AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #181 Del Skrevet 15. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Delte kona med en annen mann.😍 Anonymkode: 6dfda...572 Det gjør visstnok mange, men ikke alle som vet om det 😁 Anonymkode: e1591...179 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #182 Del Skrevet 15. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, høres hemningsløst og deilig ut.. Tennende, men jeg tror alrdi jeg ville turt.. Brukte de kondom forresten? Anonymkode: 6d256...6ea Kan bekrefte at det var både hemningsløst og deilig. Hadde tent på tanken i mange år før vi bestemte oss for å dra, og hadde egentlig bestemt oss for å ha veldig lave forventninger. Men endte med å få oppfylt det meste av fantasier. Det var rett og slett sinnsykt deilig. Alle brukte kondom, med unntak av min kjæreste, og han hadde bare sex med meg. Anonymkode: 4bc55...e14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #183 Del Skrevet 15. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan bekrefte at det var både hemningsløst og deilig. Hadde tent på tanken i mange år før vi bestemte oss for å dra, og hadde egentlig bestemt oss for å ha veldig lave forventninger. Men endte med å få oppfylt det meste av fantasier. Det var rett og slett sinnsykt deilig. Alle brukte kondom, med unntak av min kjæreste, og han hadde bare sex med meg. Anonymkode: 4bc55...e14 Hmm ble nysgjerrig.. Hvilket land var det, og hvordan fant dere dette stedet? Jeg tenner selv på tanken av å bli begjært og tatt av flere.. Anonymkode: 6d256...6ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #184 Del Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hmm ble nysgjerrig.. Hvilket land var det, og hvordan fant dere dette stedet? Jeg tenner selv på tanken av å bli begjært og tatt av flere.. Anonymkode: 6d256...6ea Det var på Fun4two i Nederland. Kom over stedet under surfing på nett for mange år siden. Og vurderte frem og tilbake i flere år før vi dro. Angrer overhode ikke. Fikk oppfylt mange deilige fantasier. Anonymkode: 4bc55...e14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #185 Del Skrevet 16. mars 2020 Sex, både varginalt og analt med faren til min ex. Vet ikke hvorfor. Jeg hatet exen min ( han slo meg). Hevn? Anonymkode: 366d7...d9e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjeddde Skrevet 16. mars 2020 #186 Del Skrevet 16. mars 2020 Blitt sugd av søstera til dama på verandaen når hun ferska meg når jeg satt å runka i sommer og trodde ingen var hjemme. Hun satt seg mellom beina å sugde meg før hun tredde seg nedover kuken klissvåt og ridde meg. Hun fikk sinnsyk orgasme og jeg sprutet henne full. Hun vet hvem jeg er om hun er innpå her og kan sende mld🤩 hatt sex 3 ganger med henne etter dette også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 16. mars 2020 #187 Del Skrevet 16. mars 2020 On 3/15/2020 at 1:36 PM, AnonymBruker said: Delte kona med en annen mann.😍 Anonymkode: 6dfda...572 Er faktisk ufattelig sexy når man gjør det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #188 Del Skrevet 16. mars 2020 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Er faktisk ufattelig sexy når man gjør det. Blir i alle fall supertent av fantasien 😍. Får ikke min dame med på dette dessverre. Anonymkode: dc6f9...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 17. mars 2020 #189 Del Skrevet 17. mars 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Blir i alle fall supertent av fantasien 😍. Får ikke min dame med på dette dessverre. Anonymkode: dc6f9...1de Ligger utrolig mye kommunikasjon bak det her i gården. Samboeren min tenner på tilliten jeg har til henne. Også har vi jo et åpent forhold i utgangspunktet, og jeg er jo meget dominant til vanlig. Noen ganger trenger jeg dog en pause fra det, og det er ingenting som skaper en slik pause som å sende hun ut for å knulle en kuk på 23cm+. