AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #141 Del Skrevet 28. oktober 2017 Lot elskeren min sprute i meg. Etterpå dro jeg hjem og hadde sex med samboeren min. Han visste at jeg hadde hatt sex med elskeren min. Samboeren er nå en eks. Anonymkode: d775b...e08 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 29. oktober 2017 #142 Del Skrevet 29. oktober 2017 På 8.10.2017 den 20.41, Rainstorm skrev: Jeg hadde sex med en fyr. Først kom jeg når han slikka meg. Så ville han at jeg skulle suge, men jeg sa "jeg må ha deg inni meg!", og han var jo ikke hard å be, hva stryker en manns ego så mye som å ytre det enorme, desperate behovet for å kjenne hans lem (trenge dypt) inn i (den trange!) fitta mi, liksom. Så kom jeg etterhvert en gang til. Da ba jeg ham slutte å pumpe siden jeg var øm. Han gikk av meg og bevegde seg med pikken mot ansiktet mitt. Jeg snudde meg på siden og sa bare "jeg er trøtt" da han så på meg måpende. Dere skulle sett ansiktsuttrykket, jeg tror ikke det hadde skjedd han før. HÆ, skal ikke mannen få sprute HVER gang!?!? Mens kvinnens orgasme kan sitte i skapet til en dag vi har god tid og har tent noen lys? **PS: Dette er fiksjon. Jeg hater ikke menn, jeg bare synes noen få av dem hadde trengt en liten lærepenge på hvor jævlig irriterende det er når de stadig spruter, lar deg ligge der med klisset for å så snu seg og si at "jeg skal opp tidlig jeg", uten å ofre en tanke for kvinnens nytelse. Det er et lagspill, ikke tennis der vi spiller på hvert vårt lag. Godt skrevet 💛 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerdame Skrevet 30. oktober 2017 #143 Del Skrevet 30. oktober 2017 On 10/7/2017 at 1:58 AM, AnonymBruker said: Jeg har gjort mye gøy seksuelt med villige partnere, av stillinger og steder og ting vi har funnet på. Men det frekkeste jeg har gjort seksuelt, var nok da jeg sjekka opp en fyr ved å kikke ham inn i øynene mens jeg hadde en orgasme (uten å ta på meg selv). Eller, han syntes det var naughty ihvertfall. Jeg holdt på å le meg ihjel. Tror ikke han var vant med frampå damer. Anonymkode: 436bf...b4f soooo sexy haha 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #144 Del Skrevet 30. oktober 2017 Hadde sex med en annen jente på nach hvor fem menn så på og runket. Anonymkode: 05390...317 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #145 Del Skrevet 30. oktober 2017 På 7.10.2017 den 1.58, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort mye gøy seksuelt med villige partnere, av stillinger og steder og ting vi har funnet på. Men det frekkeste jeg har gjort seksuelt, var nok da jeg sjekka opp en fyr ved å kikke ham inn i øynene mens jeg hadde en orgasme (uten å ta på meg selv). Eller, han syntes det var naughty ihvertfall. Jeg holdt på å le meg ihjel. Tror ikke han var vant med frampå damer. Anonymkode: 436bf...b4f Hadde dere sex? Anonymkode: 6511a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #146 Del Skrevet 30. oktober 2017 Strippet og fingret for menn fra nettet på camchat Slikket en jente mens kjæresten hennes pulte meg Hatt sex i et prøverom Anonymkode: 4ab74...345 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. oktober 2017 #147 Del Skrevet 30. oktober 2017 På 28.10.2017 den 11.15, AnonymBruker skrev: Hvor hadde dere sex hen da? Blir jo mye gris å ha sex i senga dekket i olje Anonymkode: b493f...3e1 Klippet opp søppelsekker og teipet de sammen. La de på gulvet og satte en stol der, så vi måtte være kreative Kom på en ting til. Er kun en nabo som kan se ned på min veranda. En kjekk mann i 40 årene. I fjor sommer lå jeg der å onanerte. Fikk se han stå litt bak gardina og fulgte med jeg bare latet som ingenting, men var litt pirrende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #148 Del Skrevet 31. oktober 2017 Et ungt par (over 16) fortalte meg at de ikke hadde hatt sex før, og jeg tilbød dem "starthjelp." Så jeg tok jomfrudommen til jenta mens kjæresten hennes så på. Kom i henne to ganger, og etterpå gjennomførte gutten samleie med henne. Han varte ikke spesielt lenge. Anonymkode: 03796...4f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 31. oktober 2017 #149 Del Skrevet 31. oktober 2017 Kom nettopp på at jeg faktisk er medlem Miles High-klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #150 Del Skrevet 31. oktober 2017 Vet ikke om dette er så nasty, men.. Bestevenninnen min ville massere nakken min jeg var 16, eller yngre. Så enda litt mer, og plutselig var vi begge nakne. Herlig å kjenne den varme kroppen mot min, ...og og. Dette var deilig, og hun så jeg ville neste kveld også. Siden har vi holdt på 2-3 ganger i måneden. Selv om jeg har type. Nå kommer vel alle kommentarene om bifil og alt det der. Kanskje det. So what? Anonymkode: 41b7d...068 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #151 Del Skrevet 31. oktober 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Nå kommer vel alle kommentarene om bifil og alt det der. Kanskje det. So what? Anonymkode: 41b7d...068 Neida, de kommer bare om du påstår at du er 100% heterofil. Anonymkode: b74f6...