AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Vi har vært nære venninner siden barnehagen. Hun vet det meste om meg og mitt og jeg om henne og hennes liv. Slik var det inntil for tre år siden. Det som er at hun er blitt så distansert og hun er aldri tilgjengelig når jeg prøver å kontakte henne. Vi pleier å treffes før jul,vi går på kafe og handler julegaver sammen og i skrivende stund har jeg ikke truffet henne siden Desember ifjor. Jeg har ringt og ringt henne men hun tar ikke telefonen,hun drar på ferie med andre mennesker men unnlater å informere meg om det før i ettertid og jeg får vite av felles venner hvem hun reiste med osv,og de sier visste ikke du det det og det dere som er venninner og jeg står der og føler meg dum. Før reiste vi på ferie sammen årlig men de siste årene altså totalt utilgjengelig,inntil hun finner det for godt å kontakte meg og da skal jeg stå parat. Jeg bare merker irritasjonen i stemmen hennes om jeg ikke er tilgjengelig straks og hvis mine planer ikke passer med det opplegg som hun har skissert i all stillhet,den ene gangen i året har det blitt faset ned til. Jeg spør henne om noe er galt men hun sier alt er greit og hun sender meg kort som vi skulle være like nære venninner som før, Synes dere det er greit at jeg kutter henne ut siden hun nå i flere år har behandlet meg så respektløst? Jeg er så lei av å danse etter hennes pipe,stå på pinner den ene gangen i året hun finner det for godt å kontakte meg? Anonymkode: 927ee...f27
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Virker som om hun har prøvd å kutte deg ut i tre år. Jeg ville sendte henne en lang melding eller et brev og skrevet ærlig om hva du føler og tenker. Selvom dere ikke er bestevenner lenger, så er det vel hyggelig å holde kontakten og treffes før jul? Vet ikke hvor gamle dere er, men det kan jo være at dette bare er en fase for henne som går over om noen år, og da er det jo synd om dere har kastet vennskapet deres på båten og da kan det bli vanskelig å finne tilbake til hverandre igjen. Anonymkode: c494d...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå