Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama er bifil og har hatt sex med jente før.

Hun sier hun gjerne vil ha sex med jente igjen og jeg har sagt at det er greit om jeg kan være i samme rom(typ se på eller noe)

Dette har hun først sagt seg enig i og vi har fantasert litt om forskjellige ting vi kan gjøre alle tre.

Så har det gått litt tid og nå sier hun at hun ikke vil "dele" meg. Og hun har ikke lyst til at jeg skal se på eventuelt.

Jeg skjønner hennes poeng men sier samtidig da at jeg vil jo egentlig ikke "dele" henne heller. Men det er jo en fantasi jeg har om og være med to damer samtidig. 

Så nå er alt på vent egentlig. Vi stresser ikke så mye med det.

Poenget er: Er det noen andre her som har erfaringer med trekant som kan fortelle litt om hva vi eventuelt burde gjøre/ikke gjøre? 

Hun har sagt at hun ikke vil plukke opp hvem som helst på gata, så jeg har skjønt at det er en spesiell jente hun "sikter" etter.

Denne jenta er ikke jeg så interessert i og ha med pga jeg vet dama min har hatt følelser og sex med denne jenta tidligere. Tror det blir problemer av det.

Slik jeg tenkte var at vi tok kontakt med en ekornet som kunne være med? Da er det en som ingen av oss kommer til og ha noe mer med og gjøre og vi slipper eventuelt sjalusi? 

Eller hva tenker dere?

Vi er i slutten av 20årene og har vært sammen i 3år. Vi har ellers ett veldig aktivt og varierende sexliv.

Anonymkode: 40461...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager får du det at dama di vil ha sex med en annen kvinne i enerom eller mens du ser på, til å bli en trekant?
Det er jo ingenting her som tilsier at du skal delta. 

Var forsåvidt et program på NRK om dette for en måneds tid tilbake ang et par i samme situasjon som dere, mannen krevde å få delta fordi kvinnen ville prøve jentesex, og diskusjonen gikk ut på at siden mannen tiltrekkes kvinner følelsesmessig så ble det utroskap om han deltok, men siden kvinnen ikke tiltrektes kvinner hverken følelsesmessig eller fysisk , så ble det ikke utroskap kun en erfaring og opplevelse på lik linje som hun skulle brukt dildo eller mannen ta seg en runk. 
Sexologer ble innblandet og en haug med andre par som gjorde det samme, og konklusjonen var at kvinnen hadde rett, mannen kunne ikke delta fordi det da ble sett på som utroskap. 
Altså, det er jo utroskap om mannen ikke hadde tillatt kvinnen å gjøre det med den andre kvinnen også, men han tillott det, men krevde bare å få bli med selv også. Og det blir jo ikke riktig. Da hadde det blitt som at kvinnen hadde sex med en annen mann, og ikke med en annen kvinne, for hun var jo ikke lesbisk eller bifil. 

Anonymkode: d3d16...053

Skrevet

Er cuckold noe for deg? Tenner du på å være cuck?

Anonymkode: 0d1c4...b15

Skrevet (endret)

Om hun er bifil så blir jo dette nøyaktig likt som om hun skulle hatt sex med en mann mens du var på et rom ved siden av. 

Det du beskriver er heller ikke en trekant da hun ekskluderer deg fra å delta. Hun ønsker sex med en tredjepart, og du må være klar over at kjæresten din kan forelske seg i denne tredjeparten da hun er bifil så dette prosjektet innebærer risiko for din del.

Når denne tredjeparten i tillegg er ei jente som kjæresten din har tidligere hatt følelser for så mistenker jeg at følelsene raskt kan blusse opp igjen og vips sitter du der singel. 

Jeg tenker at du burde sette foten ned å si nei til dette da du viser til store usikkerhetsmomenter rundt kjæresten din sine ønsker.

I et forhold er man eksklusive så en kan ikke kreve at andre blir involvert i sexlivet. Trekant bør være forbeholdt relasjoner hvor man er 100% trygge på hverandre og at dette ikke kommer til å ende med at en part blir forelsket i tredjeparten.

Jeg ville ikke gamblet på at dette kom til å få et bra utfall - dere har allerede et godt forhold sier du, dette kan raskt endre seg å føre til samlivshavari om dere realiserer disse fantasiene. 

Personlig ville jeg sagt i dette scenarioet du skisserer : "Du bestemmer jo over egen kropp og jeg er ikke sjefen din så jeg skal ikke prøve stoppe deg om du virkelig ønsker dette. Men om det blir slik så er ikke vi kjærester lenger da jeg ser på dette som utroskap og dette er ikke noe jeg ønsker leve med."

Endret av WubWub
  • Liker 3
Skrevet

La oss snu litt på flisa her - hvordan tror du kjæresten din ville tatt det om du ytret at du ønsket ha sex med ei annen kvinne mens kjæresten din satt i et rom ved siden av? 

Jeg er ganske sikker på at en slik ytring ville gjort at hun ville revurdert hele forholdet og at hun ville blitt dypt såret. 