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2017 #152 Del Skrevet 31. oktober 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette er så nasty, men.. Bestevenninnen min ville massere nakken min jeg var 16, eller yngre. Så enda litt mer, og plutselig var vi begge nakne. Herlig å kjenne den varme kroppen mot min, ...og og. Dette var deilig, og hun så jeg ville neste kveld også. Siden har vi holdt på 2-3 ganger i måneden. Selv om jeg har type. Nå kommer vel alle kommentarene om bifil og alt det der. Kanskje det. So what? Anonymkode: 41b7d...068 Er det så ille å være bifil da? Eller biseksuell for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #153 Del Skrevet 31. oktober 2017 Har gjort mye rart. men jeg kan nevne det siste som var nå lørdag. Gikk alene fra en bar på Tjuvholmen litt på ut kvelden, tok en røyk, møtte to damer tidlig i 20-årene som hadde vært på halloween-fest. Fikk god kjemi og etter ca 5 min ble vi enige om å dra opp til hun ene som bodde i en leilighet i nærheten. De to jentene gikk i relativt horete kostymer, begge med strømpeholdere og greier. Vi drakk litt vin, og snart var vi i gang med sex, alle tre, i stua og på soverommet. Holdt på i et par timer, ordentlig deilig og vilt. Etter at vi alle hadde sovet litt, dro jeg sammen med hun ene. Delte taxi, hun ville ha meg med inn til seg, og endte opp med å være hos henne til utpå ettermiddagen søndagen. Bare masse, masse sex. Fikk snap av henne i stad hvor hun onanerte på kontoret sitt. Hun jobber i et advokatfirma. og på bildet hadde hun stay-ups under kjolen og intet annet .... Skal kanskje møte henne torsdag! Anonymkode: 88443...f31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #154 Del Skrevet 31. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gjort mye rart. men jeg kan nevne det siste som var nå lørdag. Gikk alene fra en bar på Tjuvholmen litt på ut kvelden, tok en røyk, møtte to damer tidlig i 20-årene som hadde vært på halloween-fest. Fikk god kjemi og etter ca 5 min ble vi enige om å dra opp til hun ene som bodde i en leilighet i nærheten. De to jentene gikk i relativt horete kostymer, begge med strømpeholdere og greier. Vi drakk litt vin, og snart var vi i gang med sex, alle tre, i stua og på soverommet. Holdt på i et par timer, ordentlig deilig og vilt. Etter at vi alle hadde sovet litt, dro jeg sammen med hun ene. Delte taxi, hun ville ha meg med inn til seg, og endte opp med å være hos henne til utpå ettermiddagen søndagen. Bare masse, masse sex. Fikk snap av henne i stad hvor hun onanerte på kontoret sitt. Hun jobber i et advokatfirma. og på bildet hadde hun stay-ups under kjolen og intet annet .... Skal kanskje møte henne torsdag! Anonymkode: 88443...f31 Er hun advokat ? Anonymkode: 0d904...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #155 Del Skrevet 31. oktober 2017 Tatt håndjern på en politimann og festet han til sengen mens jeg red han Anonymkode: 88cb2...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #156 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hatt sex med moren til kjæresten min etter litt for mange glass vin. Ble litt klein stemning dagen derpå kan du siAnonymkode: ea25a...638 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #157 Del Skrevet 31. oktober 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatt håndjern på en politimann og festet han til sengen mens jeg red han Anonymkode: 88cb2...c3d Kristi? Anonymkode: bea32...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #158 Del Skrevet 1. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hun advokat ? Anonymkode: 0d904...cfb Nei, hun går på jussen, men jobber der som kveldssekretær Anonymkode: 88443...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #159 Del Skrevet 1. november 2017 Sugde en fotballsupporter på toalettet på baren. Jeg hadde lyst til å være dirty den kvelden, og han var utrolig kjekk selv med fotballdrakt på. Anonymkode: fe1d3...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #160 Del Skrevet 1. november 2017 Pulte brudgommen i bryllupet hans. Skal sies at vi hadde et "forhold" før han giftet seg også. Anonymkode: 0738d...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå