Gå til innhold

Hvis vi 3 kvinneguiden brukere skulle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starte et politisk parti sammen, hvilke to ville du stemt på? Det skulle vært kg sitt offisielle parti

Anonymkode: 7aadf...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 10630...ae6

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 10630...ae6

Les åpningsinnlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Starte et politisk parti sammen, hvilke to ville du stemt på? Det skulle vært kg sitt offisielle parti

Mente tre

Skrevet

De anonyme brukerne som er forekjempere for likeverd , feminisme og antisexisme men blir tvunget til å bruke Ab pga trakassering fra de mannlige antifeministene her. Som understreker behovet for at feminismen har lang vei å gå for kvinner møter fortsatt trakassering og diskriminering daglig og samfunnet blir mer og mer utrygt for kvinner og kvinneverdet. 

Anonymkode: 45975...476

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De anonyme brukerne som er forekjempere for likeverd , feminisme og antisexisme men blir tvunget til å bruke Ab pga trakassering fra de mannlige antifeministene her. Som understreker behovet for at feminismen har lang vei å gå for kvinner møter fortsatt trakassering og diskriminering daglig og samfunnet blir mer og mer utrygt for kvinner og kvinneverdet. 

Mannlige og kvinnelige antifeminister ja

Skrevet
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Enig!

Anonymkode: 0d707...b48

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville vært interessant å se @WubWub @Nimbolt og @stan starte et

Jeg og stan hadde nok vært på samme parti,han kunne vært partileder og jeg nestleder. Han er en knakendes god fyr med gode verdier og et oppegående intellekt 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kom an. Er det noen som trakassere så er det de ekstreme feminist AB'er som hele tiden må skrive om hvor fæle menn er og at det ikke burde være lov med menn på kg. Kvinner har det godt i Norge! Er det noe vi alle bør kjempe for så er det å få inn i hodene til folk at alle er like mye verdt uansett alder, kjønn, jobb, utdanning, fortid osv.. Ikke bare kjempe for et kjønn. Få slutt på mobbing er også noe å kjempe for. Når barn fra barnehagealder ikke vil i barnehagen for de blir mobbet av andre barn så er det noe galt med oppdragelsen. Det er mye viktigere enn feminisme. Tvinge mobbere til å få hjelp så de kan skjerpe seg. Tvinge foreldre til å lære barna vett i hodet. Nekte å la hvem som helst få barn. Ser jo hvordan det ender for noen.

Endret av Axl Rose
Skrevet

@WubWub som forsvarsminister, @Jerry Lee som mat og landbruksminister og @Nøste~ som statsminister. 

Anonymkode: 7008c...293

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

@WubWub som forsvarsminister, @Jerry Lee som mat og landbruksminister og @Nøste~ som statsminister. 

Anonymkode: 7008c...293

Ville blitt interessant :)

• Liker 1
Skrevet
På 7.10.2017 den 1.03, WubWub skrev:

Jeg og stan hadde nok vært på samme parti,han kunne vært partileder og jeg nestleder. Han er en knakendes god fyr med gode verdier og et oppegående intellekt 

Tja. Jeg vil heller være en edderkopp som fra det skjulte trekker i trådene. På den måten får jeg det slik jeg vil uten å få for mye oppmerksomhet. :)

Lurer på hvor mange slike det faktisk er i politikken?

Gjest Overrasket
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

@Katten.2.0 @Overrasket og @stankunne vært kg sine representanter for mennene

Greit nok, men da vil jeg være stas-minister. Katten kan være ... ehm ... stillingsminister. Stan kan være avstands- og forviklingsminister. Også må vi nok være fire, fordi vi må ha med en kvinne som kan være fin svans-minister.

Skrevet
7 minutter siden, Overrasket skrev:

Greit nok, men da vil jeg være stas-minister. Katten kan være ... ehm ... stillingsminister. Stan kan være avstands- og forviklingsminister. Også må vi nok være fire, fordi vi må ha med en kvinne som kan være fin svans-minister.

:skratte: Ok :)

Skrevet
3 timer siden, Overrasket skrev:

Anstand og forvekslingsminister ingen regjering er kompakt uten :)

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
4 hours ago, stan said:

Anstand og forvekslingsminister ingen regjering er kompakt uten :)

Absolutt, den norske reguleringa må ha folk med spisskompetanse som tar insjativ for å være oppadgående. :Nikke:

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

@Froning @canacas og @stf kunne vært kg sine representanter for orden

Forstår ikke at du setter opp slike trioer når du selv klager når andre gjør det med deg. 

Anonymkode: 970f7...317

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...