• Liker 2
Skrevet

Som lesbisk kvinne vil jeg fortelle deg at dette er en dårlig idé. Er hun bifil vil hun kunne utvikle følelser for denne andre kvinnen, og tillater du at disse to har sex så kaster du kjæresten din rett i armene på noen andre. Vil dessuten legge til at hvis hun skal utforske på denne måten om hun vil ha en mann eller kvinne, så burde hun gjøre dette som singel. Hun forsøker bare å selge dette inn til deg på en "sexy måte", da jentesex liksom har blitt en sånn lovlig greie selv om man er i et forhold. Noe som forundrer meg veldig at menn tillater. Jeg kjenner til så mange hvor det startet på denne måten, hvor det ender med at hun dumper mannen og blir sammen med dama. 

Hun andre da, er hun lesbisk/bifil? Er det fare for at hun er interessert i dama di på en sånn måte? 

Anonymkode: a5813...db9

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

La oss snu litt på flisa her - hvordan tror du kjæresten din ville tatt det om du ytret at du ønsket ha sex med ei annen kvinne mens kjæresten din satt i et rom ved siden av? 

Jeg er ganske sikker på at en slik ytring ville gjort at hun ville revurdert hele forholdet og at hun ville blitt dypt såret. 

sannsynligvis ikke,  om han ville ha sex med en mann bare for å eksperimentere. 
Hun er jo ikke lesbisk og sannsynligvis ikke bifil heller, biseksuell eller eksperimentell er noe helt annet. 

Skrevet

sorry så ikke at det stod hun var bifil i hovedinnlegget . Ja, om hun kan få følelser for kvinner så er det litt anderledes, se bort fra det jeg skrev  .. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager får du det at dama di vil ha sex med en annen kvinne i enerom eller mens du ser på, til å bli en trekant?
Det er jo ingenting her som tilsier at du skal delta. 

Var forsåvidt et program på NRK om dette for en måneds tid tilbake ang et par i samme situasjon som dere, mannen krevde å få delta fordi kvinnen ville prøve jentesex, og diskusjonen gikk ut på at siden mannen tiltrekkes kvinner følelsesmessig så ble det utroskap om han deltok, men siden kvinnen ikke tiltrektes kvinner hverken følelsesmessig eller fysisk , så ble det ikke utroskap kun en erfaring og opplevelse på lik linje som hun skulle brukt dildo eller mannen ta seg en runk. 
Sexologer ble innblandet og en haug med andre par som gjorde det samme, og konklusjonen var at kvinnen hadde rett, mannen kunne ikke delta fordi det da ble sett på som utroskap. 
Altså, det er jo utroskap om mannen ikke hadde tillatt kvinnen å gjøre det med den andre kvinnen også, men han tillott det, men krevde bare å få bli med selv også. Og det blir jo ikke riktig. Da hadde det blitt som at kvinnen hadde sex med en annen mann, og ikke med en annen kvinne, for hun var jo ikke lesbisk eller bifil. 

Dummeste jeg har hørt, dersom kvinnen ikke tiltrekkes av andre kvinner, enten fysisk, følelsesmessig eller begge deler, så er jo ikke sex med samme kjønn aktuelt i utgangspunktet. Dette sier seg jo selv. Og her snakker vi da vitterlig om at begge gir sin tillatelse, ergo er det ikke utroskap i den ene eller andre veien. Du leser jo innlegget som fanden leser bibelen. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama er bifil og har hatt sex med jente før.

Hun sier hun gjerne vil ha sex med jente igjen og jeg har sagt at det er greit om jeg kan være i samme rom(typ se på eller noe)

Dette har hun først sagt seg enig i og vi har fantasert litt om forskjellige ting vi kan gjøre alle tre.

Så har det gått litt tid og nå sier hun at hun ikke vil "dele" meg. Og hun har ikke lyst til at jeg skal se på eventuelt.

Jeg skjønner hennes poeng men sier samtidig da at jeg vil jo egentlig ikke "dele" henne heller. Men det er jo en fantasi jeg har om og være med to damer samtidig. 

Så nå er alt på vent egentlig. Vi stresser ikke så mye med det.

Poenget er: Er det noen andre her som har erfaringer med trekant som kan fortelle litt om hva vi eventuelt burde gjøre/ikke gjøre? 

Hun har sagt at hun ikke vil plukke opp hvem som helst på gata, så jeg har skjønt at det er en spesiell jente hun "sikter" etter.

Denne jenta er ikke jeg så interessert i og ha med pga jeg vet dama min har hatt følelser og sex med denne jenta tidligere. Tror det blir problemer av det.

Slik jeg tenkte var at vi tok kontakt med en ekornet som kunne være med? Da er det en som ingen av oss kommer til og ha noe mer med og gjøre og vi slipper eventuelt sjalusi? 

Eller hva tenker dere?

Vi er i slutten av 20årene og har vært sammen i 3år. Vi har ellers ett veldig aktivt og varierende sexliv.

Anonymkode: 40461...630

Syns det er radikalt å bytte ut en jente med et ekorn, sånn uten videre. Må da finnes en mellomting...?

Anonymkode: 13cb7...430

• Liker 3
Skrevet
13 minutes ago, AnonymBruker said:

Syns det er radikalt å bytte ut en jente med et ekorn, sånn uten videre. Må da finnes en mellomting...?

Anonymkode: 13cb7...430

:fnise:

Anonymkode: 05de0...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...