Gå til innhold

Flytte inn til foreldre for kort periode..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang gått uten å gjøre noe i flere år?

Jeg har flyttet hjem til mamma. Ikke permantent selvfølgelig, men fordi jeg ble arb.ledig (ikke min feil) og jeg skal i jobb igjen snart. Har fått meg ekstrajobb her men det er sjelden vakter. Grunnen til at jeg flyttet er fordi jeg har oppspart for mye penger til å ha krav på nav støtte. Så det var mest økonomisk lønnsomt. Men kjenner det er en nedtur:/ 

mamma flyttet selv inn til bestemor da hun var i lignende situasjon. 

Hva mener enkelte når de sier "herregud, bor hos foreldrene enda". Er det herregud når man bor hos foreldrene i kortere perioder og, eller mener de folk som aldri har flyttet ut og blir boende hos foreldre langt ut i voksen alder?

Anonymkode: 37926...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang gått uten å gjøre noe i flere år?

Jeg har flyttet hjem til mamma. Ikke permantent selvfølgelig, men fordi jeg ble arb.ledig (ikke min feil) og jeg skal i jobb igjen snart. Har fått meg ekstrajobb her men det er sjelden vakter. Grunnen til at jeg flyttet er fordi jeg har oppspart for mye penger til å ha krav på nav støtte. Så det var mest økonomisk lønnsomt. Men kjenner det er en nedtur:/ 

mamma flyttet selv inn til bestemor da hun var i lignende situasjon. 

Hva mener enkelte når de sier "herregud, bor hos foreldrene enda". Er det herregud når man bor hos foreldrene i kortere perioder og, eller mener de folk som aldri har flyttet ut og blir boende hos foreldre langt ut i voksen alder?

Anonymkode: 37926...342

Sparepenger har da ingenting med dagpenger å gjøre? Og dagpenger burde du absolutt kunne søke om siden du har blitt oppsagt uten at det hadde noe med din utførelse av arbeidet å gjøre.

Mine foreldre satte tilbudet åpent om å campere hos dem en periode da eg var i samme situasjon som deg. Nå løste det seg etter 2 mnd. da så tilbudet ble ikke benyttet. 

Anonymkode: b3afc...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...