ungdom. EKKELT men så freakin deilig. Det har ikke skjedd igjen da. 

Sex i skogen mens vi gikk på tur med hunden og hunden så på 🤣🤣

La i dusjen med bene mine åpen og vann fra dusjen renne ned rett på min klitoris. Gjør dette her ennå.

Har hatt sexchat. Videosexchat osv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sommerdame skrev:

Ble slikket av en katt i klitoris når eg var ungdom. EKKELT men så freakin deilig. Det har ikke skjedd igjen da. 

Sex i skogen mens vi gikk på tur med hunden og hunden så på 🤣🤣

La i dusjen med bene mine åpen og vann fra dusjen renne ned rett på min klitoris. Gjør dette her ennå.

Har hatt sexchat. Videosexchat osv. 

Var ikke tunga til katten noe grov å få på den da?😳😳😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, tdm900 said:

Var ikke tunga til katten noe grov å få på den da?😳😳😨

Den føltes som vanlig tunga syntes jeg. Dette var jo sikkert 12 år siden så jeg husker ikke helt hvordan det var 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Det frekkeste / eller Kan man si flaueste? Hehe.. satt i en bil med en dame på en p plass- tokk ned baksetet, så vi hadde litt plass bak der, så ligger vi i spon /skje- mens hun knuller meg med en strap-on dildo i rumpa, slik hadde vi ligget lenge - var på sommeren så vi hadde vinduer åpne- tror du ikke det kom ett par ut fra skogen- jente og gutt - fulle som faen, og sto i vinduet å ikke ville gå! Fy faen det ble kaos !!😝

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sex med en eks på t-banen. Rakk akkurat å komme begge to før den stoppet. Vi hadde også sex i garderoben på en restaurant og ble ferska.

Ellers sex i friluft med ulike kjærester, inkl på campus.

En eks knullet meg på kjøkkenbordet en gang, og da så jeg nabomannen kikke ned på oss fra 2.etg..

Hatt sex med eks-sjefen min, riktig nok ikke før han ikke var sjefen min lenger. men det var veldig turn on etter som jeg hadde drømt så mye om ham (og vi begge var gifte)..

Anonymkode: 6d256...6ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

frekt eller pinlig...

overnattet hos et vennepar - de var på jobben og jeg skulle låne pc til å jobbe litt.. der lå det bilder av henne - mange frekke og digge - greide ikke la være å se å dem... endte med at jeg tok ut laksen og runket til disse..... så.. der stod hun plutselig i døra.. jobbet ikke i dag hadde bare vært på butikken.... dette ble j.. pinlig

Anonymkode: f142b...6ae

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

frekt eller pinlig...

overnattet hos et vennepar - de var på jobben og jeg skulle låne pc til å jobbe litt.. der lå det bilder av henne - mange frekke og digge - greide ikke la være å se å dem... endte med at jeg tok ut laksen og runket til disse..... så.. der stod hun plutselig i døra.. jobbet ikke i dag hadde bare vært på butikken.... dette ble j.. pinlig

Aiaiaia! Du må fortelle mer om hvordan dere begge reagerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 21.25, AnonymBruker skrev:

hva er det frekkeste og mest opphissende du har gjort seksuelt

Anonymkode: a3213...cad

Frekkest: Kysset en kvinnes nakne bryster på en café, mens hun onanerte meg. Hatt sex på jobb og på Oslo City, ligget med en dame som er en generasjon eldre enn jeg er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Knullet 3 daner innen 24 timer forrige sommer. Første circa kl 17:00. Så en annen kl 22:00 og hele natten. Siste var neste dag kl 14:00. Gøy men var helt utslitt.

Anonymkode: f5592...04b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, Alterego666 skrev:

Aiaiaia! Du må fortelle mer om hvordan dere begge reagerte.

Eh... hun ble stående i noen sekunder til hun så hva som skjedde - så gikk hun i stuen.. jeg fikk koblet fra - summet meg - tatt en dusj. og etter en god stund gikk jeg inn i stuen - merkelig stille - ikke noe mer snakk om dette tema... før vi var på en festlighet hvor det ble litt alkohol... da satte hun seg og spurte om hvorfor.... , vi avsluttet det med en klem og latter... hun sa at dette var første gangen hun hadde sett noen runke til bilder av henne....litt wierd... men vi lar det bli mellom oss.. kos deg sa hun :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh... hun ble stående i noen sekunder til hun så hva som skjedde - så gikk hun i stuen.. jeg fikk koblet fra - summet meg - tatt en dusj. og etter en god stund gikk jeg inn i stuen - merkelig stille - ikke noe mer snakk om dette tema... før vi var på en festlighet hvor det ble litt alkohol... da satte hun seg og spurte om hvorfor.... , vi avsluttet det med en klem og latter... hun sa at dette var første gangen hun hadde sett noen runke til bilder av henne....litt wierd... men vi lar det bli mellom oss.. kos deg sa hun :)

Det var sporty av henne! Godt at vennskapet har holdt seg.👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel nevnt dette i en annen tråd, men mens jeg var gift pulte jeg med sønnen til mannens kusine.  Hans far er ex-jugoslav, å han har noen sykt rå trekk derfra. En maskulin, nesten dyrisk utsråling  som traff meg som elektriske støt. 

Hadde følelsen av at han kledde av meg med blikket hver gang vi møttes. Etterhvert prøvde jeg å besvare kåtblikkene hans, og det utviklet seg en skjult "øyenflørt".  Vi visste vel begge at noe skulle skje, bare ikke når og hvor.

Attraksjonen utviklet seg til å bli uutholdelig sterk, å til slutt klarte jeg ikke å stå imot lenger.  Ble tatt med en grådighet og intensitet som jeg til da aldri hadde opplevd, følte meg som et skikkelig "hunndyr".

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex på Orientekspressen. Trekant i matvogna på Bergensbanen. 

Anonymkode: bc9bb...754

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har litt å velge fra, men det aller frekkeste må være sexklubb i utlandet. Mange varianter av sex foran andre mennesker. Bli tatt bakfra av en mens jeg sugde en annen, runka to ukjente til de spruta, sex med en mørk mann med «monsterpikk», kjæresten som spruter inni meg før en ny (ukjent) mann tar over og knuller meg mens jeg runker en annen og det sitter/står en hel gjeng rundt meg og ser på mens de blir sugd av damene sine.

Ja.......sånn kan det gå 😅

Anonymkode: 4bc55...e14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det frekkeste jeg har gjort var at venninna til dama mi ga meg blowjob på en fest, hun fikk full pakke for å si det sånn. Deretter gikk vi ut av soverommet og ned til de andre. 
En stund senere dro dama meg vekk fra de andre og ville gi meg en blowjob, hun klarte å få full pakke og stusset over at hun ikke klarte det.  Jeg skyldte på at jeg var full å klarte ikke å få utløsning😅

Anonymkode: e6277...867

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har litt å velge fra, men det aller frekkeste må være sexklubb i utlandet. Mange varianter av sex foran andre mennesker. Bli tatt bakfra av en mens jeg sugde en annen, runka to ukjente til de spruta, sex med en mørk mann med «monsterpikk», kjæresten som spruter inni meg før en ny (ukjent) mann tar over og knuller meg mens jeg runker en annen og det sitter/står en hel gjeng rundt meg og ser på mens de blir sugd av damene sine.

Ja.......sånn kan det gå 😅

Anonymkode: 4bc55...e14

Wow, høres hemningsløst og deilig ut.. Tennende, men jeg tror alrdi jeg ville turt.. Brukte de kondom forresten?

Anonymkode: 6d256...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...