Gå til innhold

Ble kalt avskum!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, NotNaomi skrev:

Jeg sitter her litt sånn satt ut. Jeg tror jeg er usedvanilg bortskjemt med hyggelige mennesker i "virkeligheten". Alt jeg leser om fordommer,hat og aggresivitet har jeg sjelden opplevd ellers. Og det er rart i og med at jeg jo bor et sted hvor "statusen" er lav ifh til gjengs oppfatning om dere skjønner. Jeg er mye over alt også,men det skjer nesten aldri at folk er så jævlige som på nett! 

Jeg ble vitne til at ei dame ble dytta ned fra trappa til en butikk av innehaver. Jeg sto rett ved,så jeg gikk de få meterne bort og sa at han måtte slutte. Eller jeg sa :hva driver du med ? Slapp av.

Han ser helt sinnsyk ut og flerrer mot meg : hun er rusa. Vil faen ikke ha narkomane her. 

Dama hadde ikke gjort noe,og hun begynte å gråte. Jeg tok henne i armen og prøvde å få henne vekk. Så gikk idioten på henne igjen og dytta henne så jeg snubla også. Da ble jeg sint og sa ordrett :- nå må du roe deg ned. Du er jo helt idiot!

Han klikka helt,så folk i nabobutikken kom ut og stilte seg mellom dama og meg og innehaveren. De prøve å roe ham ned mens jeg fikk dama med meg. 

-Jævla avskum!Det er det dere er,ropte han mot oss! Jeg ble stående som om jeg hadde bly rundt bena. Bare så på ham. Helt klikk.

De andre dyttet ham inn,og dama jeg dro vekk bare gikk bort. Hva faen er det med noen mennesker egentlig? Blir helt matt jeg. Avskum? Hvem sier sånt? Jo,på nett er det myye skitt. Skal det bli sånn i "virkeligheten"også?

For ei tid vi lever i :-(

Flott inngripen av deg NotNaomi, kudos og applaus :)

Skrevet
2 timer siden, Maju Mjau skrev:

Hold kjeft.

Og slutt å vær så diskriminerende mot rusmisbrukere/folk i rus.

Det er mennesker uansett.

Jeg jobber som sakt i butikk, og jeg kaster ikke ut folk jeg ser er rusmisbrukere eller som tidligere har vært. Er noen rusa, tilkaller jeg en vekter for å få hjelp med å få de ut, om de ikke adlyder på ''unnskyld, hei, jeg mistenker at du er ruset, jeg ønsker ikke at du er ruset i butikken min og ber deg heller komme tilbake en dag du ikke er ruset. Vil du jeg skal hjelpe deg ned trappen og ut?'' -For det er det normale folk ville sakt uansett. OG hadde jeg fått inn en kunde som tidligere hadde stjelt, hadde jeg absolutt ikke dyttet de ut! Jeg blir jo sint på folk som stjeler og anmelder saken, men man er da voksne mennesker, så dette tar man på en rolig måte. Bruk stemmen, ikke hånden.

Du trenger ikke å gå til personangrep. Jeg har ikke skrevet noe stygt. Jeg skrev at hun kan ha falt pga at hun var ustødig siden hun var ruset.

Du har ingen rett til å be dine motdebattanter om å ti stille

Anonymkode: a630c...36e

Skrevet

Det kan også være at hun har stjålet varer

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å gå til personangrep. Jeg har ikke skrevet noe stygt. Jeg skrev at hun kan ha falt pga at hun var ustødig siden hun var ruset.

Du har ingen rett til å be dine motdebattanter om å ti stille

Vet du, når TS sier at personen blir dyttet, så er det ikke snakk om at hun falt. :dry:

Skrevet

Dersom en butikkinnehaver eller hvilken som helst annen tilfeldig person hadde forsøkt å dytte når jeg roer ned en situasjon, så hadde jeg slått tilbake. 

Anonymkode: 88108...772

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en butikkinnehaver eller hvilken som helst annen tilfeldig person hadde forsøkt å dytte når jeg roer ned en situasjon, så hadde jeg slått tilbake. 

En skal aldri svar på vold med vold

Skrevet

Han kan ikke ha mye der oppe. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Dette ble anmeldt i går for kroppskrenkelse. Bare for at jeg lovte å oppdatere.

Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til vold.

Kragebein, mod

Gjest Axl Rose
Skrevet
På 7.10.2017 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Det kan også være at hun har stjålet varer

Er det grunn nok til å være så drittsekk mot henne? 

På 7.10.2017 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Samme her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...