Gå til innhold

Kjøkkenmaskin - hvilken er best til å bake brød?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nå en Bosch, som jeg kan bake 3 brød med. Den er grei, og jeg får fine brød. Men den er utrolig vanskelig å rengjøre. Mange hjørner og kriker og kroker. Det er det som irriterer meg med den. MYE irritasjon!

Jeg vil gjerne ha en ny, og den må minst ha plass til deig til 3 brød. Og være lettvint å rengjøre.

Vil gjerne ha en Kenwood som har 6,7 l bolle, og som har 1700 watt motor. Er det noen bedre eller like gode? Mannen min mener det finnes like gode og billigere?

Endret av Majott
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Majott skrev:

Jeg har nå en Bosch, som jeg kan bake 3 brød med. Den er grei, og jeg får fine brød. Men den er utrolig vanskelig å rengjøre. Mange hjørner og kriker og kroker. Det er det som irriterer meg med den. MYE irritasjon!

Jeg vil gjerne ha en ny, og den må minst ha plass til deig til 3 brød. Og være lettvint å rengjøre.

Vil gjerne ha en Kenwood som har 6,7 l bolle, og som har 1700 watt motor. Er det noen bedre eller like gode? Mannen min mener det finnes like gode og billigere?

Jeg har en KitchenAid til pynt og en Kenwood til nytte. Har prøvd flere men syns ikke noen klarer å matche Kenwood’n. Spesielt ikke til brødbakst. 

• Liker 2
Skrevet

Ingenting er bedre enn Kenwood. 

Anonymkode: 7160b...e9a

• Liker 4
Skrevet

Kenwood lager mye støy.

Skrevet

Til gjærdeig er ankarsrum assistent suveren.  

• Liker 1
Skrevet

Kenwood bråker som et uvær, men den klarer en stor brøddeig uten problemer og varer i flere tiår. 

Anonymkode: 8004c...a92

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Majott skrev:

Jeg går ut i fra at du mener maskiner til å elte deig med.

Anonymkode: e5d3f...93e

• Liker 1
Skrevet

Jeg baker 6 brød om gangen i min Bosch. Det, pluss at deigen blir godt blandet, veier opp for at det trengs et par-tre minutter med manuell oppvask etterpå :)  Ville aldri kjøpt en Kenwood om det var primært for brødbakst!

Anonymkode: a8c53...3ca

Skrevet

Kenwood eller Assistent. Det er de eneste som gjør en god jobb.

Anonymkode: 4de59...36c

Skrevet

Har kun erfaring med Kenwood Major og Kitchen Aid. Hold deg unna KA til brødbaking. Majoren er super :) 

Anonymkode: 6ca08...966

Skrevet (endret)

Jeg har brukt flere typer kjøkkenmaskiner. Ingenting slår Kenwood Major for meg :). Majoren er fantastisk. 

Endret av slagelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...