Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, jeg har akkurat logga meg på tinder.

Fått noen meldinger, derav flere(menn) bare sender et smilefjes. Helt seriøst, ventes det svar på dette? Og i så fall, hvordan svarer man på det? Merkelig, trodde man liksom «hilste» ordentlig med ett ord i alle fall eller skrev no morsomt 😀

Anonymkode: d5dc0...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt at de bare sender Hei eller et smilefjes. Jeg svarer aldri. Er de interessert får de legge litt innsatts i det..

Anonymkode: ef666...e6b

Skrevet

Jeg har spurt menn om dette. De sa at det er så få kvinner som svarer at de ikke gadd legge arbeid i det lenger.

Anonymkode: 506e1...207

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Helt normalt at de bare sender Hei eller et smilefjes. Jeg svarer aldri. Er de interessert får de legge litt innsatts i det..

Er du en prinsesse?

Anonymkode: 0c617...e0c

• Liker 1
Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har spurt menn om dette. De sa at det er så få kvinner som svarer at de ikke gadd legge arbeid i det lenger.

Det er min erfaring. Når jeg får kanskje 8-10 matcher i året, maks, så er det 1 som svarer, om jeg er heldig. I tillegg så er det kun 1 av 10 kvinner som skriver noe i profilen sin, og resten har bare tomme profiler uten noe info. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du en prinsesse?

Anonymkode: 0c617...e0c

Er du en dust? 

Anonymkode: b978c...a40

Skrevet
På 6.10.2017 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Med tanke på hvor mange av dere som sveiper på tull så kan ikke dere forvente noe som helst...

Anonymkode: 5a22d...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...