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #190 Del Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Ligger utrolig mye kommunikasjon bak det her i gården. Samboeren min tenner på tilliten jeg har til henne. Også har vi jo et åpent forhold i utgangspunktet, og jeg er jo meget dominant til vanlig. Noen ganger trenger jeg dog en pause fra det, og det er ingenting som skaper en slik pause som å sende hun ut for å knulle en kuk på 23cm+. "Meget dominant". Anonymkode: 391ad...917 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 17. mars 2020 #191 Del Skrevet 17. mars 2020 Mens jeg tenker over, hvordan er det igjen, frekkest å ha trekant med jenta og farmora, eller jenta og mormora, eller hvordan er det å ha orgie ilag med to par siamesiske tvillinger, hvordan kjønnssammensetninga av tvillingene er, men så kommer jeg jo på at jeg ikkd har gjort noen av delene. Jeg har bare snikpult kjæresten min på en sovesal med 30 andre (sovende?) mennesker i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #192 Del Skrevet 30. mars 2020 👆🏻😇 Anonymkode: 4bc55...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 26. juli 2020 #193 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) On 3/16/2020 at 10:28 AM, Gjeddde said: Blitt sugd av søstera til dama på verandaen når hun ferska meg når jeg satt å runka i sommer og trodde ingen var hjemme. Hun satt seg mellom beina å sugde meg før hun tredde seg nedover kuken klissvåt og ridde meg. Hun fikk sinnsyk orgasme og jeg sprutet henne full. Hun vet hvem jeg er om hun er innpå her og kan sende mld🤩 hatt sex 3 ganger med henne etter dette også. MAN OF THE YEAR! 🏆 🤢🤮 Endret 26. juli 2020 av Halvgæren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #194 Del Skrevet 26. juli 2020 Bilferie med kjæresten to måneder etter at vi traff hverandre, gjorde så mye frekt på den turen at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Kanskje sex i fergekø med folk på alle kanter, hang bare opp noen jakker for vinduene, ga faen i at bilen humpet og ristet til slutt. Handjob på uteserveringen på en restaurant med mange andre tilstede. Eller trekant (egentlig flere trekanter) med en kompis av meg vi besøkte på veien. En rå ferie, synd at forholdet ikke fungerte. Anonymkode: c32db...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #195 Del Skrevet 1. november 2021 Frekkeste jeg har gjort er å lukte og smake på de brukte g strengene/trusene til stedatteren mens jeg runker Anonymkode: 89db7...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #196 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (På 15.3.2020 den 16.40): Har litt å velge fra, men det aller frekkeste må være sexklubb i utlandet. Mange varianter av sex foran andre mennesker. Bli tatt bakfra av en mens jeg sugde en annen, runka to ukjente til de spruta, sex med en mørk mann med «monsterpikk», kjæresten som spruter inni meg før en ny (ukjent) mann tar over og knuller meg mens jeg runker en annen og det sitter/står en hel gjeng rundt meg og ser på mens de blir sugd av damene sine. Ja.......sånn kan det gå 😅 Anonymkode: 4bc55...e14 Oi. Du beskriver min fantasi. Heldig! Anonymkode: 0a3f3...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #197 Del Skrevet 1. november 2021 Hatt sex i bilen på en rasteplass midt på lyse dagen, gått rundt i byen med en buttplug i rumpa sammen med kjæresten- som med jevne mellomrom spurte om det føltes godt, ble fingra til orgasme i bilen på tur hjem derfra. Onanert i solarium, runka en kollega på jobb. Onanert på jobb. Vært konstant på kanten av orgasme under en 6 timers biltur sammen med typen, og alle møtende biler har sett det kåte fjeset mitt og hendene hans på brystene mine. Anonymkode: 6e88e...3c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #198 Del Skrevet 1. november 2021 Tja..det frekkeste jeg har gjort er å få stringstrusa mi dyttet inn i meg mens han jeg hadde sex med fingret meg. Etterpå tredde han den over ansiktet mitt. Det var sykt opphissende å kjenne lukten av meg selv gjennom blondene. En annen gang hadde jeg sex med to venninner på nachspiel. Sykt deilig å ha en sittende på ansiktet mitt mens hun andre slikket meg. Anonymkode: a1f07...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #199 Del Skrevet 1. november 2021 Hatt heftig sex på jobben til elsker, på benken hvor det lages mat. Hatt sex med elsker til venninne, i rom ved siden av hun. Han som startet det. Hatt sex med 10 forskjellige menn det siste året. Og jeg er gift. Tror jeg trenger hjelp. Anonymkode: c3b95...c7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #200 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg hadde analsex med ei dame jeg møtte på byen, noen timer senere ble jeg sugd av dama mi hjemme. Jeg dusjet ikke etter dama på byen. Anonymkode: efae0...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå