Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg er plaget av mye vann i kroppen, er overvektig men binder også mye vann. Jeg har lagt om kostholdet og begynt å trene, men er det noe spesielt man kan spise / gjøre for å miste vann i kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. januar 2005 #2 Del Skrevet 21. januar 2005 Unngå salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 21. januar 2005 #3 Del Skrevet 21. januar 2005 Unngå salt. Det gjør jeg så godt jeg kan, unngår salt mat og salter ikke maten, andre forslag? Jeg har veldig anlegg for å samle vann virker det som.. Da jeg gikk gravid la jeg på meg 12 kilo, 3 uker etter hadde jeg gått ned 17...så mye av dette må ha vært vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. januar 2005 #4 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg vet ikke hvor riktig dette er, men etter det jeg har forstått er det mange grønnsaker som kan virke vanndrivende. (jeg er dessverre ikke helt sikker på hvilke.. ) Du kan drikke te, det er jo vanndrivende, ellers så finnes det mange hjelpemidler på helsekosten! :-) Men det er sikkert mange her inne som kan dette bedre enn meg Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 21. januar 2005 #5 Del Skrevet 21. januar 2005 Drikker du nok vann da ? Hvis kroppen merker at den får for lite vann vil den begynne å holde på det lille den får... Så det lønner seg å drikke masse vann ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2005 #6 Del Skrevet 21. januar 2005 Vann skal vann fordrive ja. Drikk ca 2-3 liter om dagen. Kjerringrokk-te er vanndrivende, og smaker så utrolig ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. januar 2005 #7 Del Skrevet 21. januar 2005 Er ikke grønn te både slankene og vanndrivende også? Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. januar 2005 #8 Del Skrevet 21. januar 2005 Og forresten, hold deg unna for mye koffein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 21. januar 2005 #9 Del Skrevet 21. januar 2005 Er ikke grønn te både slankene og vanndrivende også? Pam Det sies i hvertfall at det er veldig bra for forbrenningen. I tillegg til dette er det også bra for immunforsvaret og inneholder en del antioksidanter. Så grønn te er stort sett bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå